میگو جزو غذاهای دریایی به شمار می‌آید. علاوه بر طعم فوق العاده خوشمزه ای که دارد، بسیار مقوی مفید است.

 

بوشهر در صید و پرورش میگو در کشور بسیار مشهور است. میگو بوشهر از نظر کیفیت و درشت بودن در سراسر ایران و کشورهای خارجی زبان زد است. از این رو برای این که هنگام صادرات، میگو خراب نشود آن را منجمد می‌کنند. به همین منظور، فروشگاه‌هایی در بوشهر به وجود آمده‌اند که به فروش عمده میگو منجمد صادراتی می‌پردازند.

 

فروشگاه عمده میگو بوشهر منجمد صادراتی

آشنایی با خواص میگو بوشهر منجمد صادراتی

آب های بوشهر بهترین مکان برای پرورش میگو می‌باشد. بهترین میگوها از جمله میگو سر تیز، میگو سفید هندی و میگو موزی و… از میگو های بوشهر می‌باشند. این محصولات علاوه بر خوش طعم بودن، خواص زیادی نیز برای بدن دارند. این غذای دریایی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی برای بدن است. از این رو مصرف آن برای تمام گروه سنی توصیه می‌شود.

 

میگو منبع خوبی از روی است. همچنین از عوامل اصلی ریزش مو نیز کمبود روی در بدن می‌باشد. پس با اضافه کردن میگو در رژیم غذایی خود از ریزش مو های خود جلوگیری کنید. غده تیروئید نقش بسیار مهمی در متابولیسم کلی بدن ایفا می‌کند و هورمون‌های تیروئید در عملکرد آن تاثیر بسزایی دارد. میگو در بهبود عملکرد غده تیروئید موثر عمل می‌کند.

 

تنها خواص شگفت انگیز میگو در این مطالب خلاصه نمی‌شود بلکه خواص دیگری نیز دارد. در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد:

  1. باعث تقویت حافظه می‌شود و در نتیجه از بروز آلزایمر پیشگیری می‌کند.
  2. در استحکام استخوان ها نقش مهمی دارد.
  3. باعث افزایش سلامت پروستات می‌شود.
  4. سلامت بینایی را تضمین می‌کند.
  5. خوردن میگو از سکته و حمله های قلبی جلوگیری می‌کند.
  6. مانع پیری زودرس می‌گردد.
  7. باعث کنترل وزن می‌شود.
  8. از ابتلا به سرطان پیشگیری می‌کند.

 

آشنایی با خواص میگو بوشهر منجمد صادراتی

توزیع کننده میگو بوشهر منجمد صادراتی

همان طور که گفته شد، میگو بوشهر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. طعم دلنشین میگو بوشهر، روز به روز بر محبوبیت آن اضافه می‌کند.

 

توزیع کنندگان میگو بوشهر، برای اینکه تازگی و ویتامین‌های میگو حفظ شود، آن ها را منجمد می‌کنند. توزیع کنندگان میگو بوشهر منجمد صادراتی، در تلاش هستند تا تازه‌ترین و مرغوب‌ترین میگو‌ها را با بهترین روش‌ها منجمد و بسته بندی کنند در نهایت با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی برسانند.

 

فروش میگو بوشهر برای صیادان بوشهری سود بسیاری دارد. همچنین صادر کردن این موجود خوشمزه دریایی به دیگر کشورها، علاوه بر اینکه برای اقتصاد کشور ارز آور است، در تغییر معیشت مردمان بوشهری که اغلب به صید و پرورش میگو اشتغال دارند نیز نقش مهمی دارد.

 

توزیع کننده میگو بوشهر منجمد صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *