میگو فریز شده ۱۶۰ گرمی، با کیفیت بسیار عالی و طعم بی نظیر به صورت عمده جهت فروش عرضه می‌گردد. گوشت میگو بسیار سالم و سبک بوده و غنی از فسفر و املاح دریایی است. همچنین باعث سالم ماندن بدن و قلب انسان شده و کلسترول خون را کاهش میدهد. مصرف این محصول باعث درمان بیماری های مختلف گوارشی می‌گردد.

عمده فروشی میگو فریز شده 160 گرمی

بررسی میزان مصرف مجاز میگو فریز شده

گوشت میگو از محبوبیت بسیار زیادی در میان گروه های سنی مختلف برخوردار می‌باشد. این ماده مغذی بسیار خوشمزه بوده و طعم فوق العاده خاصی دارد. همچنین سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی است.

دارای خاصیت آبرسانی: این محصول باعث تغذیه سلول ها شده و شادابی و طراوت پوست را به همراه دارد. زیبایی و شفافیت پوست از مزیت های خوردن این ماده مغذی می‌باشد.

کمک به هضم و جذب غذا: مصرف این محصول باعث بهبود گوارش و جذب مواد مغذی موجود در غذاها می‌شود. زمانی که معده فرد به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات گوارشی بر طرف خواهند شد.

سم زدایی بدن: این ماده مقوی دارای انزیم های فعال جهت پاکسازی بدن از عوامل عفونی و میکروبی می‌باشد. در نتیجه باعث قوی تر شدن سیستم ایمنی بدن می‌گردد.

خاصیت ضد افسردگی: این محصول میزان استرس را در فرد به طرز چشمگیری کاهش داده و باعث شادابی و نشاط فرد می‌شود. همچنین از پیری زودرس جلوگیری کرده و به جوان ماندن کمک می‌نماید.

خاصیت تقویت بینایی: این ماده غذایی به علت دارا بودن انواع ویتامین ها و ریز مغذی ها به تقویت نیروی چشم کمک فراوانی کرده و از بروز بیماری های چشمی پیشگیری می‌کند.

بررسی میزان مصرف مجاز میگو فریز شده

توزیع مستقیم میگو فریز شده ۱۶۰ گرمی

بازار خرید و فروش میگو منجمد فله، فوق العاده و بسیار پر رونق است. این تولیدات کاملا ایرانی بوده و جزو مرغوب ترین محصولات می‌باشند. همچنین طعم فوق العاده عالی دارند و بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند.

میگو فریز شده فله، یک برند معتبر و ارزشمند و قابل اعتماد می‌باشد. این محصول جزو اصلی ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانوار است. فروش و عرضه میگو عمده، با کیفیت عالی در سراسر کشور در حال انجام می‌باشد.

این محصول به بسیاری از کشور ها صادرات می‌گردد. فروشندگان این ماده غذایی با توجه به عرضه مستقیم این محصول تخفیف های بسیار ویژه ای را جهت خرید برای مشتریان در نظر دارند.

کیفیت این ماده غذایی، تایید شده توسط سازمان غذا و دارو بوده و از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد. به علاوه دارای تمامی شاخصه های استاندارد بهداشتی است. همچنین یک کالای تجاری در سطح بین الملل می‌باشد.

این محصول دارای توزیع کاملا نظارت شده بوده و قیمت مناسبی را در بازار داخل دارا می‌باشد. به علاوه به دلیل استفاده فراوان در صنایع غذایی، یک ماده اولیه تاثیرگذار در تولید شناخته می‌شود. در صورت خرید این محصول از سراسر کشور می‌توانید با ارتباط با تولید کننده اصلی، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

توزیع مستقیم میگو فریز شده 160 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *