از میگو به عنوان یکی از خوراکی های دریای جنوب کشور از می‌توان نام برد. به دلیل آن که میگو از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار و با آن غذاهای فراوانی طبخ می‌شود.

 

میگو به شکل میگو منجمد سرکنده نیز عرضه می‌گردد و برخی از کشورها که طرفدار این نوع میگو هستند، خواهان صادرات به کشور خود می‌باشند. از این رو، عرضه مستقیم میگو منجمد سر کنده صادراتی در حال گسترش می‌باشد.

 

عرضه مستقیم میگو منجمد سر کنده صادراتی

روش مناسب برای نگهداری میگو منجمد سر کنده

در صورتی که قصد مصرف میگو منجمد سرکنده را دارید، بهتر است قبل از مصرف در مورد میگو اطلاعاتی داشته باشید. این اطلاعات را از افرادی که در این حوزه تجربه دارند به دست آورید و یا همراه ما باشید تا در مورد این موضوع اطلاعاتی ا به شما ارائه دهیم.

 

  • در ابتدا به این نکته باید اشاره کرد که میگو به صورت تازه و پاک شده باید منجمد شود تا از کیفیت بالایی برخوردار شود. علاوه بر آن که یکی از روش مناسب نگهداری میگو منجمد سرکنده، پخت میگو در زمان مدت کم می‌باشد تا به راحتی بتوان میگو را در فریزر و با دمای مناسب نگهداری کرد.
  • روش مناسب نگهداری این غذای دریایی، قرار دادن میگو در داخل سینی می‌باشد تا به هم چسبیده نشوند و یا درون ظرف با فاصله چیده و درون فریزر قرار دهید.
  • میگو منجمد سر کنده را درون کیسه فریزر به صورت یک ردیفی نیز می‌توان قرار داد و سپس آن را داخل فریزر به دمای انجماد رساند. این نوع میگو در زمان طولانی مدتی قابل نگهداری و مصرف می‌باشد.

 

روش مناسب برای نگهداری میگو منجمد سر کنده

مراکز توزیع میگو منجمد سر کنده صادراتی

در پخش میگو، شرایط کاری برای افراد فراوانی محیا شده است. این افراد تلاش می‌کنند تا بهترین و تازه ترین میگو پاک شده اعلا را تهیه و عنوان پخش کننده میگو را در مراکز توزیع میگو منجمد سر کنده صادراتی با قیمتی مناسب و ارزان تر از بازار به دست گیرند.

 

در صورتی که قصد صادرات این غذای دریایی را به کشورهای دیگر دارید، با خرید از این مراکز توزیع در کیفیت و قیمت به شما تضمین داده می‌شود، علاوه بر آن که در این معامله سود مناسبی خواهید برد.

 

به دلیل آن که صادرات میگو منجمد سر کنده مقام اول را به کشورهای دیگر کسب کرده است، در بازار وجود دست واسطه ها و دلالان باعث شده تا قیمت آن با نوسان مواجه شود. از این رو، اتحادیه بر روی کار آمده تا قیمت نهایی را بر اساس کیفیت، درجه، نوع میگو و بسیاری دیگر از موارد تعیین و سپس جهت صادرات روانه بازار گرداند.

 

مراکز توزیع میگو منجمد سر کنده صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *