میگو منجمد بسته بندی شده به علت داشتن بافتی یخ زده، معمولا قابل نگهداری برای مدت زمان طولانی تر نسبت به میگو های معمولی است. به همین علت نیز در اکثر مراکز و کلان شهر ها تقاضا برای این نوع میگو در سطح بالایی وجود دارد. امکان خرید بهترین نوع این محصولات از فروشنده های فعال و معتبر در استان هرمزگان با شیوه های مختلفی امکان پذیر است. برای دستیابی به این هدف و خرید عمده میگو های دریایی با ما همراه شوید.

فروشنده انواع میگو منجمد بسته بندی شده

مشخصات انواع میگو منجمد بسته بندی شده

میگو به واسطه داشتن مقادیر زیادی فسفر و امگا ۳ همواره جایگزین مناسبی برای انواع پروتئین های حیوانی و به ویژه گوشت قرمز است. تاکید مصرف این غذای دریایی به ویژه در زمان بارداری، تاثیر فزاینده ای در رشد هر چه بهتر جنین دارد.

با توجه به افزایش آگاهی مصرف کنندگان از خواص مصرفی انواع میگو دریایی و پرورشی، شاهد افزایش تقاضا برای خرید این محصولات هستیم. در بازار سراسر کشور انواع میگو به صورت پاک شده و با پوست عرضه می‌شوند. نمونه های پاک شده عمدتا منجمد و بسته بندی می‌گردند. در نهایت بافت آن ها خراب نشود.

میگو نسبت به هوای گرم و دمای محیط حساسیت زیادی دارد. به علاوه در مدت زمان کوتاهی فاسد می‌شود. به همین علت شناخت مشخصات و ویژگی های بهترین نوع میگو سفید منجمد اهمیت زیادی در تضمین کیفیت آن ها دارد.

نکته اول توجه به بافت منسجم و محکم بدن میگو است. اگر با فشار انگشت بافت میگو به راحتی متلاشی شد، مطمئن باشید که از زمان صید آن مدت زمان زیادی می‌گذرد. رنگ میگو نیز می‌تواند تضمین کننده کیفیت آن باشد. برای میگو های پرورشی رنگ صورتی براق اهمیت زیادی در سالم بودن آن ها دارد. میگو تازه به هیچ عنوان بوی بد و خراب شدگی نمی‌دهد. در نتیجه باید در هنگام خرید به این معیار نیز توجه کنید.

مشخصات انواع میگو منجمد بسته بندی شده

تولید انبوه میگو منجمد بسته بندی شده

طی سال های اخیر با ایجاد محدودیت هایی برای صید میگو دریایی، شاهد روند افزایشی پرورشی آن ها با شیوه های مدرن و در استخر های صنعتی هستیم. از آنجایی که تغذیه میگو پرورشی حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی و پروتیئن است، مصرف آن ها نیز نقش بسزایی در تامین ویتامین های مورد نیاز بدن دارد.

برای خرید انبوه انواع میگو منجمد پرورشی شناخت مراکز فعال در این حوزه می‌تواند به خرید ارقام درجه یک و مرغوب منجر شود. از سوی دیگر با نوسان خوراک میگو و هزینه های جانبی آن، شاهد گران تر شدن قیمت این محصولات در بازار مراکز مختلف به ویژه کلان شهرها خواهیم بود.

در این مرکز به عنوان بزرگ‌ ترین بازار عرضه انواع میگو دریایی و پرورشی تازه و منجمد شده، امکان سفارش مستقیم محصولات با بسته بندی های سفارشی برای خریداران عمده و حتی شرکت های صاداتی فراهم شده است.

تولید انبوه میگو منجمد بسته بندی شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *