اگر در کار صادرات عمده میگو فریز شده بی پوست هستید و به دنبال بهترین جنس با ارزان ترین قیمت می‌باشید، بهتر است به طور مستقیم به تولید کنندگان جنوب کشور مراجعه کنید. زیرا آن ها از برترین فروشندگان میگو صادراتی هستند و شما می‌توانید با خرید از آنان میگو فریز شده باکیفیت و اصل را به دست آورده و از صادرات خود سود بیشتری کسب کنید.

صادرات عمده میگو فریز شده بی پوست

روش آماده سازی میگو فریز شده بی پوست برای پخت

روش آماده سازی میگو فریز شده برای پخت مختلف است. مثلا این که در ابتدا باید از پاک بودن کامل و صحیح میگو مطمئن شد. سپس آن را از فریزر خارج کرد و چند دقیقه در آب سرد گذاشت تا یخ آن آب شود.

در مرحله بعد میگو ها را در آبکش می‌گذاریم تا آب آن گرفته شود. بهتر است بعد از آبکش کردن از دستمال خشک و تمیز استفاده کرده و میگو را درون آن قرار دهیم. زیرا که آب آن کامل گرفته و خشک می‌شود تا هنگام پخت دود و بوی نامطبوع ایجاد نشود. بعد از آن کمی روغن یا کره در تابه ریخته و صبر می‌کنیم تا داغ شود و میگو ها را درون آن می ریزیم.

اجازه بدهید تا هر دو طرف میگو کاملا سرخ شود. البته سرخ شدن میگو فریز شده چندان طول نمی‌کشد و صورتی شدن رنگ میگو نشانه آماده شدن آن می‌باشد.

در آماده سازی میگو فریز شده بی پوست می‌توان بر اساس ذائقه و سلیقه خود ادویه جاتی چون فلفل سیاه و یا نمک و آبلیمو نیز به آن افزود. در نهایت خوشمزه تر شود.

روش آماده سازی میگو فریز شده بی پوست برای پخت

توزیع عمده میگو فریز شده بی پوست

میگو بیشتر در جنوب کشور وجود دارد. به علاوه خوراکی بسیار خوشمزه بوده و مورد علاقه ایرانیان است. نوع مرغوب و اصل میگو در شهر های جنوبی پرورش یافته و به دیگر شهر ها عرضه می‌گردد.

تولید کنندگان جنوبی فعال در کار تولید و پخش میگو فریز شده بی پوست، از اصلی ترین و اولین توزیع کنندگان عمده میگو فریز شده بی پوست می‌باشند. می‌توان با مراجعه به آن ها بهترین میگو فریز شده را خرید و در قبال آن هزینه ای بسیار مناسب و به صرفه پرداخت کرد.

برخی از سایت های اینترنتی مانند سایت کنونی از دیگر مراکز توزیع عمده میگو فریز شده بی پوست می‌باشند. خریداران برای خرید میگو به صورت عمده و جزئی می‌توانند به این مراکز عرضه کننده میگو مراجعه کرده و به طور مستقیم و سریع و آسان از آن ها خرید کنند. در نتیجه در هزینه های خود بسیار صرفه جویی نمایند. زیرا در این روش دلالانی که باعث افزابش قیمت میگو می‌‍شوند حذف می‌گردند.

توزیع عمده میگو فریز شده بی پوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *