صادر کننده عمده میگو منجمد بسته بندی شده، به صورت غیر حضوری محصولات خود را در سراسر کشور و همچنین بسیاری از کشورها ارائه می‌دهند.

 

مصرف این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، طی سال های اخیر رایج شده است و توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. در صورت خرید عمده و انبوه این محصول، می ‌توان از قیمت های بسیار مناسب و به صرفه بهره ‌مند شد.

 

صادر کننده عمده میگو منجمد بسته بندی شده

آشنایی با پرورش میگو به روش گلخانه‌ای

میگو از مهم ترین وعده های غذایی می‌باشد که به دلیل مزه فوق العاده و خواص ارزشمندی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. ایران دارای آب آزاد و استخرهای بسیار پیشرفته ای است که حجم انبوهی از میگو را به روش گلخانه ای پرورش می‌دهد.

 

در زیر انواع میگو مناسب برای صادرات معرفی شده است:

  • شاه میگو
  • میگو با پوست
  • میگو پوست کنده
  • میگو ببری
  • میگو صورتی

 

هر کدام از این گونه ها در شکل ظاهری و اندازه، دارای تفاوت هایی با یکدیگر می‌باشند. در این میان می‌توان گفت شاه میگو بیشترین سهم صادرات را به خود اختصاص می‌دهد و به عنوان بهترین گونه شناخته می‌شود.

 

این محصول دریایی به بسیار از کشورها به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود. روزانه صدها کیلوگرم میگو در ایران بسته بندی می‌شود که برای این کار از روش های کاملا بهداشتی و استاندارد بهره گرفته شده است.

 

آشنایی با پرورش میگو به روش گلخانه‌ای

تولید انبوه میگو منجمد بسته بندی شده

تولید انبوه میگو پرورشی منجمد بسته بندی شده با استفاده از بهترین ماشین‌ آلات و با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا انجام می‌شود. این کالا در کارخانه جات تولید کننده متعددی ساخته می‌شود که دارای برندهای اصلی می‌باشند. تمامی محصولات به صورت اصل و اورجینال از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و کیفیت در تمام آنها رعایت شده است.

 

شما می‌توانید برای دریافت مرغوب ترین محصولات، با کارشناسان فروش میگو صادراتی در این مجموعه به صورت تلفنی ارتباط برقرار نمایید و درخواست خود را اعلام کنید. سفارشات عمده نیز پذیرفته می‌شود و مشتریان می‌توانند به هر میزانی که می‌خواهند این کالا را در اختیار داشته باشند. ارسال محصول به تمامی شهرها و روستاهای کشور امکان پذیر می‌باشد.

 

این کالا در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید شده است و برای آماده سازی آن از بهترین بسته بندی ها استفاده شده است. این محصول در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند، با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه داده می‌شود تا همه افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه نمایند. روش خرید به صورت کاملاً غیر حضوری می‌باشد و نیازی به خروج مصرف‌ کنندگان از منزل یا محل کار خود نیست.

 

تولید انبوه میگو منجمد بسته بندی شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *