مراکز عرضه میگو یخ زده سایز متوسط، این محصول شیلاتی خوشمزه و مقوی را با سطح کیفی ممتاز و قیمت ارزان و استثنایی ارائه می‌کنند.

 

میگو متوسط از حیث اقتصادی مقرون به صرفه تر از سایر انواع میگو است. از این میگو برای تهیه انواع غذاهای سنتی و غذاهای دریایی استفاده می‌شود. تولید انواع میگو مرغوب در کشور در سایت‌ها و مزارع شیلاتی همگام با فناوری روز دنیا انجام می‌شود. همچنین این مراکز بهترین و مرغوب‌ترین میگو را در بازار توزیع می‌نمایند.

 

مراکز عرضه میگو یخ زده سایز متوسط

میگو یخ زده مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

میگو از جمله آبزیانی است که علاوه بر طعم عالی، حاوی املاح معدنی و ویتامین‌های متعددی است. همچنین به دلیل ارزش غذایی بالا در بسیاری از کشورها به عنوان یک ماده غذایی مغذی در رژیم‌های غذایی جای می‌گیرد. میگو علاوه بر عرضه به صورت تازه، به صورت منجمد و یخ زده نیز عرضه می‌شود.

 

مهمترین ویژگی‌های میگو منجمد مرغوب در ادامه بررسی می‌شود:

  • میگو منجمد تازه در بسته‌بندی بهداشتی و تجاری عرضه می‌شود و اطلاعات کامل محصول مانند: تاریخ تولید و تاریخ انقضا بر روی بسته محصول درج شده است.
  • میگو مرغوب و درجه یک یخ زده دارای رنگی شفاف است. ضمنا فاقد هرگونه لکه‌های تیره و سیاه است. میگو بسته به نوع، دارای رنگ‌های مختلفی است. باید توجه داشت که میگو دارای هر رنگی که باشد فاقد لکه‌های سیاه است.
  • میگو درجه یک منجمد دارای بافتی کاملا سالم است. پوست و گوشت کاملا به هم چسبیده است و بافتی منسجم دارد. با بررسی ظاهر محصول می‌توان به راحتی این فاکتور را متوجه شد. میگویی که برای مدت زمان طولانی در انبار مانده باشد، دارای بافتی له شده و از هم گسیخته است.
  • بوی متصاعد از بسته محصول هم می‌تواند درجه مرغوبیت میگو را نشان دهد. میگوی تازه منجمد فاقد هرگونه بوی نامطبوع و بوی ماندگی است.

 

میگو یخ زده مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت توزیع میگو یخ زده سایز متوسط

 

شرکت توزیع بدون واسطه میگو یخ زده سایز متوسط، به عنوان برترین پخش کننده میگو در تلاش است بهترین و مرغوب‌ترین انواع میگو را با قیمت مناسب و در بسته‌بندی بهداشتی ارائه نماید. همچنین شرایط خرید آسان این محصول را برای خریداران عمده و خانگی در سراسر کشور فراهم نماید.

 

این مجموعه علاوه بر عرضه محصولات متنوع، ارسال محموله‌های عمده به شهرهای مختلف کشور و کشورهای همسایه در سریع‌ترین زمان ممکن و با حمل و نقل تخصصی را در دستور کار قرار داده است. همچنین با ضمانت و مرغوبیت انواع میگو، این امکان را برای خریداران کلی میگو مانند رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا ایجاد کرده است تا با صرف هزینه معقول و منصفانه، محصولاتی تازه و با کیفیت را به صورت غیرحضوری و آنلاین خریداری نمایند. همچنین از مزایای خرید میگو منجمد به صورت غیر حضوری بهره‌مند شوند.

 

شرکت توزیع میگو یخ زده سایز متوسط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *