میگو از جمله غذاهای دریایی می‌باشد که از ارزش غذایی خیلی بالایی برخوردار است. همچنین بسیار پر انرژی و مقوی بوده است. میگو در انواع مختلف آن به دو شکل تازه و فریز شده به بازار عرضه می‌شود. هر فرد انواع مختلف آن خریداری و مورد استفاده قرار می‌دهد. شرکت پخش میگو فریز شده ریز پلویی انواع مختلفی از این میگو را به صورت پوست کنده و با پوست به صورت بسته بندی های مختلفی از لحاظ وزن در درجه کیفیت های متفاوت به روش های مستقیم و غیر مستقیم به طور عمده به بازار داخلی کشور پخش و عرضه می‌کند.

شرکت پخش میگو فریز شده ریز پلویی

درباره نحوه پخت میگو فریز شده ریز بیشتر بدانیم.

پخت میگو فریز شده را به شکل های مختلف انجام می‌دهند. ما در این مطلب به سالم ترین روش پخت میگو فریز شده ریز می‌پردازیم. اولین مرحله این است که میگو ها را از فریزر خارج کنیم و بعد آن ها را داخل آب سرد بگذاریم تا از هم جدا شوند. اگر خودتان میگو ها را تمیز و فریز کرده اید و از تمیز بودن آن ها اطمینان دارید، دیگر لازم به تمیز کردن نیست. در غیر این صورت حتما باید از تمیز شدن آن ها مطمئن شوید.

بعد از تمیز شدن میگو، آن ها را از آب خارج میکنیم و روی آبکش می‌ریزیم تا آب آن ها خشک شود. حال روغن یا کره را داخل تابه می‌ریزیم و بعدم از گرم شدن، میگو ها را داخل آن می‌ریزیم. از آنجایی که از میگوی ریز استفاده کرده‌ایم  در مدت زمان کوتاهی رنگ آن ها صورتی می‌شود که این نشان از خوب پخته شدن میگو می‌باشد. همچنین به عنوان میگو منجمد پلویی می‌توان آن را با پلو مخلوط کرده و نوش جان کنید.

میگو خواص و فواید زیادی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان دارد. به علاوه پخت آن بسیار راحت است. مهم ترین نکته در پخت آن این است که از تمیز شدن آن اطمینان حاصل کنید. به علاوه نیازی هم به ادویه ندارد. فقط نمک و فلفل سیاه کافی است که هنگام تفت دادان به آن اضافه می‌کنید.

درباره نحوه پخت میگو فریز شده ریز بیشتر بدانیم.

توزیع کننده میگو فریز شده ریز پلویی

توزیع کننده میگو فریز شده ریز پلویی با‌کیفیت ترین انواع میگو را به صورت بسته بندی شده در وزن های متفاوت و همچنین به صورت تازه به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم به بازارهای داخلی کشور پخش و عرضه می‌کند.

عرضه کننده میگو همیشه سعی در آن دارد که بهترین و باکیفیت ترین آن را به روش‌ های حضوری و غیرحضوری به دست مشتریان آن برساند. بیشترین پخش این محصول به صورت منجمد و فریز شده می‌باشد.

توزیع کننده میگو فریز شده ریز پلویی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *