در کشور ما افراد بسیار زیادی تحت عنوان عرضه کننده، به عرضه میگو فریز شده ۳۰۰ گرمی می‌پردازند.

 

انواع میگو منجمد صادراتی که در وزن های ۳۰۰ گرمی بسته بندی و تولید شده‌اند، به صورت فراوان در تمامی بازارهای خرید و فروش به روش های مختلف عرضه می‌شود. از این رو، عرضه یک محصول باکیفیت و مرغوب در مدت زمان کوتاه و رفع نیاز خریداران به این محصول، از اهداف مهم این عرضه کننده ها محسوب می‌شود.

 

عرضه کننده میگو فریز شده 300 گرمی باکیفیت

میگو فریز شده مرغوب چگونه تولید می شود؟

از مقوی ترین و معروف ترین غذاهای دریایی بعد از ماهی، میگو می‌باشد. میگو با وجود اندازه بسیار کوچک و ریزی که دارد، از قیمت زیاد و ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

 

در سال های اخیر علاوه بر میگوهای دریایی که به صورت طبیعی در دریا رشد و پرورش داده می‌شوند، از میگو های پرورشی نیز که توسط انسان تولید می‌گردد نیز، استفاده می‌شود.امروزه به منظور افزایش ماندگاری میگو ها و استفاده طولانی مدت از آن ها، روش های مختلفی را برای نگهداری آن امتحان کرده‌اند. بهترین و مناسب ترین روش ماندگاری، فریز کردن میگو می‌باشد.

 

برای فریز نمودن این نوع خوراکی آبزی، ابتدا آن را صید کرده و سپس با کمک دستگاه های مخصوص، آن ها را کاملا پاک کرده و پوست آنها را نیز جدا می‌کنند تا تنها گوشت اصلی و قابل خوردن آن باقی می‌ماند. پس از اتمام مراحل پاکسازی میگو، نوبت به بسته بندی آن در متریال های مخصوص که اغلب فویل و پلاستیک است، می‌رسد. ضمنا پس از بسته بندی نیز، این محصول داخل فریزرهای صنعتی مخصوص قرار داده می‌شود تا کاملا منجمد و یخ زده شود.

 

میگو فریز شده مرغوب چگونه تولید می شود؟

صادرات بهترین میگو فریز شده ۳۰۰ گرمی باکیفیت

از جمله محصولاتی که به صورت گسترده در تمامی بازار های خرید و فروش خارجی، توسط بهترین صادر کننده های ایرانی، صادر می‌شود، میگو بسته بندی باکیفیت می‌باشد.

 

در سال های اخیر به دلیل استقبال بی نظیر مشتریان از خرید این محصول، باعث شده تا میزان صادرات آن از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار شود. صادرات این محصول در کاهش مشکلات اقتصادی و همچنین رفع نیازهای مالی، تاثیر بسیار زیادی داشته است.

 

با افزایش صادرات میگو های فریز شده، تولید کنندگان نیز تمایل بیشتری برای تولید این محصول پیدا کرده‌اند. از این رو، همین امر سبب شده تا محصولات بیشتری تولید و تهیه شود. امروزه اغلب به منظور صادرات این محصول، باید ابتدا تمامی مجوزها و استانداردهای لازم را از سازمان های مربوطه دریافت کرده و سپس اقدام به صادر کردن آن نمایند.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو فریز شده ریز پرورشی

 

صادرات بهترین میگو فریز شده 300 گرمی باکیفیت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *