میگو یکی از غذای های دریایی می‌باشد که سرشار از امگا ۳ و فسفات است. همچنین به صورت شگفت انگیزی برای تقویت حافظه و پیشگیری از ابتلاء به آلزایمر مفید بوده است. همواره توصیه پزشکان و متخصصان تغذیه به مردم، برای قرار گیری در رژیم غذایی آنها می‌باشد.

 

گرو صنعتی ما یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین مراکز تولید و عرضه میگو فریز شده ۵۰۰ گرمی در ایران است. در ادامه شما را با مزایای میگو یخ زده و نیز مراکز فروش آن آشنا می‌نماید.

 

پخش کننده میگو فریز شده 500 گرمی

میگو فریز شده ۵۰۰ گرمی چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است تا کنون با اقسام گوناگون میگو منجمد آشنایی پیدا کرده باشید و یا بار ها از این محصول استفاده نموده باشید. گرید های متفاوت کیفی و انواع مختلف این نوع محصول، مجموعه ما را بر آن داشته تا با بهره گیری از بهترین نیروی کار جوان و متخصص ایرانی و نیز استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه نسبت به تولید و عرضه انبوه این کالا اقدام کنیم.

 

سهولت در استفاده رستورانی و نیز خانگی، خرید به میزان مورد نیاز مشتری، سهولت در جا به جایی، نگهداری و غیره همگی از مزایای بسته بندی ۵۰۰ گرمی میگو هستند. انواع مختلف میگو در بازار داخلی و خارجی وجود دارد.  مجموعه ما با افتخار اعلام می‌کند که به خاطر اولویت کیفیت و حقوق مشتری همواره کوشیده است تا رتبه و جایگاه اول را در ایران و منطقه داشته باشد.

 

به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولید ملی، علاوه بر تامین و عرضه میگو منجمد مورد نیاز، بازار داخلی اقدام به صادرات گسترده این محصول نیز نموده است. در نتیجه برای کشور ارز آوری مناسبی داریم.

 

گروه تجاری، تولید و عرضه کننده میگو ی ما، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی اعلام می‌نماید. همچنین از کلیه همکاران و صنعتگرانی که در زمینه کاری مشترک با ما فعالیت دارند نیز دعوت به همکاری می‌نمید.

 

میگو فریز شده 500 گرمی چه ویژگی هایی دارد؟

عمده فروشی میگو فریز شده ۵۰۰ گرمی

شما مصرف کننده عزیز، عمده فروشان، تجار و بازرگانان گرامی می‌توانید برای خرید و فروش میگو در بهترین گرید کیفی جهانی از طریق همین وب سایت اقدام نمایید. همچنین با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل و پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان در این زمینه، محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز، از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت کنید.

 

لازم به ذکر است که پرسنل ما در مرکز پخش، طی مدت زمان کاری ۲۴ الی ۴۸ ساعت میگو ی منجمد پاک شده شما را در محل و آدرس مورد نظر خودتان به شما تحویل خواهند داد.

 

عمده فروشی میگو فریز شده 500 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *