ماهی راژگو یا راشگو یکی دیگر از ماهیان مرغوب جنوب کشور و جزء گروه گرانترین ماهی جنوب می باشد. نامی بومی این ماهی ، آهوی دریا است که نشان از اصالت بالای آن دارد. در اغلب مهمانی های اعیانی خوزستانی ها از این ماهی استفاده می شود. ماهی راژگو گوشت بسیار نرم و لطیفی دارد و سفیدی آن قابل توجه می باشد.

این ماهی بسیار خوش طعم است و توجه افرادی که علاقه ای به خوردن غذاهای دریایی ندارند را نیز به خود جلب نموده است. ضایعات این ماهی نیز همچون ماهی حلوا اندک است لذا برای خانواده های پرجمعیت کاملاً مقرون به صرف می باشد. این ماهی در فصل زمستان تا اواخر بهار صید شده و به همین دلیل میزان تقاضای آن در این دو فصل زیاد است.

2 دیدگاه

  • سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

    • سلام خانم شنونده عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *