عکس آپلود نشد.

میگو خشک شور یکی از لذیذترین و مغذی ترین غذاهای دریایی است که خریداران بسیار زیادی دارد. میو خشک شور در اندازه های درشت و ریز با بهترین کیفیت در کشور ما تولید می شود، در واقع از آنچنان کیفیتی برخوردار است که علاوه بر عرضه ی داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. صادرکنندگان میگو خشک شور می توانند این محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق مراکز مربوطه تهیه فرمایند.

عکس آپلود نشد.

خواص میگو خشک برای کاهش وزن

عکس آپلود نشد.

مزایای میگوی خشک ممکن است شامل بهبود سلامت استخوان و مغز، مدیریت وزن و کاهش خطر بیماری قلبی عروقی باشد. میگوی خشک دارای خواص ضد التهابی و ضد پیری است که می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف کمک کند.

هنگامی که فردی سعی می کند کربوهیدرات های اضافی را از رژیم غذایی خود حذف کند، میگوی خشک یک گزینه محبوب است زیرا حاوی کربوهیدرات صفر است و همچنین کالری بسیار کمی دارد (تقریباً 1 کالری / 1 گرم میگو).

به عنوان یک شکل زندگی ارگانیک، میگوی خشک مملو از پروتئین است و عمدتاً از آب تشکیل شده است، اما مقدار کمی چربی نیز وجود دارد. به هر حال میگوی خشک جنبه فواید میگو، گنجینه ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آن است.

این می تواند یک راه خوشمزه و کارآمد برای متعادل کردن تغذیه شما و ارتقاء بدن خوب و سالم باشد. شما می توانید مواد معدنی دریافتی روزانه خود را از آهن، کلسیم، سدیم، فسفر، روی، منیزیم و پتاسیم پر کنید. میگوی خشک همچنین اسیدهای چرب ضروری را تامین می کند اما سطح کلسترول بالایی نیز دارد. بنابراین میزان مصرف خود را بررسی کنید.

یکی از خواص میگو خشک برای کاهش وزن است، کالری میگوی خشک کم است در حالی که تعداد پروتئین و مواد مغذی کافی است. مصرف غذاهای غنی از مواد مغذی و پروتئین به طور مداوم برای کاهش وزن همراه با حفظ توده بدنی سالم و بدون چربی توصیه می شود.

میگو می تواند منبع عالی پروتئین و ویتامین D بدون افزودن کربوهیدرات به رژیم غذایی روزانه شما باشد، بنابراین برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، این نوع ساده از غذاهای دریایی می تواند انتخاب محبوبی باشد. سطوح بالای روی نیز ممکن است مفید باشد زیرا روی یکی از راه‌های افزایش سطح لپتین در بدن است. لپتین یک هورمون است و برای تنظیم ذخیره چربی، اشتها و مصرف کلی انرژی در بدن ضروری است. با افزایش سطح لپتین در بدن، افراد می توانند از مشکلات رایجی مانند پرخوری، هوس های غذایی پس از «سیری شدن» و مشکلی مشابه برای افراد دارای اضافه وزن جلوگیری کنند.

 

سه مزیت استفاده از میگو خشک

عکس آپلود نشد.

چرا میگو خشک بخوریم؟ شکی نیست که میگو به خودی خود یک انتخاب نسبتاً سالم است. به عنوان مثال، آنها سطوح بسیار بالایی از پروتئین رژیم غذایی دارند. بخش زیادی از قسمت های خوراکی میگو حاوی آب است. از بخش باقی مانده، نزدیک به 80٪ پروتئین است.

حال به سه مزیت استفاده از میگو خشک می پردازیم:

  1. سلامت مغز را بهبود می بخشد: میگو دارای سطوح بالایی از آهن است که یک جزء معدنی کلیدی در فرآیند پیوند با اکسیژن موجود در هموگلوبین است. با آهن اضافی در سیستم، افزایش جریان اکسیژن می تواند به عضلات رخ دهد، قدرت و استقامت را فراهم می کند، در حالی که جریان اکسیژن به مغز را افزایش می دهد، که نشان داده شده است که درک، حافظه و تمرکز را بهبود می بخشد. مطالعات نشان می دهد که آستاگزانتین موجود در میگو ممکن است به بهبود عملکرد حافظه، بقای سلول های مغزی و کاهش خطر بیماری های التهابی مغز کمک کند.
  2. از ریزش مو جلوگیری می کند: مواد معدنی موجود در میگو نیز می تواند به سلامت موهای ما کمک کند! کمبود روی ممکن است باعث ریزش مو شود. روی نقش کلیدی در حفظ و ایجاد سلول‌های جدید، از جمله سلول‌های مو و پوست دارد، بنابراین برای کسانی که شروع به ریزش موهای خود کرده‌اند، یا حداقل شاهد کاهش رشد مو هستند، می‌تواند در برابر این واقعیت شرم‌آور عمل کند و شما را حفظ کند. برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر می رسید!
  3. سلامت استخوان را بهبود می بخشد: پروتئین و ویتامین‌های مختلف مانند کلسیم، فسفر و منیزیم که احتمالاً به مقدار زیاد در میگو یافت می‌شوند، می‌توانند به طور موثری به مبارزه با تحلیل استخوان کمک کنند. کمبود پروتئین ها و ویتامین های رژیم غذایی می تواند باعث بدتر شدن کیفیت استخوان، توده استخوانی، استحکام و توده کلی شود که از علائم اصلی پوکی استخوان هستند. افزودن آن به رژیم غذایی روزانه یا هفتگی می‌تواند اثرات پیری استخوان‌ها را کاهش دهد و شما را برای مدت طولانی‌تری قوی‌تر نگه دارد.

نحوه خرید میگو خشک صادراتی

حال به نحوه خرید میگو خشک صادراتی می پردازیم، خریداران میگو خشک صادراتی می توانند این محصول را به دو روش حضوری و یا اینترنتی تهیه فرمایند، در واقع آنها می توانند به صورت حضوری به خود تولید کننده ها، نمایندگی های فروش، شرکت های بازرگانی، عمده فروشی ها و … مراجعه کرده و محصول را با قیمت ارزان و کیفیت اصلی تهیه کنند، زیرا خرید از این مراکز نامبرده شده مستقیم و بدون واسطه است.

همچنین می توان به روش نوین یعنی خرید اینترنتی اقدام به تهیه ی این محصول کرد، امروزه فروش میگو خشک به روش اینترنتی نیز بسیار رواج پیدا کرده و مزایای زیادی نیز دارد باعث می شود محصول را در کمترین زمان ممکن با صرفه جویی در وقت و انرژی تهیه نمایید همچنین این نوع فروش بدون واسطه است بنابراین محصول با قیمت بسیار مناسب به دست مشتری ها می رسد.

 

عمده فروشی میگو خشک شور

عکس آپلود نشد.

عمده فروشی میگو خشک شور کمک می کند مشتریان محصول را در حجم بالا با قیمت ارزان تهیه کنند، همانطور که اشاره داشتیم عمده فروشی نیز بدین صورت است که می توان به روش حضوری و هم غیر حضوری از مراکز مربوطه انجام دهید.

امروزه توزیع میگو عمده به روش اینترنتی بسیار رایج شده است زیرا فواید زیادی برای خریداران دارد از این فواید می توان به: خرید محصول در حجم دلخواه با قیمت ارزان، کیفیت بالا، ارسال رایگان، امکان بازگشت محصول و ضمانت، خرید محصول به صورت فله ای یا بسته بندی شده و … اشاره نمود.

مجموعه ی ما نیز عمده فروشی انواع میگو خشک با پوست، میگو خشک آجیلی و … می باشد ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کنیم، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش مجموعه ی ما ارتباط برقرار نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *