قیمت یک محصول به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اگر آن محصول به بازار های خارج از کشور توسط شرکت های بازرگانی عرضه شود، می‌توان آن را با قیمتی بسیار ارزان خریداری کرد. صادرات باعث شده است که قیمت میگو فریز شده درشت بسیار کاهش پیدا کند و بتوان آن را با قیمتی بسیار خوب و کیفیتی بالا خریداری کرد. صادرات میگو درشت، زمینه را برای ایجاد اشتغال های بسیاری فراهم کرده است.

صادر کننده انواع میگو فریز شده درشت پرورشی

عوامل موثر بر کیفیت میگو فریز شده درشت پرورشی

از جمله عوامل موثر بر پرورش بهتر میگو پرورشی اعلا می‌توان به نحوه تغذیه این میگو ها اشاره کرد. هرچه از مواد مغذی تری برای تغذیه میگو استفاده شود، نهایتا میگو از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.

نکته قابل تأملی که در این خصوص وجود دارد این است که برخی از افرادی که اقدام به پرورش میگو می‌نمایند، از دادن غذا به میگو ها ممانعت به عمل می‌‌آورند. همچنین بر این باورند که میگو می‌‌بایست از ارگانیسم های طبیعی که در حوضچه ها وجود دارد به شکل طبیعی تغذیه نماید.

این افراد تنها اقدام به استفاده از برخی کود ها برای تکمیل کردن وعده غذایی میگو ها می‌کنند. اما برخی دیگر از پرورش دهندگان میگو اقدام به فراهم آوری جیره های غذایی برای میگو های پرورشی خود می‌کنند. در نتیجه موجب می‌‌شوند تا میگو ها از رژیم غذایی سالم تر و مغذی تری برخوردار گردند. این افراد توانسته‌‌اند میگو های با کیفیت تر و درشت تری را در مدت زمان کوتاهی پرورش دهند.

افرادی که از این سیستم تغذیه ای بهره می‌‌برند منجر به پایین آوردن میزان مرگ و میر میگو ها شده‌اند. به علاوه رشد میگو را نیز سریع تر کرده‌‌اند. کیفیت آب در روش تغذیه نوع ۲ بسیار بهتر و مناسب تر خواهد بود.

عوامل موثر بر کیفیت میگو فریز شده درشت پرورشی

شرکت عرضه میگو فریز شده درشت پرورشی

شرکت های تولیدی میگو منجمد پرورشی محصولات تولیدی خود را به دو روش به بازار های فروش عرضه می‌کنند. این دو روش در افزایش توان خرید مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

اگر شرکت های تولیدی میگو درشت در هنگام توزیع، محصولات را به صورت تکی به فروش برسانند، باعث می‌شوند که قیمت یک محصول افزایش پیدا کند. در نهایت هیچ تخفیفی نیز شامل آن نشود.

اما در عرضه عمده محصولات، تولیدی ها به صورت غیر مستقیم تخفیف های بسیار زیادی را برای خریداران در نظر می‌گیرند. زیرا در این روش، تولیدی ها محصولات خود را بدون واسطه به بازارهای فروش عرضه می‌‌کنند. عرضه این محصول عمده با همان کیفیت اما با قیمتی کمتر، باعث کاهش چشم گیر قیمت این کالا می‌شود. فروشندگان عمده همیشه به دنبال محل های توزیع و عرضه عمده می‌باشند تا برای محصول دلخواه خود بهای کمتری پرداخت کنند.

شرکت عرضه میگو فریز شده درشت پرورشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *