میگو پرورشی خشک شده از انواع میگو های با کیفیت تهیه و وارد بازار می‌ شود، میگو در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌ گردد و مراکز پخش این محصول آن را از شرکت‌های که در زمینه ی تولید این محصول فعالیت می‌ کنند، دریافت و به خرده‌فروشی‌ ها به قیمت کارخانه عرضه می‌ کند که از این جهت بسیار به صرفه و مناسب است و باعث کمک به سود آوری کسانی می‌ شود که در روی فروش این محصول سرمایه گزاری کرده‌ اند.

خواص شگفت انگیز میگو برای سلامتی

میگو یکی از غذاهای اصلی طرفداران غذاهای دریایی است و یک غذای ارزشمند و بسیار پر خاصیت است که به روش‌های مختلفی طبخ می‌ شود و با کمک ادویه ها می توان آن را به خوشمزه ترین حالت تبدیل و میل کرد. این غذای لذیذ ضمن تامین انرژی بدن، از تجمع چربی های مضر نیز جلوگیری کرده و برای افرادی که از کلسترول بالا، بیماری های قلبی و فشار خون رنج می برند بسیار توصیه می شود. همچنین میگو غذای کم کالری است و با خوردن تعداد کمی از آن سیر می‌ شویم‌.

پروتئین موجود در میگو موجب حفظ سلامتی پوست و رشد مو و ناخن کمک می‌ کند. مصرف میگو با اندازه نیاز باشد و استفاده بیش از اندازه از آن اثرات منفی بر جای خواهد گذاشت. میگو برای جلوگیری از کم خونی توصیه شده است، زیرا وجود ویتامین ب۱۲ در آن باعث تولید گلبول‌های قرمز می‌ شود. میگو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. با دارا بودن اسیدهای چرب امگا۳، محافظ قوی در برابر افسردگی و خلق و خو را بهبود می‌ بخشد.

اگر به میگوی تازه دسترسی ندارید می‌ توانید با تهیه‌ی میگو خشک درجه 1، آن را به طور منظم در سبد غذایی خود داشته باشید. میگو باعث کاهش ریسک مشکل کم کاری تیرویید، جلوگیری از پیری زودرس و جلوگیری از سرطان پروستات می‌ شود.

میگو همانند سایر آبزیان دریایی سرشار از ویتامین و مواد معدنی، کلسیم، فسفر، منیزیم و … می‌ باشد‌. مصرف این ماده غذایی به صورت خام توصیه نمی‌ شود و از طرفی حرارت دادن زیاد از حد به آن هنگام پخت یا مدت طولانی طبخ اصلاً توصیه نمی گردد، زیرا با طبخ نادرست آن بیش تر مواد مغذی آن از بین خواهد رفت، باید توجه داشت که مدت زمان پخت ماهی بیش تر از میگو است و نباید به همان اندازه که برای پخت ماهی زمان صرف می‌شود برای میگو نیز وقت بگذارید.

میگو پرورشی خشک بمب ویتامین است

خرید میگو خشک این روزها طرفداران مخصوص به خود را دارد، این نوع فرآورده میگو که از خشک شدن میگو های تازه انجام می‌شود، جهت افزایش دسترسی و ماندگاری بالای آن است. خرید میگو خشک می تواند برای بسیاری از افراد در شرایط مختلف و ارزشمند باشد.

میگو نوعی دریا غذای خوشمزه است که هزاران سال است که مصرف می‌شود و به دلیل منبع عالی غذای و فواید سلامتی آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این غذای دریایی لذیذ سرشار از انواع ویتامین های مفید است. ویتامین A,B,E از جمله ویتامین‌ های موجود در آن است. میگو خشک را می توانید هم به صورت خشک که به عنوان تنقلات لوکس و پرطرفدار مصرف نمایید و هم خیسانده و در انواع سوپ، پلو، کباب و غیره استفاده کنید.

خرید میگو خشک صادراتی به خصوص برای افرادی که در خوردن گوشت قرمز مشکل دارند و افرادی که به بوی غذای دریایی حساسند، بسیار مناسب است، زیرا این میگوها بسیار لذیذ و فاقد هرگونه بو و سرشار از آهن هستند. میگو خشک را می توانید بیرون از یخچال نگهداری کنید. اگر میگو های خشک به درستی خشک شوند ماندگاری آنها بالا می‌رود و ارزش غذایی خود و ویتامین های موجود در آن نیز حفظ می شود.

برای انتخاب میگوهای خشک سعی کنید، تا حد امکان سایزهای بزرگ را انتخاب کنید، که گوشتی و سفت و دارای بافت روغنی هستند، از خرید میگو های خشک خاکستری و یا قهوه ای خودداری کنید. اگر میگو بیش از حد خشک از ممکن است که برای مدت طولانی روی قفسه مانده باشد و طعم خود را از دست بدهند.

از چند ماهگی به نوزاد میگو بدهیم؟

خوردن میگو پرورشی خشک برای کودک، زمانی که معده او برای هضم غذاهای جامد آماده شود، که عموماً در حدود ۶ ماهگی است، بلامانع می‌ باشد. با این حال ممکن است بخواهید تا سال اول زندگی نوزاد خود صبر کنید. بافت جویدنی و لغزنده آن‌ ها می‌ تواند برای نوزادان سخت باشد، به علاوه سخت پوستان به طور طبیعی سرشار از سدیم هستند که مقدار بیش از حد آن مناسب نیست در نظر داشته باشید که جویدن میگو پرورشی خشکبرای نوزادان نوپا دشوار است برای به حداقل رساندن این خطر میگو را خیلی نازک خرد کرده و آن را برش دهید و مانند سایر غذاها یک محیط امن در مصرف غذا برای نوزاد خود ایجاد کنید.

نکته بعدی است که میگو نوعی صدف است که از جمله آلرژن‌ های غذایی متداول است و نوزادانی که به میگو حساسیت دارند، نسبت به آن واکنش آلرژیک نشان خواهند داد، بنابراین قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنید.

هنگام خرید میگوی فریزر شده برچسب‌ها را بخوانید و سعی کنید منبع معتبری را درست مانند، آن‌چه در تمام غذاهای خود دارید انتخاب کنید، به خصوص زمانی که میگو خشک عمده، خریداری می‌کنید.

قیمت فروش میگو پرورشی خشک شده

میگو خشک شده ای که در بازار عرضه می‌ گردد و آخرین قیمت آن در این بازارها از ثبات خوبی برخوردار بوده است. این محصول توسط کارخانه‌های بزرگ در جنوب کشور تولید می‌ شود و این نقطه از کشور، مرکز عرضه و تولید این ماده غذایی ارزشمند است، از همین رو قیمت این محصول در جنوب کشور بسیار مناسب تر از جاهای دیگر است ، و مشتریانی که متقاضی میگو خشک شده هستند می‌ توانند آن را از این مناطق و نمایندگی‌ های آن به قیمت ارزان تهیه نمایند. میگو پرورشی خشک ریز، میگو بسته بندی شده و فله از جمله محصولات این کارخانه معتبر می‌ باشد.

قیمت یک محصول فاکتور مهمی در انتخاب آن می‌ باشد، به همین دلیل نیاز است که قبل از خرید و قیمت به روز شده آن مطلع شد. قیمت میگو خشک به عنوان یکی از درجه یک ترین میگو های کشورمان، تاثیر پذیر از عوامل مختلف می باشد. به عنوان مثال عواملی چون کیفیت میگو، ریز و درشت بودن آن، نحوه بسته بندی، نحوه خشک کردن و بسیاری از موارد دیگر می‌ توانند تعیین کننده‌ی قیمت میگو در بازار باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *