عکس آپلود نشد.

این ماده مغذی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. میگو پرورشی خشک شده در میادین میوه و تره بار عرضه می گردد. و قیمت فروش و صادرات آن بستگی به نوسانات ارزی و نرخ تولید سال توسط تولید کنندگان و طی فرآیندهایی خشک شده و برای استفاده در بازارهای داخلی و خارجی یانه آن دارد. میگو پرورشی خشک شده، به صورت ارگانیک سبب شده تا سهم عمده ای انرژی بدن تامین گردد.

عکس آپلود نشد.

خواص بی نظیر میگو در سلامت استخوان

عکس آپلود نشد.

میگو جزء غذاهای دریایی بوده که بر اساس نوع تغذیه وطبیعی یا پرورشی بودن آن دسته بندی می شود. میگو پرورشی را به صورت تازه و یا خشک شده می توان استفاده کرد. میگو پرورشی خشک شده به علت کارایی و موارد مصرف زیادی که دارد، محبوبیت بیشتری نسبت به میگو تازه دارد. میگو پرورشی خشک، یکی از پر سود ترین تجارت های جهانی محسوب می گردد.

میگو پرورشی خشک از خواص فوق العاده ای برخوردار است. میگو پرورشی خشک طعمی لذیذ همراه با انواع ویتامین ها و مواد مغذی دارد. یکی از مهمترین خواص میگو پرورشی خشک، دارا بودن کلسیم و پروتئین بسیار است. این مواد مغذی عضلات را تقویت کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. وجود نیاسین در میگو پرورشی خشک، عضلات را قوی کرده و از سوء هاضمه و اسهال جلوگیری می کند. هم چنین وجود نیاسین در میگو پرورشی خشک، مشکلات روحی و روانی را کاهش می دهد.

امگا 3 موجود در میگو پرورشی خشک اختلالات حواس و آلزایمر را رفع می کند. میگو پرورشی خشک بدلیل مواد مغذی و املاح گوناگونی که دارد، جایگزین خوبی برای گوشت قرمز محسوب می شود. خواص و ویتامین های میگو پرورشی خشک به شرح زیر است:

  1. پروتئین، کلسترول و چربی های غیر اشباع
  2. انواع ویتامین های B12، B3 – وجود نیاسین، فیبر، فسفر، آهن، سلنیوم و ید
  3. خاصیت آنتی اکسیدانی
  4. پیشگیری از سرطان
  5. دفع مواد سمی بدن
  6. ضد التهاب – دارای کالری کم – درمان کم خونی – درمان افسردگی – تقویت کننده قوای جنسی – کاهش فشار خون
  7. هضم راحت غذا و بهبود عملکرد گوارشی – کاهش چین و چروک صورت و جوانسازی

تولید اسپرم سالم در کنار خواص بی نظیر میگو پرورشی خشک، مصرف افراطی آن سبب افزایش کلسترول خون شده و خطر ابتلا به سکته های قلبی عروقی را افزایش می دهد. از همین رو برای افرادی که افزایش فشار خون و یا کلسترول دارند، باید با احتیاط مصرف شود.

اصول خوردن میگو در طب سنتی

عکس آپلود نشد.

برخلاف دیگر غذاهای دریایی که طبعی سرد دارند میگو طبع گرم و تر داشته و برای افرادی که غلبه سردی دارند غذایی بسیار مفید محسوب می گردد. مصرف میگو در تمامی فصول سال بلامانع است. در طب سنتی به مصرف غذاهای دریایی و به خصوص میگو توصیه اکید گشته است. به علت مصرف و کاربرد بسیار میگو قیمت آن نیز نسبتا بالاست که در مقایسه با کیفیت آن بسیار ناچیز است. خرید میگو پروروشی خشک باید به صورت عمده انجام گیرد تا از نظر اقتصادی به صرفه باشد.

معمولا قیمت میگو پرورشی خشک کمتر از میگو صید شده است. قیمت عمده میگو نسبت به بسته بندی آن مختلف است. برخی از میگو پرورشی خشک به صورت فله و برخی دیگر به صورت بسته بندی های وزنی به بازار عرضه می گردند. افرادی که به طور مستقیم در زمینه فروش میگو فعالیت می کنند، میگو با کیفیت را با قیمت میگو عمده در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. قیمت عمده میگو بر حسب کیفیت و سایز بندی آن مشخص می گردد.

آشنایی با خواص درمانی میگو

عکس آپلود نشد.

میگو وانامی ریز، یک نوع موجود زنده دریایی همراه با خواص فوق العاده است. این ماده دارای مقدار زیادی مواد معدنی از جمله فسفر، کلسیم، منیزیم و آهن است. برای آشنایی خواص میگو وانامی ریز بهتر است ادامه مطلب را بخوانید:

رشد حافظه و مغز به سبب ترکیبات عالی و مواد مغذی موجود در بافت آن – تقویت کننده سیستم ایمنی بدن به سبب مقدار بالای آنتی اکسیدان موجود در بافت میگو وانامی ریز – تقویت ساقه و ریشه مو و تاثیرات بسیار زیادی که برو روی شفافیت و زیبایی پوست دارد. – درمان بیماری های قلبی و تقویت عضلات قلبی و بهبود گردش خون – دارای کالری کم به خصوص برای مصرف افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند. – درمان و بهبودی اختلالات کبدی – بهبودی سودا

پیشگیری از فشار خون بالا یکی از خواص میگو کنترل فشار خون است و بهتر است میگو را با نمک و روغن کم بپزید زیرا سرخ کردن میگو در مقادیر زیاد روغن کالری زیادی به بدن می رساند و باعث چاقی می شود. افزایش وزن افزایش وزن نیز یکی از دلایل فشار خون بالا در انسان است.

پیشگیری از کم خونی تخم بلدرچین و میگو غذاهای بسیار مفیدی برای مبارزه با کم خونی هستند. افرادی که گوشت قرمز را از رژیم غذایی خود حذف می کنند، بیشتر در معرض ابتلا به کم خونی فقر آهن هستند. خوردن 100 گرم میگو 19 درصد آهن مورد نیاز بدن را تامین می کند و بهتر است این محصولات دریایی مغذی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.

پیشگیری از بیماری آلزایمر میگوها سرشار از امگا 3 هستند و اگر به خوردن این غذاهای دریایی یک بار در هفته عادت کنید، در دوران پیری از ابتلا به آلزایمر و زوال عقل در امان خواهید بود. با مصرف روزانه 380 گرم اسیدهای چرب خطر ابتلا به آلزایمر و اختلالات حسی در سنین بالا کاهش می یابد، می توانید با مصرف 3 بار در هفته میگو نیاز روزانه بدن به اسید چرب را تامین کنید. پیشگیری از بیماری آلزایمر یکی از مهمترین خواص میگو است.

مرکز سفارش میگو پرورشی خشک شده

عکس آپلود نشد.

فروش میگو از طریق نمایندگان معتبر و مراکز پخش صورت می گیرد. افرادی که به طور مستقیم در زمینه فروش میگو فعالیت دارند سعی می کنند میگو را با کیفیت عالی با بسته بندی های مناسب و مقاوم در اختیار مصرف کننده قرار دهند. بازار صادراتی میگو نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار است. فروش میگو در بازارهای بین المللی و حتی شرکت های بازرگانی رشد خوبی داشته و هر روز مقدار آن افزایش می یابد.

برخی از مراکز فروش میگو حتی به صورت آنلاین در زمینه فروش میگو فعالیت داشته و انواع مرغوب میگو را در کمترین زمان با کیفیت عالی به مصرف کننده تحویل می دهند. فروش آنلاین میگو سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های شخصی می گردد. فروش میگو به صورت عمده معمولا از طریق مراکز اصلی پخش میگو صورت می گیرد. میگو پرورشی ارگانیک طرفداران زیادی داشته و بخاطر فاقد هر نوع مواد ناخالصی و اضافی در رژیم غذایی بسیاری از افراد جای دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *