میگو منجمد درشت صادراتی ایران در بازار های بین المللی طرفداران زیادی کسب کرده است.

به همین دلیل مرکز صادرات میگوی کشورمان سالیانه حجم بالایی از مرغوب ترین نوع این محصول را در بسته بندی هایی کاملا بهداشتی و منحصر به فرد،با نرخی مطلوب به کشور های مختلف در سراسر دنیا ارسال می‌کند. در سال جاری میزان صادرات این نوع از نمونه ها به خارج از کشور به قدری زیاد شده است که موجب شده، میزان تولید و عرضه آن نیز به نسبت قبل افزایش پیدا کند.

مرکز صادرات میگو منجمد درشت صادراتی

بررسی مزایای استفاده از میگو منجمد درشت

میگو از جمله مواد غذایی به شمار می‌رود که به دو روش تازه و منجمد شده به بازار عرضه می‌گردد. میگو منجمد درشت، این روز ها در شهرستان های مختلف کشورمان متقاضی زیادی دارد.

همچنین در بسته بندی هایی متنوع با قیمت های گوناگون خرید و فروش می‌گردد. در ادامه این مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر با این خوراکی به بررسی مزایای استفاده از این ملزومات می‌پردازیم.

  • امگا ۳ موجود در این محصول باعث کنترل فشارخون در بدن انسان می‌شود. به همین دلیل به تمامی افراد بخصوص بیمارانی که فشار خون بالایی دارند، مصرف کردن این ملزومات بسیار توصیه می‌گردد.
  • از دیگر مزایای استفاده از این خوراکی که امروزه در میان مردم نیز رایج شده است، خاصیت ضد آلزایمر بودن آن است. با توجه به اینکه این محصولات سرشار از فسفر هستند، استفاده از آن ها موجب افزایش هوش و پیشگیری از ابتلای انسان به بیماری آلزایمر خواهد شد.
  • تقویت استخوان بندی انسان یکی دیگر از مزیت هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
  • تقویت کردن مو از دیگر مزایای استفاده کردن از این موجود دریایی است. با توجه به وجود زینک در این خوراکی مصرف آن سبب می گردد تا ریشه موی انسان تقویت شود.
  • قوی شدن سیستم ایمنی بدن از دیگر مزایایی است که می‌توان از آن نام برد.

بررسی مزایای استفاده از میگو منجمد درشت

شرکت پخش میگو منجمد درشت صادراتی

طی دهه های متوالی با استقبال بی نظیر مردم کشورمان از میگو های منجمد درشت صادراتی، تعداد شرکت های پخش کننده این محصول در اقصی نقاط ایران افزایش پیدا کرده‌اند.

برخی از این پخش کنندگان به فاکتور سایز میگو دریایی اهمیت زیادی می‌دهند. همچنین بر این عقیده‌اند که خریداران در نگاه اول به این نکته توجه دارند. به همین سبب درشت ترین نوع از این خوراکی را به صورت مستقیم به مشتری های خود ارائه می‌نمایند.

این شرکت نیز سالیان زیادی است که بهترین نوع این ملزومات را به صورت تضمین شده به بازار داخلی پخش می‌کند.

شرکت پخش میگو منجمد درشت صادراتی

26 دیدگاه

  • با سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان در مجموعه ی ماهی و میگو ی کارون. از خواندن مطالب عالی و مفید شما در مقاله نهایت استفاده را بردیم، اینکه میگو سرشار از امگا ۳ و فسفر بوده و همچنین توضیحاتی که در مورد خواص میگو برای از بین بردن آلزایمر ذکر شده بود بسیار مفید بود که کمتر درین زمینه صحبت شده. سوالی که پیش اومده اینه که این میگوهای درشت، شاه میگو یا مادر میگو هستند یا میگوهای معمولی براساس سایز جداسازی شدند؟ با تشکر از مجموعه ی کارون و ضمن آرزوی موفقیت و توفیق در کسب و کار داخلی و بین‌المللی برای تیم شما. پیروز و سربلند باشید.

  • سلام خسته نباشید
    بله درست میگید،سایز میگو مهمه،به شخصه هم به سایز میگو توجه میکنم هم به تازگی این غذای دریایی.
    میگو خاصیت زیادی داره
    برای مثال:میگو دارای پروتئین است که باعث حفظ و رشد پوست و مو میشه،
    دارای اسید چرب و امگا۳ هست و ویتامین های زیادی داره.
    من توصیه میکنم میگو رو هرگزاز سبد غذاییتون حذف نکنید.
    سپاس

  • درود بر شما و سپاس بیکران بخاطر سایت خوب و توَضیحات کامدتون در رابطه با میگو این مادا غذایی سالم و منبع فسفر اولین بار توی سریال قصه های مجید فهمیدم میگو چه خواصی داره که مجید تو خواب میدید میگو خورده و بخاطر فسفر و امگا سه همه درسارو سریع جواب میداد در ادامه توضیحاتتون خواستم نکاتی هم بنده عرض کنم در رابطه با میگو که هر چقدر در رابطه با این غذای دریایی بگیم کم گفتیم اول اینکه میگو دارای اسیدهای چرب از دسته ی امگا ۳ هستش که دریافت اون به کنترل فشارخون کمک زیادی می‌کنه. ارزش غذایی میگو در هر اندازه ای که باشه یکسانه. میگو بسیار خوش طعمه و اندازه درشت اون مناسب برای طبخ به صورت کبابی، پفکی و سرخ کردنه به امی روزی ک همه مردم بتونن از این منبع غذایی غنی به اندازه کافی استفاده کنن و مشکلی در قبال خریدش نداشته باشنو و اینکه شما حداقل گیزان ارسالتون چقدره و اینکه قیمتهاتون چجوریه ممنون میسم جواب بدزد درود بر شما سلامت و پیروز باشید بدرود

  • ا سلام و درود خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان: تو این مقاله سعی کردید به صورت کامل به بحث میگو و ویژگی‌هایی که می‌تونه داشته باشه بپردازید بنده از خواندن این مقاله تمام استفاده را بردم‌امید وارم بتونید تو مسیری که دارید همیشه موفق باشید و بتونید فروش خیلی خوبی از این محصول کسب کنید.

  • سلام ببخشید این میگو هارو به چه صورتی میتونیم خرید کنیم فقط برای مراکز فروش ارسال میکنید؟؟یا جزیی میفروشید؟و در چه صورتی و شکلی ارسال میکنید؟

    • سلام مهران عزیز
      وقت بخیر
      فروش به صورت عمده داریم. برای سفارش با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  • با سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان در مجموعه ی ماهی و میگو ی کارون. بنده بعد از مطالعه این سایت متوجه مطالب مفید و کاربردی سایت شدم که درباره میگو و انواع میگو به آن پرداخته شده بود.
    می گویی یکی از غذاهای مورد علاقه من هستش وقتی که از این سایت میگو مورد نیازخود را خریداری کردم متوجه طعم لذیذ آن شدم که فوق‌العاده‌ای برخوردار بود

  • سلام خسته نباشی بله درسته میگو ازلحاظ غذایی بسیارمفیدوسودمنده ،متاسفانه دربعضی ازاستانها اصلا ازاین غذای بسیارارزشمند استفاده نمیشه

  • به به میگوی کارون که خیلی معروفه هم تازه بودنش هم درشت بودنش رو دست نداره حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنین

  • باعرض سلام خسته نباشید من ازسایت شما میگو خریداری کردم بسیار خوشمزه و ترو تمیزبود خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت این محصول خوب پیشنهاد میدم خریداری کنید

  • سلام ایا میگوهای شما ترو تازه است ودر بسته بندی جای دارد وقیمت این میگو چقدر می‌باشد وامکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور موجود هست ممنون میشوم پاسخ سوال مرا بدهید

  • سلام وقتی مردم به خون خود فکر می کنند، آهن اولین ماده معدنی است که به ذهن می رسد. آهن برای تشکیل هموگلوبین ضروری است، اما مواد غذایی مهمتری وجود دارند که مستقیماً تولید گلبول های قرمز خون را افزایش می دهند.

    اینها شامل ویتامین A و ویتامین B12 هستند.

    ویتامین A در کمک به سلول بنیادی برای تقسیم شدن به سلول های قرمز خون، نقش دارد و این سلول های بنیادی می توانند تقریباً به هر سلول تبدیل شوند. B12 در ارتباط با آهن به هموگلوبین تشکیل می شوند و اکسیژن موجود را بالا می برند.

  • وقتی نوبت به غذاهایی می شود که استحکام استخوان و بازسازی آن را افزایش می دهند، میگو اولین چیزی نیست که به ذهن می رسد. افراد در ابتدا به غذاهای مبتنی بر محصولات لبنی فکر می کنند، اما این واقعاً می تواند یک اشتباه تلقی شود. میگو تقریباً شامل تمام مواد مغذی ضروری برای ساخت استخوان، از جمله کلسیم، منیزیم، روی، فسفر و ویتامین D است.

  • باسلام در حالی که عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند شدت گرفتگی عضلات شکم را دیکته کنند، التهاب نقش مهمی را بازی می کند. امگا ۶ دارای خاصیت ضد التهابی است و باعث می شود که درد بدتر شود. همچنین دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که خاصیت ضد التهابی دارد و دارای اثر تعادل متقابل بر روی امگا ۶ دارد. غذاهای دریایی به طور کلی غنی از چربی های امگا ۳ نسبت به گوشت های دیگر هستند، پس برای خود لطفی انجام دهید و امگا ۳ بیشتر بخورید. پیشنهاد میدم خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر
    ضمن تشکرازشما و دوستان و همکاران گرامیتون
    باید بگم واقعا که شماعالی هستید
    میگو یکی از خوراک های بسیارلاکچری و خاصه و همه پسنده و سرشاراز فسفره که برای تقویت هوش وجلوگیری از الزایمر زودرس بسیارعالیه
    خیلی خوبه که همچین سایتی هست که راحت بشه سفارش داد و پاک و بهداشتی تمیزشده و درشت میگو. رو تحویل بگیری و دیگ نیاز نیست انقد راه رو. تا بازار ماهی ومیگو فروشان بری وزحمت خریدوپاک کردنش روبکشی
    شمابااین کارتون نشون دادید که چقد وقت ما برای شما مهمه و زحمت مارو. کم کردید از خریدوپاککردن این میگوهای درشت مجلسی
    ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید
    باتشکر بسیارازشما و اعوامل تولید

  • سلام وقت بخیر
    یکی از محبوب‌ترین غذاهای دریایی میان هموطنان ایرانی میگوست. اما خواص میگو چیست؟ آیا این غذای مشهور دریایی مضراتی هم دارد. با جیمیتو همراه باشید.
    خواص میگو عبارت‌اند از بهبود سلامت استخوان و مغز، کاهش وزن، جلوگیری کننده از افزایش احتمال بروز بیماری قلبی و عروقی، ضدالتهاب، پیشگیری کننده از سرطان و همچنین خواص ضد پیری است که می‌تواند در کاهش احتمال بروز برخی دیگر از بیماری‌ها مفید باشد. از جمله این بیماری‌ها، دژنراسیون ماکولا است که بیشتر در افراد مسن و در اثر کاهش قدرت واکنش‌های آنتی اکسیدان ها در برابر رادیکال‌های آزاد در چشم به وجود می‌آید. همچنین خوردن میگو در بانوان می‌تواند دردهای ناشی از عادات ماهیانه را کاهش دهد.

  • میگو بسیار مرغوب و خوش طعمه و بخاطر طرفداران زیادش تولیدش بسیار افزایش پیدا کرده و خواص زیادی هم داره

  • سلام من میگو میخام چطور سفارش بدم راستی قیمت هم بفرمائید درضمن پاک کرده هستند….

    • سلام خانم عبدالهی
      وقت شما بخیر
      برای سفارش محصولات کافیست فرم اطلاعات مشتری در سایت را پر کنید تا شما رو بهتر راهنمایی کنیم

    • سلام جناب ناظری عزیز
      وقت بخیر
      برای سفارش کافیست فرم مربوط در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

  • سلام وقت بخیر میگو کلاغذای لذیذیه بسیار خوب مرینیت شده وبسته بندی خیلی خوب باعث میشه مزه تازه بمونه واقعا محصولات این برند عالیه

  • پسر من اصلا طعم ماهی رو دوست نداره ولی در عوض طعم میگوهای کارون رو با خواص و طعم بهتری از ماهی میپسنده خدا رو شکر حداقل هفته ای یکبار استفاده میکنیم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *