عکس آپلود نشد.

میگو معروف ترین و لذیذترین غذای دریایی است که محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم دارد و دارای طول و اندازه های مختلفی می باشد این غذای دریایی در رنگ های مختلفی مانند صورتی، قهوه ای و.. وجود دارد که پخت و پز آن ها بسیار ساده است.

عرضه بی واسطه میگو خشک درشت با کیفیت بازار بسیار استثنایی در جهت فعالیت های اقتصادی و مصرف شخصی به وجود آورده که شرکت ما در ایران شرایطی را فراهم آورده تا با فروش عمده و بی واسطه این غذای دریایی دل پذیر توانسته مرغوب ترین و بهترین میگو از نوع صادراتی با کیفیت را را به دسته مشتریان خود برساند تا دیگر مشکل تهیه این محصول را نداشته باشند.

عکس آپلود نشد.

میگو پر خاصیت ترین غذای دریایی است

عکس آپلود نشد.

میگو پرورشی باکیفیت حاوی عناصر دریایی مانند کلسیم و نمک دریا است، همه این موارد برای اینکه بتوان پوست را ترمیم کرده و ظاهر آن را بهبود بخشد ایده ال هستند زیرا حاوی اسید های آمینه و پروتئین هستند که برای پوست بسیار مفید است.ساختار سلولی این غذای دریای بسیار شبیه به پوست انسان است به همین دلیل میگو بهترین و پر خاصیت ترین غذای دریایی است که در بین مردم از اهمیت غذایی و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است.

این غذای دریایی خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنبم:

  1. از بیماری آلزایمر جلوگیری می کند و خون را تقویت می کند و سیستم ایمنی بدن را یالا می برد و به کاهش وزن بدن و حفظ چابکی آن کمک بسزایی می کند.
  2. توانایی و میل جنسی را در مردان تقویت می کند و به روند نعوظ کمک می کند که باعث می شود قدرت باروری مردان افزایش پیدا کند و تولید اسپرم افزایش یابد.
  3. میگو از مو ها محافظت می کند و از ریزش آن ها جلوگیری می کند همچنین سلامت پوست را بهبود می بخشد و به آن طراوت و شادابی می بخشد.

4.عملکرد تیروئید را تقویت می کند و سلامت آن را حفظ می کند و از افزایش قند خون جلوگیری می کند که علائم مرتبط با           آن را تسکین می دهد.

  1. محافظت در برابر بسیاری از انواع سرطان ها که این به دلیل توانایی آن در از بین بردن رادیکال های آزاد از سلول ها مضر است.
  2. ضربان قلب را تنظیم می کند و از تسریع آن جلوگیری می کند و خلق و خو را بهبود می بخشد و از افسردگی جلوگیری می کند.
  3. استخوان ها و دندان ها را تقویت می کند و کلسترول مضر بدن را کاهش می دهد و از تصلب شرایین خون جلوگیری می کند.

تاثیر میگو برای افزایش هوش

عکس آپلود نشد.

میگو پرورشی خشک یک غذای دریایی خوشمزه است که دارای خواص بیشماری برای افزایش هوش می باشند،این محصول یک منبع عالی پروتئین ، آنتی اکسیدان و فیبر می باشد که پژوهش ها نشان می دهد که مردم هزاران سال پیش از این ماده مغذی استفاده می کردند و امروزه به عنوان میان وعده مقوی مورد استفاده قرار میگیرد.

در اینجا چند مورد از خواص میگو برای افزایش هوش را نام می بریم:

  1. یکی از مزیت های میگو این است که منبع خوب ویتامین B6 است که 30 گرم میگو حاوی 45 درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین B6 را تامین می کند و همچنین به عنوان پیریدوکسین شناخته می شود که یک ویتامینی است که نقش کلیدی در حفظ عملکردهای مناسب مغز و افزایش هوش مغز را ایفا می کند و به هموگلوبین خون کمک می کند، همچنین یک عنصر ضروری برای رشد صحیح مغز و افزایش هوش در کودکان است و به تشکیل تعدادی از هورمون ها رشد کودک کمک می کند، سروتونین دیگر ماده موجود در میگو به تنظیم خلق و خوی نوراپی نفرین کمک می کند که بر غلبه بر استرس هوش کمک می کند و به تنظیم خواب کمک بسزایی می کند که موجب افزایش هوش می شود.
  2. این غذای دریایی مقوی برای سلامت مغز مفید است،این محصول به کاهش خطر بیماری های الزایمر کمک می کند و آنتی اکسیدان های لوتئین و زاگزانتین که در میگو هستند برای سلامت هوش مغز بسیار مفید می باشند، این آنتی اکسیدان ها موادی هستند که نقش مهمی در سلامتی بدن دارند همچنین برای سلامت قلب مفید هستند، این غذا سرشار از فیبر هستند که با حرکت غذا در روده و جلوگیری از یبوست ، سیستم مغز سالم را تشویق به فعالیت می کنند همچنین میگو دارای یک شاخص گلیسمی پایین است که بنابراین پس از خوردن آن باعث افزایش شدید هوش می شود.
  3. میگو سلول های سالم مغز را ترویج می کند این غذای مقوی حاوی مقدار زیادی فیبر است و در حالی که بخشی از آن از طریق دستگاه گوارش به سمت مغز حرکت می کند تا آنالیز شود توسط سلول های مفید مغز پردازش می شوند و سلول های مفید مغز فیبر را به زنجیره‌های کوتاه اسیدهای چرب تبدیل می‌کنند که فواید زیادی برای افزایش هوش و حافظه مغز دارد.

نحوه توزیع میگو خشک درشت باکیفیت

عکس آپلود نشد.

بازار توزیع میگو خشک درشت باکیفیت در دنیا سالانه بیش از چهل هزار تن می باشد، تولید و توزیع این غذای دریایی با خاصیت در مناطق جنوبی و شمالی کشورمان به صورت برداشت از دریا و برداشت پرورشی انجام می شود که باعث می شود این محصول از کشور ایران به دیگر کشور ها جهان صادر شود و به دلیل خواص و خوشمزگی آن در کشورهای همسایه طرفداران زیادی پیدا کند.

بازار توزیع کنندگان این غذای دریایی بسیار پر رونق می باشد و پس از برداشت این غذا از دریا به سرعت وارد بازار های کشور می شود که این محصول یکی از پرطرفدارترین غذاهای پروتینی موجود در ایران است که دارای اندازه و رنگ متفاوت می باشد شرکت ما توانسته بهترین و با کیفیت ترین میگو درجه یک را بدون واسطه در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد.

خرید بی واسطه میگو خشک درشت

عکس آپلود نشد.

ایران و آمریکا بزرگترین تولیدکنندگان میگو در دنیا هستند که این محصول را می فروشند همچنین قیمت این غذای دریای را در دنیا تعیین میکنند. آیا شما عزیزان به دنبال خرید بی واسطه میگو خشک درشت هستید؟ شرکت ما توانسته در زمینه تولید میگو عمده با بهترین قیمت و با کیفیت ترین نوع ممکن از دیگر رقیب ها این محصول را در بسته بندی متفاوت و در وزن های مختلف در اختیار شما مشتریان محترم بگذارد تا دیگر نگران تهیه این محصول نباشید، شما می توانید برای خرید میگو خشک همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *