انواع غذاهای دریایی می باشد که بسیار خوشمزه و سرشار از مواد مقوی بوده است و جزو آن دسته از غذاهای دریایی محسوب می‌شود که طرفداران خیلی زیادی دارد. میگو علاوه بر اینکه به شکل تازه شده به بازار عرضه می‌شود به صورت فیلتر شده هم در بسته بندی های متفاوت آن را به بازار عرضه می کنند. مراکز پخش میگو فریز شده پاک شده درجه یک در بهترین درجه کیفیت به صورت بسته های متفاوت از لحاظ وزن را به روش‌های گوناگونی مستقیم و غیر مستقیم به بازار داخلی کشور پخش و عرض می‌کند تا در اختیار مصرف‌کنندگان آن قرار بگیرد.

مراکز پخش میگو فریز شده پاک شده درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت میگو فریز شده درشت

عوامل موثر بر کیفیت میگو فریز شده درشت همانطور که می‌دانید میگو یکی از گونه‌های آبزی آن می باشد که دارای پوسته خیلی سختی می باشد و هر چقدر که این میگو درست می‌شود پوسته درشت تر و سخت تر می شود و گفتن این موضوع حائز اهمیت است که می‌گوید جز آن دسته از غذاهای دریایی محسوب می‌شود که در سطح فاسدشدنی آن خیلی بالاست بنابر شرایط فیزیکی کردن آن باید با رعایت تمام نکات لازم انجام بگیرد.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده ریز بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی
  6. میگو منجد رگ گرفته 400 گرمی

از عواملی که بر روی کیفیت میگوی درشت شده تاثیر گذار است این است که اول آن را جدا می کنند جدا کردن سر میگو باعث شده است که به شکل قابل توجهی از فاسد شدن آن جلوگیری شود و همچنین این نوع از میگو را تا حد امکان تمیز می‌کنند و رگه سیاه پشت آن را جدا می‌کند که این هم در بالا بردن درجه کیفیت آن خیلی تأثیرگذار بوده است.

میگو درشت صادراتی از جمله انواع میوه‌ای است که به خاطر بالا بودن کیفیت این نوع از انواع آن باعث شده است که از ارزش غذایی خیلی بالایی برخوردار باشد و همچنین مقادیر قابل توجهی از پروتئین را به خود اختصاص دهد.

توزیع کنندگان عمده میگو فریز شده پاک شده درجه یک

توزیع کنندگان عمده میگو فریز شده پاک شده درجه یک توزیع کنندگان عمده میگو فریز شده پاک شده درجه یک، عرضه میگو منجمد را در بسته بندی های متفاوت از لحاظ فصل به روش‌های گوناگون مستقیم و غیرمستقیم به طور عمده و جزئی انجام می دهند.

با توجه به اینکه عرضه میگو بیشتر به شکل منجمد شده صورت می گیرد و دلیل آن هم این است که میگو تازه خیلی زود فاسد میشود بنابراین بیشتر پخش میگو به شکل فریز شده و منجمد می باشد که هم به روش‌های مختلف به بازارهای داخلی کشور این بخش و عرضه صورت گرفته است و همین که هرساله میزان قابل توجهی از این محصول با رعایت کردن تمام شرایط صادراتی و گمرک به کشورهای مختلف صادر شده است.

هر چقدر که کیفیت میگو فریز شده بالاتر باشد از قیمت بالاتری هم برخوردار است همچنین روش عرضه کردن آن به بازار هم در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *