مرکز فروش میگو عمده، با شناخت و تجربه ای که در این عرصه دارد انواع مختلف میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی را در کیفیت های بالا شناسایی می‌نماید. همچنین این محصول را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. مشتریان نیز می‌توانند علاوه بر بهره مندی از کیفیت، محصول فوق را بسیار باصرفه و اقتصادی تهیه نمایند.

 

عمده فروشی میگو فریز شده 110 گرمی

درباره میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی بیشتر بدانید

میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی از غذاهای بسیار مقوی دریایی است که خواص فوق العاده ای برای بدن دارد. این محصول غنی از ویتامین های آ، ب۶، ب۱۲، ید، سلنیوم، منگنز، مس، روی، سدیم، پتاسیم، فسفر، منیزیم و آهن می‌باشد. از این رو به تنظیم قند خون کمک نموده و کلسترول مضر خون را کاهش می‌‌دهد.  افرادی که دچار کم خونی و ریزش مو هستند نیز بهتر است از این غذای دریایی میل کنند.

 

میگو دارای اسیدهای چرب امگا۳ است که بهبود دهنده استرس و افسردگی می‌باشد. همچنین خاصیت ضد التهابی نیز دارد که از بروز برونشیت و ورم مفاصل جلوگیری خواهد نمود. توصیه می‌شود افرادی که دچار سردردهای میگرنی و آسم هستند از آن مصرف کنند. ضمنا مادرانی که در دوران بارداری از این آبزی میل نمایند، کودکی با ضریب هوشی بالایی به دنیا خواهند آورد.

 

میگو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، سیستم ایمنی را بالا می‌برد. همچنین خاصیت ضد سرطانی داشته و از پیشرفت بیماری ایدز نیز جلوگیری می‌کند، این محصول برای بیماران قلبی و عروقی مفید بوده و به دلیل بالا بردن قدرت ذهنی، از بروز آلزایمر نیز پیشگیری می‌نماید. از این رو، بهترین خوراکی برای میانسالان و سالمندان می‌باشد.

 

درباره میگو فریز شده 110 گرمی بیشتر بدانید.

صادرات کلی میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی

صادرات کلی میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی از اهداف بسیاری از مشتریان می‌باشد. این مشتریان در بازارهای خارجی حضور گسترده ای دارند و انواع مختلف این محصول را در بازارهای بین المللی عرضه می‌کنند. بنابراین با صادرات آن، جایگاه این محصول در بازارهای خارجی حفظ شده و ارزآوری خوبی برای کشور نیز به همراه داشته است.

 

میگو منجمد صادراتی دارای بوی مخصوص میگو بوده و عاری از بوی زهم می‌باشد. همچنین رنگ آن نیز بر اساس گونه های آن متفاوت می‌باشد. گونه های پرورشی اکثرا از نوع هندی سفید است و پوستی سبز زیتونی دارد. گونه های موزی که در خلیج فارس یافت می‌شوند، از رنگ صورتی روشن برخوردار می‌باشند. معمولا رنگ میگوی سرتیز نیز سفید می‌باشد.

 

میگو در صورتی که فاسد شود، رنگ طبیعی پوسته آن از بین می‌رود. معمولا رنگ آن سفید یا کدر خواهد شد. نمونه های تازه نیز پوستی سفت دارد و سر آن به بدن محکم چسبیده است. همچنین در زمان پخت، گوشت و پوست رنگ نارنجی متمایل به قرمز دارد.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو فریز شده ریز پرورشی

 

صادرات کلی میگو فریز شده 110 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *