آیا می دانید امکان خرید بهترین میگو ارزان وجود دارد؟ در این زمینه تنها نیاز است که شما مرجع اصلی عرضه را پیدا کنید. البته اگر در حجم بالا آن را نیاز داشته باشید، راحت تر خواهید توانست که نوع مرغوب و نرخ پایین میگو فریز شده ریز را بخرید. چرا که ارائه دهنده، تخفیف های خوبی را برای مشتریان عمده در نظر می‌گیرد. این نمونه از میگو را شما می‌توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت ماهی کارون نیز به دست آورید.

 

عرضه مستقیم میگو فریز شده ریز فله

معرفی بهترین نوع میگو فریز شده ریز فله

معرفی بهترین نوع میگو فریز شده ریز فله میگو سایز ریز در کشور، پر مصرف ترین نوع میگو می‌باشد که به میگو پلویی نیز معروف است. این آبزی به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد، یکی از پر مصرف ترین خوراکی ها در کشور محسوب می‌شود. در مورد نگهداری میگو، توضیح این‌که اگر میگو را به‌صورت تازه از شهرهای جنوبی خریداری می‌کنید، باید در همان محل فقط سر را جدا کرده و با پوست را فریز نمایید.

 

اگر میگو به‌صورت بسته‌بندی‌شده و منجمد خریداری می‌شود باید به تاریخ تولید و انقضا و کد بهداشتی جعبه دقت شود. سپس آن را در فریزر خانگی و حدود ۱۸- درجه سانتی‌گراد نگه‌داری کرد. بسته‌بندی باید به صورتی باشد که مجبور به دوباره فریز کردن میگو نشوید. برای این کار می‌توان وقتی میگو خریداری شد، بیش از این‌که کاملاً از حالت انجماد خارج شود، سر میگو را جدا کرده و آن را در پلاستیک به‌اندازه مصرف هر وعده قرارداد و البته فوری آن را داخل یک جعبه و درون فریزر گذاشت. میگویی را که پوست آن کنده شده به مدت زیاد نمی‌توان در فریزر نگه داشت، مگر در شرایط خاص و بسته‌بندی خاص که حتی در آن صورت هم مدت نگهداری طولانی نیست.

توزیع انواع میگو فریز شده ریز فله

توزیع انواع میگو فریز شده ریز فله مراکز توزیع و پخش کننده میگو را می‌توان در سراسر کشور مشاهده نمود و در صورت نیاز به خرید از آنها پرداخت. معمولا در استان تهران می‌توان تعداد بیشتری از این مراکز میگو را مشاهده نمود به این دلیل که بسیاری از تولیدکنندگان میگو در این نقطه از کشور به فعالیت مشغول می‌باشند. برخی از این مراکز به دلیل دارا بودن ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان، توانسته‌اند قیمت های ارزان و مناسبی را در رابطه با این میگو ارائه دهند. چرا که دیگر واسطه ای به میان نخواهد بود که افزایش قیمت ها را جهت کسب سود موجب شود.

 

افرادی که از جمله خریداران عمده میگو کیلویی می‌باشند، قادرند با مراجعه به این مراکز، سفارشات خود را به این مراکز ارائه دهند و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. گاها این مراکز تخفیفات ویژه ای را جهت خرید و فروش میگو به مشتریان ارائه می‌دهند که این امر می‌تواند در افزایش استقبال آنها موثر واقع شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *