میگو به عنوان یک غذای دریایی که از ارزش غذایی خیلی بالایی برخوردار است به دو صورت میگو منجمد صادراتی و میگو تازه به بازار های داخلی کشور عرضه می‌شود.

 

صادرات بهترین میگو سرتیز منجمد صادراتی که از لحاظ کیفیت و مرغوبیت عالی می‌باشد به صورت بسته بندی شده در وزن های متفاوت به نقاط داخلی و خارجی کشور شکل گرفته است. خوب است بدانید که میگو ایران جزء بهترین و با کیفیت ترین انواع میگو شناخته شده در جهان می‌باشد.

 

صادرات بهترین میگو سرتیز منجمد صادراتی

آشنایی با مشخصات بهترین نوع میگو سرتیز

همان طور که می‌دانید میگو به عنوان یک غذای دریایی ارزش غذایی خیلی بالایی دارد که انواع مختلفی را شامل می‌شود. یکی از گونه های معروف و شناخته شده آن میگو سرتیز می‌باشد. این گونه میگو بیشتر در آب های خلیج فارس و جنوب کشور تولید می‌شود که معمولا قایق رانان آن را به طور انبوه صید می‌کنند و به روش های مختلف آن را روانه بازار می‌نمایند.

 

میگو سرتیز در عین با کیفیت بودن و سرشار بودن از انواع مواد مغزی و پروتئین، نسبت به دیگر انواع میگو از قیمت پایین تری برخوردار است. همچنین به خاطر مناسب بودنش همیشه بازار فروش پر رونقی را به خود اختصاص داده است. میگو سرتیز جزء میگو های ریز می‌باشد که بیشتر آن را برای پلو در نظر می‌گیرند. این نوع از میگو هم مانند دیگر انواع میگو به دو شکل تازه و فریز شده در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

 

میگو سرتیز به خاطر این که از لحاظ اقتصادی ارزش پایین تری نسبت به دیگر انواع میگو دارد، بیشتر آن را خشک می‌کنند که خشک شده ی آن از قیمت بالاتری برخوردار است. رنگ این میگو بین سبز تا سفید می‌باشد که ساختار پوسته خیلی سفتی دارند. معمولا اندازه میگو ماده از نوع میگو نر درشت تر می‌باشد اما در کل جزء میگو های ریز محسوب می‌شوند.

 

آشنایی با مشخصات بهترین نوع میگو سرتیز

پخش مستقیم میگو سرتیز منجمد صادراتی

پخش مستقیم میگو سرتیز منجمد صادراتی با توجه به تولید انبوه آن بیشترین مشتریان را دارد چون به قیمت واقعی می‌توانند به روش مستقیم این میگو را به طور عمده خریداری نمایند.

 

میگو یخ زده صادراتی در درجه کیفیت های متفاوت به خاطر این که در تاریخ بالاتری می‌توانند آن را نگهداری کنند بیشتر از نوع تازه آن به بازار عرضه می‌شود، از لحاظ قیمت هم هر چه قدر کیفیت بالاتری داشته باشند و بیشتر تمیز شده باشند و همچنین ضایعات کمتری داشته باشند معمولا قیمت بالاتری هم دارند.

 

پخش مستقیم میگو سرتیز منجمد صادراتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *