میگو فریز شده درشت یکی از مغذی ترین و مفیدترین مواد غذایی است. همچنین در برنامه غذایی شما نقش مهمی در تامین امگا ۳ بدنتان خواهد داشت. میگو منبعی غنی از آهن است. در نتیجه مصرف آن برای افرادی که دچار فقر آهن شدید هستند بسیار مفید واقع شده است. فروش عمده مواد غذایی از جمله فروش میگو فریز شده درشت بهداشتی در بازار آنلاین عمده فروشی ایران به طور گسترده ای در حال افزایش است.

فروش ویژه میگو فریز شده درشت بهداشتی

نکاتی برای پاک کردن میگو پرورشی درشت

اول از همه برای پاک کردن میگو، دست های خود را تمیز کنید. سپس با کمک یک چاقو یا قیچی تیز میگو ها را چاک دهید. پا های زیرین میگو را جدا کنید، برای این کار پاها را در دست بگیرید و با ضربه ای سریع به سمت بیرون بکشید تا پای میگو از بافتش جدا شود.

انگشتان شصت خود را زیر پوسته میگو بیندازید و با زدن ضربه ای به سمت بیرون، پوسته را بشکنید، سپس در امتداد میگو شصت خود را زیر پوسته حرکت دهید و در نهایت آن را جدا کنید.

همچنین می‌توانید از آب و نمک برای پاک کردن میگو ها استفاده کنید. در این صورت میگو ها را مقداری نمک بگذارید و کمی در آب و نمک نگهدارید تا پوست میگوها به راحتی جدا شود. در این حالت میگو ها را از آب در آورده و پوست اولیه را کامل جدا کنید.

در صورتی که میگو ها دارای رگ های سیاه هستند، رگ های سیاه پشت میگو ها را با یک چیز تیز مثل خلال دندان تمیز کنید. حالا میتوانید میگو ها را سرخ کنید.

اگر می‌خواهید میگو کبابی یا میگو سوخاری تهیه کنید، دم  آن را نکنید. زیرا می‌توایند به شکل یک دسته برای گرفتن میگوی کبابی و سوخاری از آن استفاده کنید.

معمولا میگو های سوخاری را تا قسمت دم در مواد سوخاری می‌زنند. در نتیجه دم آن ها بیرون می‌ماند. در نتیجه بعد از سوخاری شدن از همین قسمت دم، میگو ها را گرفته و میل می‌کنند.

نکاتی برای پاک کردن میگو پرورشی درشت

خرید مستقیم میگو فریز شده درشت بهداشتی

در خرید مستقیم و بدون واسطه میگو پاک شده درشت و بهداشتی، همیشه شما از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد. خرید مستقیم از تولید‌ کنندگان در اقصی نقاط کشور برای تهیه میگوی باکیفیت کمک بسیار خوبی در کاهش هزینه های مصرفی شما خواهد بود.

شما می‌توانید سفارش خود را تر‌ و‌ تازه درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. آن هم با هزینه مناسب و کم. همچنین با خرید کلی و مستقیم، میگو بهداشتی از این تولید کننده، هزینه ارسال میگو ها به صورت رایگان برای شما محاسبه می‌گردد.

خرید مستقیم میگو فریز شده درشت بهداشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *