صادرات کلی میگو فریز شده ریز پرورشی، امروز توسعه زیادی یافته است. میگو انواع بسیار مختلفی دارد، که شامل میگو ریز و همچنین میگو های درشت می‌باشد. میگو منجمد پرورشی تولید شده ایرانی، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع باعث شده که امروزه صادرات کلی میگو فریز شده ریز پرورشی به سایر کشور ها رونق خوبی بگیرد.

 

 

چند میگو در بشقاب

نکاتی مهم برای خرید میگو فریز شده ریز پرورشی

در تهیه میگو منجمد صادراتی باید به نکات بسیار ویژه‌ای توجه نمود، تا بتوان بهترین نوع میگو درجه یک را تهیه کرد. در ادامه مطلب می‌خواهیم، به نکات مهمی برای خرید میگو فریز شده ریز پرورشی بپردازیم. شما نیز می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر با ما همراه باشید؛

 

  1. همان طور که می‌دانید، میگو طول عمر بسیار کوتاهی دارد. یکی از بهترین روش ها برای نگهداری میگو در طولانی مدت، به صورت فریز شده می‌باشد. در گذشته از روش های قدیمی و سنتی برای فریز نمودن میگو استفاده می‌شد، که کیفیت بسیار پایینی داشت.
  2. امروزه برای فریز نمودن میگو از دستگاه های صنعتی استفاده می‌نمایند. فریز شدن میگو ریز پرورشی با استفاده از این دستگاه کار بسیار آسانی است. همچنین کیفیت و طعم میگو نیز به خوبی حفظ می‌گردد.
  3. بهتر است، برای تهیه میگو درجه یک به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین نوع میگو پرورشی ریز درجه یک را در بسته بندی های کاملا بهداشتی که دارای تاریخ تولید و انقضا برای مشتریان هستند، با اطمینان کافی خریداری کنید.
  4. ما به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تولید میگو، تمامی مراحل فریز شدن میگو را با استفاده از دستگاه های صنعتی و تحت نظر کارشناسان تغذیه انجام می‌دهیم. در نتیجه بتوانیم بهترین نوع این کالای باکیفیت را برای مشتریان آماده نماییم.
  5. میگو منبع بسیار خوبی از انواع مواد مغذی می‌باشد. مادران بارداری که در طول بارداری خود از میگو استفاده می‌کنند، عموما کودکانشان در سن مدرسه، نسبت به همسالان خود میزان هوش بسیار بالاتری دارند.

 

 میگو های تازه پرورشی

فروشگاه بهترین میگو فریز شده ریز پرورشی

این سایت جهت فروش بهترین میگو فریز شده ریز پرورشی می‌باشد. از مزایای خرید اینترنتی این است، که مشتریان بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از بازار در کم ترین زمان ممکن تهیه نمایند.

شما می‌توانید برای تهیه میگو درجه یک پرورشی، از طریق لینک موجود در سایت، با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین پس از سفارش، انواع میگو را در بسته بندی های کاملا بهداشتی، در کم ترین زمان ممکن، در محلی که خودتان مشخص نموده‌اید، تحویل بگیرید.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو فریز شده ریز پرورشی

 

میگو ریز پرورشی

راهنمای خرید میگو فریز شده ریز پرورشی

میگو جزو سخت پوستان می‌باشد و در آب های شیرین و شور زندگی می‌کند. این آبزی در میان مرم، خصوصا افرادی که طرفدار غذا های دریایی هستند، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

در هنگام خرید میگو لازم است، به برخی نکات دقت کنید؛

  1. ابتدا میگو ها را بو نمایید. بوی میگو، تازگی و یا کهنه بودن آن را مشخص می‌سازد. همچنین میگوی تازه صید شده به هیچ عنوان بوی کلر نمی‌دهد.
  2. میگو ها را به خوبی مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهید. میگو ها نباید شل باشند. ضمنا ظاهری درخشان و براق دارند.
  3. دقت کنید که سر میگو ها جدا شده‌اند، یا خیر. زیرا میگو ها تنها در صورتی می‌توانند فریز گردند، که پاک شده و سر آن ها جدا شده باشد.
  4. به میگو با انگشتتان کمی فشار وارد نمایید. اگر له شود یعنی تازه نیست. زیرا میگو های تازه حالت ارتجاعی دارند و فرورفتگی حاصل از فشار انگشت در سطح آن ها به شکل اولیه باز می‌گردد.

 

میگو های صادراتی از لحاظ کیفی باید بسیار مرغوب باشند و تمامی استاندارد های مورد نظر را بدست آورند، تا به عنوان محصولی صادراتی به سایر کشور ها عرضه گردند.

این محصولات در شکل های متنوعی به بازار های خارجی صادر می‌شوند. در واقع میگو های پاک شده در بسته بندی های کاملا بهداشتی و جذاب و میگو های تمیز نشده به صورت فله‌ای به فروش می‌رسند.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو فریز شده ریز پرورشی

چند میگو در بشقاب

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *