مراکز تامین میگو فریز شده مرغوب با تمام توان خود سعی می‌کنند باکیفیت ترین میگو را با مناسب ترین قیمت به موقع روانه بازار ها کنند تا کمبود عرضه و مازاد تقاضا به وجود نیاید. میگو لذیذ ترین و خوشمزه ترین غذای دریایی می‌باشد. به علاوه پروتئین با ارزشی دارد که حاوی تمام اسید آمینه ها است. این ماده غذایی بهترین جایگزین برای گوشت قرمز محسوب می‌شود.

مراکز تامین میگو فریز شده مرغوب

میگو فریز شده مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

میگو فریز شده مرغوب دارای ویژگی های زیر می‌باشد:

  • به هیچ عنوان لک های زرد و سیاه روی پوست میگو دیده نمی‌شوند.
  • بوی خوبی می‌دهد.
  • طعم عالی دارد.

تامین کننده میگو توانسته به خوبی نیاز بازار به این نوع آبزی دریایی را فراهم کند تا مصرف کنندگان با خرید و مصرف آن بتوانند از اثرات درمانی که دارد، بهره مند شوند. به عنوان نمونه، میگو باعث کنترل فشار خون بالا می‌شود. زیرا دارای اسید های چرب امگا ۳ می‌باشد. برای این منظور توصیه می‌شود برای طبخ آن از حداقل نمک و روغن استفاده کنید.

به دلیل وجود سلنیوم در آن خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. به همین دلیل از انواع سرطان ها مانند لوسمی و لنفوم هوچکین جلوگیری می‌کند. ۱۹ درصد نیاز بدن به آهن با مصرف ۱۰۰ گرم میگو به راحتی تامین می‌شود. به همین دلیل برای درمان کم خونی می‌تواند مفید واقع شود. به علاوه از بروز اختلال حواس و آلزایمر در دوران سالمندی پیشگیری خواهد کرد. این به دلیل امگا ۳ موجود در آن می‌باشد.

مصرف میگو باعث افزایش کلسترول نمی‌شود. زیرا بسیار کم کالری است. به همین دلیل برای لاغری مناسب می‌باشد. به طوری که ۷ کالری در یک میگو متوسط وجود دارد. و

کمتر از ۸۵ کالری در ۱۲ عدد میگو وجود دارد. همچنین دارای دو آنتی اکسیدان به نام سلنیوم و آستاکسانتین می‌باشد و با رادیکال های آزاد مبارزه و از بیماری های مختلفی پیشگیری می‌کند.

طبق تحقیقات انجام شده میگو دارای ترکیبی به نام هپارین می‌باشد و به درمان دژنراسیون ماکولا کمک می‌کند. علاوه بر این آستاکسانتین موجود در آن از مشکلات بینایی پیشگیری می‌کند.

میگو دارای انواع مواد مغذی به نام کلسیم، منیزیوم و فسفر می‌باشد. به همین دلیل با پوکی استخوان ها مبارزه می‌کند و باعث افزایش استحکام استخوان ها می‌شود.

میگو فریز شده مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

فروشگاه مرکزی میگو فریز شده مرغوب

فروشگاه مرکزی میگو فریز شده مرغوب توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را به خوبی تامین کند. چون مرغوبیت و تازگی میگویی که در اختیار خریداران می‌گذارد برای او اهمیت ویژه و خاصی دارد. علاوه بر این فواید میگو برای پوست و مو موجب گردیده فروشگاه مرکزی آن بتواند بازار داغی را کسب کند که به گزینه های زیر می‌توان اشاره کرد:

  • از پوست در مقابل اشعه نور خورشید محافظت می‌کند که این به نوبه خودش می‌تواند از ایجاد بیماری هایی مانند آفتاب سوختگی، لکه و چین و چروک جلوگیری کند.
  • لک ها و چین و چروک های صورت را از بین می‌برد و این به دلیل ترکیب کاروتنوئیدی به نام آستاکسانتین می‌باشد که در آن وجود دارد.
  • به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد، از ریزش مو پیشگیری می‌کند و همین باعث شده فروش میگو افزایش یابد.

فروشگاه مرکزی میگو فریز شده مرغوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *