فریز شدن میگو توانسته است این غذای دریایی لذیذ را از ایران تا دور ترین نقاط جهان صادر کند. همچنین نام میگو فریز شده پرورشی ایران را بر سر زبان ها انداخته است. ضمنا  صادرات این غذای سرشار از فسفات و امگا ۳ را محقق ساخته است.

گروه صنعتی ما یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین مراکز بهداشتی انجماد میگو در سر تا سر جهان است. این مجموعه علاوه بر خصوصیات این محصول فریز شده، در ادامه شما را با مهم ترین مراکز عرضه آن آشا خواهد نمود.

 

فروش ویژه میگو فریز شده پرورشی

مهمترین خصوصیات میگو فریز شده پرورشی

شاید تا کنون با انواع مختلف و گوناگونی از میگو منجمد مانند: میگو منجمد ریز آشنایی پیدا کرده باشید و یا بار ها از این محصول استفاده نموده باشید. اما جالب است بدانید که گرید های متفاوت کیفی و انواع مختلف این نوع محصول، مجموعه ما را بر آن داشته تا با بهره گیری از بهترین نیروی کار جوان و متخصص ایرانی و نیز استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه نسبت به تولید و عرضه انبوه این کالا اقدام نماییم.

انواع مختلف میگو ی منجمد شده در بازار داخلی و خارجی وجود دارد. مجموعه ما با افتخار اعلام می‌کند که به خاطر اولویت کیفیت و حقوق مشتری، همواره کوشیده است تا رتبه و جایگاه اول را در ایران و منطقه داشته باشد. به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولید ملی، علاوه بر تامین و عرضه میگو ی مورد نیاز بازار داخلی، اقدام به صادرات گسترده این محصول نیز نموده است. همچنین برای کشور ارز آوری مناسبی داشته است.

مجموعه تولید و عرضه کننده میگوی منجمد ما می‌کوشد تا با استفاده از علم روز دنیا در زمینه شیلات، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی اعلام نماید. همچنین از کلیه همکاران و صنعتگرانی که در زمینه کاری مشترک با ما فعالیت دارند نیز دعوت به همکاری می‌نماید.

 

مهمترین خصوصیات میگو فریز شده پرورشی

پخش مستقیم میگو فریز شده پرورشی

شما مصرف کننده عزیز، عمده فروشان، تجار و بازرگانان گرامی می‌توانید برای تهیه و خرید بهترین و مرغوب ترین میگو منجمد پاک شده، از طریق همین وب سایت اقدام نمایید. همچنین با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل و غیره و پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان و مشاوران خبره ما در این زمینه؛ نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام نمایید. ضمنا محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت کنید.

لازم به ذکر است که، پرسنل ما در واحد پخش طی مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش، محصول خریداری شده شما را در محل و آدرس مورد نظر خودتان به شما تحویل خواهند داد.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو فریز شده ریز پرورشی

 

پخش مستقیم میگو فریز شده پرورشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *