عکس آپلود نشد.

میگوی پرورشی خشک شده یکی از تنقلات با ارزش غذایی بسیار بالا است. بهترین تولیدکنندگان میگو خشک فله برای تهیه آن از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می کنند تا از نظر بهداشتی عاری از هر گونه موارد غیر بهداشتی شود. حال واحد تولید ما با عرضه عمده میگو پرورشی خشک شده توانسته این محصول را به سراسر کشور توزیع کند به طوری علاوه بر جذب مشتری داخلی مشتریان خارجی را هم نیز جذب خود کرده است.

عکس آپلود نشد.

کنترل دیابت با مصرف میگو وانامی ریز

عکس آپلود نشد.

غذاهای پر پروتئین برای دیابت بسیار مفید هستند زیرا پروتئین نه تنها به تثبیت قند خون کمک می کند، بلکه به سیری (احساس سیری طولانی تر) کمک می کند. انرژی کربوهیدرات ها به سرعت می سوزد، اما پروتئین ها و چربی ها انرژی پایداری را فراهم می کنند که شما را تا وعده غذایی بعدی ادامه می دهد. ناگت های میگوی پخته و سرخ شده یا “میگو پاپ کورن” حاوی مقدار بسیار بیشتری کربوهیدرات در هر وعده هستند.

بهتر است از غذاهای سرخ شده خودداری کنید زیرا حاوی سطوح بالاتری از کربوهیدرات های ساده و چربی های بد هستند. در این غذاها، روغن های گیاهی سمی و التهابی که در فست فودها استفاده می شود، چربی های امگا 3 سالم میگو را کوتوله می کند. میگو ذخایر ید را در بدن پر می کند که برای عملکرد طبیعی اندام ها و سیستم ها ضروری است. این محصول عملکرد پاکسازی بدن را از مواد زائد و سموم دارد، همچنین توانایی اشباع آن با بالاترین کیفیت پروتئین نیز شناخته شده است.

بدن افراد دیابتی به دلیل وجود کربوهیدرات ها و سایر مواد مشابه، میگو را با موفقیت هضم می کند. لازم به ذکر است که آنها حاوی مواد معدنی و عناصر کمیاب لازم برای بدن ضعیف شده توسط بیماری ها هستند. میگوهای مبتلا به دیابت نوع 1 یا نوع 2 نیازی به مصرف زیاد ندارند. مصرف بیش از 100 گرم محصول در روز مجاز نیست. علاوه بر این، بیان شده است که میگو خشک آماده بیش از سه بار در ماه مصرف می شود، زیرا حاوی کلسترول و مواد معدنی است که در بدن تجمع می یابد و ترکیبات پیچیده ای را تشکیل می دهد که می تواند باعث درگیری با برخی داروها شود.

مواد معدنی ارزشمند میگو برای بدن

عکس آپلود نشد.

شاید اگر بسیاری از مردم کشورمان با خواص بی نظیر میگو آشنایی داشتند، سرانه مصرف این ماده غذایی در کشور ما چندان کم نبود. میگو یک غذای بسیار سالم با خواص درمانی فراوان است. مصرف میگو برای سلامت و ارزش غذایی که می خوریم مهم است، مانند بارداری، سنین رشد، زمان کاهش وزن، پیری، بیماری، ورزش و غیره. می تواند در زمان ها و لحظات حساس زندگی بسیار ارزشمند باشد.

میگو نوعی پوست سفت است که گوشت نرم و لذیذ آن در لوبیا پهن پیچیده شده است. میگو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. یک ماده ردیابی که به وفور در میگو یافت می شود. ارزش غذایی میگو به دلیل داشتن پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها بسیار بالاست. میگو حاوی چربی های مضر نیست و حاوی چربی های امگا 3 است که اسیدهای چرب غیر اشباع هستند. علاوه بر این، میزان کلسترول موجود در 100 گرم میگو حدود دو سوم کلسترول موجود در یک تخم مرغ 50 گرمی است.

یعنی در وزن مساوی، میزان کلسترول میگو یک سوم کلسترول 50 گرم تخم مرغ است. تفاوت این است که میزان اسیدهای چرب اشباع ناسالم در میگو صفر است که می تواند به کاهش کلسترول بد خون کمک کند. این بدان معناست که میگو نیز مقداری کلسترول دارد، اما یافته ها نشان می دهد که میگو کلسترول بد (LDL) را بیشتر کاهش می دهد و کلسترول خوب (HDL) را بیشتر از کلسترول تخم مرغ افزایش می دهد.

بنابراین، خوردن میگو نسبت LDL به HDL را کاهش می دهد و از سلامت قلب و عروق حمایت می کند. این بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه راکفلر در ایالات متحده و تایید شده توسط انجمن متخصصان قلب آمریکا و منتشر شده در مجله سیستم پزشکی ایران است. کلسترول موجو موجود در میگو باعث افزایش کلسترول خون نمی شود و اساساً عامل اصلی افزایش کلسترول خون اسیدهای چرب اشباع شده است. مصرف میگو همچنین سطح تری گلیسیرید خون را تا 13 درصد کاهش می دهد.

میگو ویتامین های با ارزش برای بدن میگو منبع غنی از ویتامین های C، D، A، B12، B6، B3 و E است و به دلیل اسید آمینه بالای تریپتوفان (پیش ساز ویتامین نیاسین)، ویتامین نیاسین (B3) فراوانی را نیز فراهم می کند. بدن مواد معدنی با ارزش برای بدن میگو میگو همچنین غنی از مواد معدنی است و حاوی مقدار زیادی آهن، سلنیوم، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، فسفر، سدیم، روی، منگنز است.

از میان این مواد معدنی، میگو نسبت به سایر آبزیان حاوی کلسیم، آهن، روی، ید، منیزیم و فسفر بیشتری است. شاه میگو کیلویی حاوی مقادیر قابل توجهی مواد معدنی ضروری به ویژه فسفر و آهن است که برای کودکان در حال رشد و زنان باردار مفید است. میگو حاوی 49 میلی گرم منیزیم است، بنابراین می توان از این منبع پروتئینی برای تنظیم انقباضات عضلانی، تقویت استخوان ها و دندان ها و بهبود متابولیسم بدن استفاده کرد.

آشنایی با خواص باورنکردنی میگو

عکس آپلود نشد.

بهبود ضعف عضلانی با مصرف میگو ریز پرورشی به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان و ارزش غذایی بالا در صورت بخارپز با سبزیجات تازه می تواند ضعف عضلانی را بهبود بخشد. خواص میگو برای درمان کلسترول بالا منیزیم و امگا 3 در میگو به وفور یافت می شود. این مواد به افرادی که دارای کلسترول و تری گلیسیرید بالا هستند کمک می کند تا از شر این مشکل خلاص شوند. مصرف میگو باعث افزایش کلسترول خوب می شود که برای بدن حیاتی است.

درمان کم خونی با خوردن میگو افراد کم خون باید میگو بخورند. گوشت میگوی خوشمزه سرشار از آهن و ویتامین B12 است که هر دو کم خونی را درمان می کنند. مصرف میگو همچنین در ترمیم سلول های خونی مانند هموگلوبین خون تاثیر زیادی دارد. میگو یک جایگزین عالی برای گوشت قرمز است. خواص میگو برای درمان مشکلات تیروئید ید، روی، منگنز، سلنیوم و مس موجود در میگو به عملکرد صحیح غده تیروئید کمک می کند.

ید همچنین یک عنصر کمیاب حیاتی برای رشد مغز جنین است. خواص ضد التهابی میگو افراد مبتلا به بیماری های التهابی باید میگو بخورند. میگو حاوی امگا 3 بالا، رنگدانه های طبیعی، سلنیوم، منگنز و … است.

مصرف میگو همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. تاخیر در پیری بدن میگو ماده غذایی ارزشمندی در جوانسازی تمام اعضای بدن است. به لطف آمینو اسیدهای ضروری و اسیدهای چرب موجود در آن و انواع ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمند، میگو از پیری و تحلیل سلول های بدن جلوگیری می کند.

مراجع پخش میگو پرورشی خشک شده

عکس آپلود نشد.

میگوهای پرورشی خشک شده با قیمت های مقرون به صرفه در این سایت به فروش می رسند. این سایت دارای مجوز از شرکت سازنده می باشد و محصولات را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. فروش مستقیم و عمده به صرفه خواهد بود زیرا ممکن است بر قیمت محصولات تأثیر بگذارد. قیمت این محصول با توجه به نوع این محصول اعم از نمونه کوچک یا بزرگ، حجم و ابعاد متفاوت است. میگوهای شاهی برترین گونه ای است که اکثر رستوران داران و هتلداران در میان مشتریان خود هستند.

اگرچه قیمت این میگو بالاست اما مشتریان زیادی را نیز به خود جذب کرده است. محصولات ثبت شده در این سایت با مزیت های ویژه ای مانند ارسال رایگان، گارانتی پس از فروش و چندین ماه گارانتی به فروش می رسند که همگی با هدف جذب مشتری می باشد. بیش از نیمی از میگوهای کشت شده در ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *