در حال حاضر فروش میگو منجمد از طریق فروشگاه عرضه میگو منجمد صادراتی صورت می‌گیرد که برای عرضه این محصولات به کشورهای دیگر از روش نوین اینترنتی بهره می‌گیرد. همچنین برای جلب نظر مشتریان خارجی، پیوسته در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات گام بر می‌دارد و محصولاتی سالم و با کیفیت را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و پاستوریزه، آماده ارسال به کشورهای هدف می‌نماید که خوشبختانه به موفقیت های زیادی در این مسیر دست یافته است.

 

فروشگاه عرضه میگو منجمد صادراتی

عوامل موثر درباره فواید میگو منجمد صادراتی

میگوها از جمله غذاهای دریایی خوشمزه و پر خاصیتی هستند که به دلیل ارزش غذایی فراوان و فواید شگفت انگیزی که برای انسان به همراه دارند، با استقبال بالایی مواجه شده‌اند و یکی از غذاهای پر مخاطب در رستوران های لوکس دنیا می‌باشند.

 

به دلیل ارزش تجاری بالای میگوها، پرورش میگو یکی از برنامه هایی است که در دستور کار کشور ما قرار گرفته و تلاش و فعالیت ها در جهت افزایش کیفیت این محصول می‌باشد که متاثر از عوامل گوناگونی است.

 

به طور کلی عوامل موثر درباره فواید میگو منجمد صادراتی را می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود:

 

  • همان طور که اشاره شد میگوها یکی از پر خاصیت ترین غذاهای دریایی هستند و برای اینکه بتوانند همانند روز اول تازه باقی بمانند و پس از صید شدن فاسد نشده و کیفیت اولیه خود را از دست ندهند، حتما باید در فریزر نگهداری شوند.
  • برای جلوگیری از ورود هوا به این محصولات، بهتر است که قبل از قرار دادن در فریزر، در بسته بندی های مجزا و دربسته قرار بگیرند.
  • عامل بعدی که می‌تواند در حفظ فایده میگو تاثر بگذارد این است که بهتر است میگوها به مدت زیادی در فریزر نگهداری نشوند و از زمان صید تا فریز کردن و رساندن آنها به مشتری زمان زیادی نگذشته باشد.

 

عوامل موثر درباره فواید میگو منجمد صادراتی

صادرات بهترین میگو منجمد صادراتی

صادرات بهترین میگو منجمد صادراتی به کشورهای مختلف جهان، بدون شک یکی از بهترین و سودآورترین گزینه هاست که هم سبب راه یافتن ایران به بازارهای جهانی و افزایش مراودات تجاری می‌شود. همچنین محصولات با برند ایرانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و هم افزایش کمی و کیفی تولید فرصت خوبی برای اشتغال زایی جوانان می‌باشد.

 

از آن جایی که کیفیت در بازارهای صادراتی در درجه اول اهمیت قرار دارد، با اطمینان می‌توانیم بگوییم که میگوهای صادراتی از نظر کیفی بی رقیب هستند و در واقع همین عامل است که سبب جلب نظر مشتری و سرمایه گذاری های کلان بر روی این محصولات گردیده است.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده ریز بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی
  6. میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

مجموعه حاضر به عنوان یکی از مراجع صادراتی که فعالیت خود را در زمینه ارائه میگوهای صادراتی بنا نهاده، انواع میگوهای درجه یک را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت های فروش در اختیار بازرگانان و تجار قرار می‌دهند و همکاری خود را با تمامی بخش ها و خریداران از اقصی نقاط کشور اعلام می‌دارد.

 

صادرات بهترین میگو منجمد صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *