عکس آپلود نشد.

فروش عمده میگو خشک فله مناسب صادرات و به قیمت بسیار ارزان از طریق سایت پیش رو در حال انجام است.گوشت میگو دارای غنی ترین ذخایر پروتئین طبیعی و حاوی مقدار زیادی ید قابل هضم است که این عنصر از آن عناصری است که فرد در زندگی روزمره فاقد آن است. شما میتوانید برای آشنایی با نحوه عرضه میگو خشک بدون پوست، از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

عکس آپلود نشد.

میگو خشک موثر در حفظ سلامت مغز

عکس آپلود نشد.

آستاگزانتین موجود در میگو تأثیر مثبتی بر سلامت مغز دارد. این از آسیب به سیستم سلولی در مغز جلوگیری می کند. در نتیجه، پیشگیری از از دست دادن حافظه، توسعه طیف گسترده ای از بیماری های عصبی اشاره شده است.

میگو به دلیل داشتن مقادیر زیاد مواد مغذی باعث رفع خستگی چشم می شود که به ویژه برای افرادی که با کامپیوتر کار می کنند مفید است. میگو همچنین به بهبود وضعیت غده تیروئید (منبع قابل اعتماد ید)، سیستم تولید مثل (اسیدهای امگا)، پوست (محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش به دلیل آنتی اکسیدان ها)، تقویت سیستم ایمنی (سلنیوم) کمک می کند. غذاهای دریایی با کیفیت بالا در حال تبدیل شدن به بهترین تامین کننده مواد مغذی برای بدن انسان هستند

میگو منبع غنی از پروتئین است

عکس آپلود نشد.

پروتئین موجود در میگو سرشار از تورین است که با جلوگیری از جذب لیپوپروتئین های کم چگالی به جریان خون، به کاهش سطح کلسترول کمک می کند، از رسوب چربی های شکمی جلوگیری می کند، که مقاومت به انسولین را کاهش می دهد، برای تغذیه سلولی، حفظ و نگهداری ضروری است.

علاوه بر این، تائورین تعادل پتاسیم و سدیم را در عضله قلب تنظیم می کند و از عملکرد قلب حمایت می کند. پروتئین تورین میگو به بیشتر نوشیدنی های انرژی زا اضافه می شود. به همین دلیل است که نه تنها محتوای کم کالری میگو، بلکه مقدار زیادی تورین موجود در آنها هنگام استفاده از آنها در رژیم غذایی مهم است.

حدود 75 تا 80 درصد میگو حاوی آب، عناصر کمیاب، ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای زندگی عادی است، بنابراین محتوای کالری میگوی پخته شده کم است و ارزش غذایی آن قابل توجه است.

قرار دادن میگو در رژیم غذایی

عکس آپلود نشد.

میگو در سراسر جهان نه تنها به دلیل طعم عالی، بلکه به دلیل فوایدی که برای بدن ما دارند، مورد علاقه و قدردانی هستند. آنها مدتهاست که از ردیف غذاهای لذیذی که فقط برای تعداد کمی در دسترس است، به یک محصول عمومی در دسترس رسیده اند. سبک و در عین حال رضایت بخش، افراد کمی بی تفاوت می مانند، اما همه از فواید عظیم میگو نمی دانند. سلامتی یک فرد تا حد زیادی به آنچه می خورد بستگی دارد. خوردن غذاهای سالم کلید سلامتی و طول عمر است.

مصرف میگو از ایجاد کم خونی جلوگیری می کند. حاوی مقدار زیادی آهن آهن است که به جلوگیری از بروز کم خونی کمک می کند. تیروئید. کمبود ید را جبران کنید و از غده تیروئید برای عملکرد صحیح حمایت کنید. دیابت. در دیابت، خوردن میگو ضروری است.

آنها حاوی کربوهیدرات نیستند، اما حاوی آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا 3 هستند که برای بیماران دیابتی ضروری است. پیشگیری از سرطان غذاهای دریایی حاوی آنتی اکسیدان آستاگزانتین هستند . با بسیاری از رادیکال های آزاد مبارزه می کند و یک عامل پیشگیری از سرطان است.

میگو دارای حداقل کالری است، اما همچنین دارای پروتئین قابل هضم بالایی است که انرژی را افزایش می دهد و به شما کمک می کند سبک زندگی سالمی داشته باشید. این کیفیت غذاهای دریایی آنها را برای فعالیت بدنی ضروری می کند. اسیدهای چرب موجود در میگو تأثیر مثبتی بر فعالیت مغز دارد.

در دسترس بودن زیاد اسیدهای چرب امگا 3 عملکرد ذهنی را فعال می کند، از زوال عقل و بیماری آلزایمر محافظت می کند. بازیابی بدن. کاروتنوئید موجود در میگو سلول ها را تجدید می کند و باعث تشکیل سلول های جدید می شود. به این ترتیب می توان خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن را کاهش داد.

محتوای بالای ویتامین D در میگو باعث تقویت سیستم اسکلتی می شود. این محصول برای افرادی که مفاصل درد دارند مفید است. همچنین، خطر تشکیل دیستروفی استخوان کاهش می یابد، در حالی که رباط ها حالت ارتجاعی پیدا می کنند.

مصرف میگو به منظور پیشگیری از تشکیل ترومبوز برای افراد مبتلا به واریس مفید است که انرا در رژیم غذایی خود بگنجانند. پکتین موجود در این محصول فلزات سنگین و رادیونوکلئیدها را از بین می برد و فیبر غذایی فرآیندهای متابولیک را تسریع می کند.

پروتئین و اسیدهای آمینه موجود در میگو به طور فعال در ساخت قاب عضلانی نقش دارند. حتی حداقل مقدار میگو کمبود پروتئین را جبران می کند. تقویت سیستم ایمنی بدن. میگو حاوی مواد زیادی است که تأثیر مثبتی بر بدن انسان دارد. ید بافت ها را با اکسیژن اشباع می کند، نقش فعالی در تشکیل هورمون ها دارد.

اسیدهای چرب امگا 3 بدن را احیا می کنند و خاصیت ضد التهابی دارند. سیستم ایمنی فعال می شود، اسیدهای چرب عملکرد کلیه ها و کبد را عادی می کنند. پاکسازی بدن. میگو سرشار از ویتامین های A، B، اسید اسکوربیک و سایر ریز عناصر مفید است.

آنها چربی های مضر را از روده می مکند، سموم و سموم را از بین می برند. بهبود وضعیت پوست. تولید کلاژن را تقویت می کند که تأثیر مثبتی بر وضعیت عمومی پوست دارد. جلوگیری از چین و چروک. پوسته میگو حاوی کیتوزان است که از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند، با خطوط ریز بیان مبارزه می کند، پوست را نرم و مخملی می کند.

اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی از ریزش مو جلوگیری می کند و با مشکلاتی مانند شکنندگی مو و دو شاخه شدن موها مقابله می کند. همچنین غذاهای دریایی با افسردگی مبارزه می کند و خلق و خو را بهبود می بخشد.

مرجع پخش میگو خشک فله

عکس آپلود نشد.

مجموعه ما مرجع پخش و فروش میگو پرورشی خشک فله می باشد که به واسطه عرضه با کیفیت و قیمت ارزان درب کارخانه توانسته تعامل خوبی با تولید کنندگان و مشتریان عمده برقرار نماید و ارتباط مستقیمی بین هردوی آنها فراهم نماید. از آنجا که میگو یک محصول بسیار سالم، خوش طعم و در این اواخر بسیار محبوب است خرید و مصرف آن به دلیل داشتن کالری کم و مقادیر زیاد عناصر کمیاب، مواد معدنی و ویتامین های مختلف در منوی بسیاری از رژیم ها و در تغذیه از آن استفاده می شودو به دلیل پرتقاضا بودن این مسئول در نزد مردمان کشورهای مختلف، این خوراکی می‌تواند به گزینه مطلوب صادرات برای تجار تبدیل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *