عکس آپلود نشد.

صادر کننده میگو خشک پلویی با پوست در وهله اول شرکت هایی می باشند که در ابتدا این محصول دریایی را از صیادان خریداری می کنند و پس از فرآوری و بسته بندی بازار فروش خارجی این محصول را شناسایی می کنند و سپس اقدام به صادرات این محصول دریایی در بین خریداران می کنند.

عکس آپلود نشد.

مهم ترین فواید مصرف میگو برای انسان

عکس آپلود نشد.

میگو خشک شده از جمله غذاهای دریایی مقوی می باشد که قبل از استفاده از آن می بایست نکاتی در مورد آن بدانیم تا متناسب با نیاز بدن بتوان از آن استفاده نمود.

به دلیل پروتئین های فراوان در این محصول می توان به عنوان جایگزین بسیار مناسب به جای گوشت قرمز استفاده نمود این محصول سرشار از پروتئین و میزان کالری بسیار پایینی دارد.

دارای اسیدهای چرب ضروری برای بدن می باشد و برای سلامت قلب بسیار مفید می باشد از جمله اسیدهای چرب در این محصول شامل امگا۳، امگا۶ و امگا ۹ می باشد.

این غذای دریایی سرشار از مواد معدنی مانند سلنیوم، آهن، روی، فسفر و منیزیم و ویتامین های گروه ب می باشد به همین دلیل نیازهای اساسی بدن به ویتامین ها و املاح معدنی تامین می شود.

تامین نیازهای بدن به ویتامین ها موجب می شود که سلامت اندام های مختلف بدن به خصوص سیستم قلبی و عروقی تامین شود و این موضوع به دلیل تامین نیازهای سلول های قلبی می باشد.

این محصول دارای خواص ضد التهابی فراوانی می باشد به همین دلیل مانع از تشکیل لخته خون در قلب و عروق می شود و در پیشگیری از بیماری های قلبی مانند بی نظمی ضربان قلب بسیار موثر است.

میگو خشک شده مانع از افزایش فشار خون شده و این موضوع از بروز سکته های قلبی و مغزی جلوگیری به عمل می آورد، و افرادی که به فشار خون بالا مبتلا هستند توصیه می شود که از میگو استفاده کنند.

میگو خشک موثر در درمان کم خونی

عکس آپلود نشد.

میگو خشک از جمله غذاهای دریایی می باشد که دلیل ویتامین ها و املاح فراوان در آن دارای خواص بی شماری می باشد، از جمله خواص مصرف میگو خشک می توان به درمان کم خونی اشاره نمود.

میگو خشک به دلیل وجود آهن فراوان موجب گلبول سازی در بدن شود و در نتیجه در درمان کم خونی موثر عمل کند و در نتیجه موجب درمان کم خونی می شود.

البته این محصول به دلیل وجود فیبر فراوان در بهبود عمل هضم و گوارش در بدن موثر می باشد و با این کار تمامی ویتامین ها و املاح ضروری بدن جذب می شود و جذب آهن از جمله این املاح است.

میگو خشک هم چنین اشتها را افزایش می دهد زیرا موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و این موضوع خود از فاکتورهای بر طرف نمودن کم خونی و ضعف و بی حالی است.

وجود ویتامین ث در میگو موجب افزایش جذب املاح مختلفی از جمله آهن از مواد غذایی می شود به همین دلیل به طور کلی توصیه می شود میگو را در رژیم غذایی بگنجانیم.

نحوه پاک کردن میگو چگونه است؟

عکس آپلود نشد.

برای پاک کردن میگو روش های مختلفی وجود دارد، به دو روش میگو را پاک می کنند، به کمک دست و به کمک چاقو و قیچی که هر کدام از این روش ها دارای شیوه ای خاص می باشد.

برای پاک کردن میگو به کمک دست در ابتدا باید پاهای میگو را با دست بگیریم و سپس با فشار و به یکباره باید به بیرون بکشیم تا از بافت اصلی خارج شود در مرحله بعد نوبت پوست میگو است.

باید انگشت شصت را زیر پوست میگو بکنیم و با زدن ضربه پوست را بشکنیم، سپس باید تا انتها انگشت خود را باید فشار دهیم تا پوست به طور کامل از بدنه میگو جدا شود.

بعد از این که پوست و پای میگو جدا شد باید به طور کامل شسته شده و استفاده شود البته اگر قرار است میگو به صورت سوخاری مورد استفاده قرار بگیرد نباید دم آن جدا شود.

در صورتی که قرار است دم میگو جدا شود باید با دو انگشت خود دم را بگیریم و سپس با فشار به بیرون بکشیم تا دم از آن جدا شود و میگو به صورت کامل تمیز و قابل استفاده شود.

در صورتی که بخواهیم از ابزاری مانند قیچی و یا چاقو برای پاک کردن استفاده بکنیم باید این ابزار به طور کامل تیز باشند، به خصوص چاقو که باید دارای نوکی تیز باشد و در زمان تمیز نمودن در کنار دست خود بگذاریم.

در طی مراحل پاک نمودن میگو باید رگ سیاه پشت آن نیز جدا شود که برای این کار یک برش بسیار نازک و کم عمق در پشت میگو ایجاد می کنیم و کمی با دست فشار می دهیم اگر رشته نازک سیاه رنگ دیدیم به بیرون می کشیم.

باید برش ایجاد شده نازک باشد زیرا برخی از میگوها این رگ سیاه رنگ را ندارند و نباید بیش از حد به میگو فشار بیاوریم زیرا موجب ایجاد بوی بد می شود.

پوسته باز شده را از دو طرف بکشید تا جدا شود وقتی پوسته به دم رسید کل پوسته جدا شده را در دست بگیرید و محکم به سمت بیرون بکشید تا کل دم و پوسته جدا شود در حین کشیدن پوسته و دم بدنه میگو را در دست بگیرید وبه سمت مخالف بکشید اگر می خواهید دم میگو باقی بماند قسمت دم و بدنه را در دست بگیرید و هر یک از طرفین پوسته ها را به سمت مخالفش محکم بکشید تا جدا شود.

برای بیرون آوردن رگ باید چاقو را زیر رگ بیندازیم تا از بافت به طور کامل جدا شود در قسمت سر میگو رگ بسبار محکم تر می باشد باید با دست به طور کامل رگ را بیرون بکشیم.

میگوی تمیز شده را می بایست می توان در انواع غذاها مانند پلو و سالاد مورد استفاده قرار داد و با تمیز نمودن این محصول با چاقو و یا دست از خرید میگو پاک شده که از قیمت بالایی برخوردار است خودداری نمود.

مرکز توزیع میگو خشک پلویی با پوست

عکس آپلود نشد.

مرکز توزیع بهترین میگو خشک با پوست شامل محل هایی است که میگوی با کیفیت خریداری و سپس فرآوری می کنند و به همراه پوست آن به بازار مصرف عرضه می کنند.

تولید میگو خشک توسط این مراکز مطابق با استانداردهای جهانی و به وسیله تجهیزات پیشرفته انجام می شود، به همین دلیل محصولی با کیفیت تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شود.

مراکز توزیع متعددی در این زمینه فعالیت می کنند اسامی مراکز فوق از طریق نمایندگی های پخش و فروش این محصول پروتئینی و فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه قابل استعلام است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *