مجموعه ماهی کارون اقدام به عرضه و فروش انواع میگو فریز شده پاک شده نموده است تا محصولاتی با کیفیت و  تنوع بسیار بالا در اختیار تمامی عزیزان قرار دهد.

میگو یکی از آبزیان پرخاصیت و با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود که در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. از میگو در تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توان استفاده کرد. در کشور ما میگو معمولا به صورت میگو سوخاری، میگو کبابی و به صورت قلیه میگو به خصوص در مناطق جنوبی کشور طبخ می‌شود.

یکی از موارد پر دردسر برای طبخ میگو پاک کردن آن است. برای پاک کردن میگو نیاز به دقت، وقت و حوصله زیادی است. همین عامل باعث شده تا میگو فریز شده پاک شده بین خریداران بسیار طرفدار پیدا کند. مجموعه ماهی کارون، خرید انواع میگو فریز شده پاک شده را برای مشتریان مقدور ساخته است. شما می‌توانید به راحتی محصولات آبزی پاک شده دلخواه خود را تهیه نمایید و آنها را مورد استفاده قرار دهید.

میگو پاک شده

نشانه های سالم بودن میگو فریز شده پاک شده چیست؟

شما عزیزان می‌توانید از روش های بسیار ساده مختلفی نسبت به سالم بودن میگو اطمینان حاصل نمایید که خرید را برای شما عزیزان بسیار آسان می‌کند. یکی از نشانه های سالم بودن میگو فریز شده پاک شده، رنگ آنها می‌باشد زیرا در صورت فریز شدن در مدت زمان بسیار زیاد، رنگ آنها تغییر می‌کند و همچنین بوی نامطبوعی می‌گیرد.

شما عزیزان می توانید با لمس کردن آنها به راحتی کیفیت و سالم بودن آنها را تشخیص دهید. میگوی خوب بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. برای اینکه با مشکل روبرو نشوید باید دقت بسیار زیادی داشته باشید تا به راحتی محصولات دلخواه خود تهیه نمایید.

میگو یخ زده از کیفیت بالا و مقدار چربی بسیار پایین برخوردار است که برای مصرف افراد دیابتی بسیار عالی به شمار می‌رود. همچنین میگو دارای مقدار پروتئین بسیار زیاد بوده که افراد زیادی از طرفداران آن هستند که آنها را به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌دهند. چرا که تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی انسان دارد.

بسیاری از رستوران ها در کشور و شهرهای مختلف بین المللی از متقاضیان دائمی میگو هستند.  همین امر موجب توسعه تولید و صادرات میگو شده است. اگر شما به دنبال خرید از این قبیل کالاها هستید باید جهت خرید دقت زیادی داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید و محصولات دلخواه خود را تهیه نمایید.

 

 میگو پاک شده در ظرف چوبی

توزیع مستقیم میگو فریز شده پاک شده

توضیح مستقیم میگو منجمد بهداشتی با قیمت بسیار عالی و اساسی سبب شده است تا بسیاری از افراد این محصولات را تهیه کنند و آنها را مورد استفاده قرار دهند.  همچنین شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تمامی موارد را مورد مطالعه قرار دهید و بتوانید بهترین محصولات را نیز مورد استفاده قرار دهید.

عرضه میگو در قیمت های استثنایی موجب شده است بسیاری از متقاضیان آنها را خریداری نمایند. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین شرایط خرید را برای شما عزیزان فراهم کنند. از این رو توصیه ما به شما عزیزان این است که دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید بهترین محصولات را نیز از این طریق بیابید.

محصولات میگو فریز شده شامل موارد زیر است :

  1. میگو فریز شده بدون پوست
  2. میگو فریز شده ریز بسته بندی
  3. میگو فریزشده 110 گرمی
  4. میگو فریز شده نیم کیلویی
  5. میگو منجمد رگ گرفته 150 گرمی
  6. میگو منجد رگ گرفته 400 گرمی

 

میگو پاک شده

58 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    میگو یه غذای دریایی لذیذه،که خیلی ام واسه بدن مفیده
    میگو فریز شده همیشه تو سبد خرید من هست،چون هم تمیزه و استفاده کردنش راحته هم پسرم خیلی دوست داره
    مرسی از شما بابت محصولات خوبتون

    • باسلام و عرض ادب.خواهش میکنم،واقعا خیلی مفیده خوشمزه است اونهم میگو بندر هندیجان

  • سلام روز بخیر
    چه محصول عالی ممنون بابت زحماتتون
    من که عاشق میگو هستم و چه عالی که میتونم پاک شده و تمیز بدون هیچ زحمتی سفارش بدم و استفاده کنم.
    واقعا خسته نباشید

  • درود و سپاس بخاطر سایت خوبتون و اینکه این بستر فراهم شده در دنیایی که بی اعتمادی بیداد میکنه خیلی راحت مطمعن و بدون استرس و مشکل با قیمت مناسبتر از بازار میگو و مواد غذایی سفارش داد و در سریعترین مدت زمان ممکن به دستمون برسه و استفاده کنیم چنتا سوال داشتم که اگر ممکنه جواب بدید اول اینکه میگو کوچیک بهتره یا بزرگ و اصطلاحا شاه میگو ؟و اینکه حداقل مقداری که میشه از سایتتون سفارش داد چقدره ؟آیا شما ماهی و خرچنگم دارین یا فقط میگو هست؟نحوا طبخشم کاش میزاشتین و پاک کردنش …کاش یکم قیمتشم پایینتر بیاد که همه اقشار بتونن استفاده کنن .یه خواهش یا انتقاد یا پیشنهادی هم که دارم در رابطه با سایتتونه که قیمتهارو نزدین اگر بصورت آپدیت شده قیمتهای محصولات و اجناسو بزاریم مشتری و خریداران با توجه به قدرت خرید و بودجشون میتونن خرید کنن و انتخاب بهتری داشته باشن ممنون میشم جواب بدین به سوالات و سپاس از سایت و محصولات خوبتون.

  • من در شیراز زندگی میکنم که خب به دریا نزدیک نیست و امکان مصرف میگو به صورت کاملا تازه اصلا وجود نداره.اما بسته بندی های کارون رو از فروشگاه ها خریدم و استفاده کردم و واقعا عالی بودند.به نظرم خیلی جذاب،تمیز و حتی خوش مزه بودن.اصلا هم بوی غیر عادی ای نمیدادند و هر آنچه که بود،بوی خود میگو بود و به نظرم این محصول حتی امکان صادرات رو هم داره.تشکر میکنم از محصول خوبتون

  • من در شیراز زندگی میکنم که خب به دریا نزدیک نیست و امکان مصرف میگو به صورت کاملا تازه اصلا وجود نداره.اما بسته بندی های کارون رو از فروشگاه ها خریدم و استفاده کردم و واقعا عالی بودند.به نظرم خیلی جذاب،تمیز و حتی خوش مزه بودن.اصلا هم بوی غیر عادی ای نمیدادند و هر آنچه که بود،بوی خود میگو بود و به نظرم این محصول حتی امکان صادرات رو هم داره.تشکر میکنم از محصول خوبتون اما تا حالا ماهی شمارو مصرف نکردم.امیدوارم ماهی ها هم عالی ترین باشند همانند میگو ها.

  • با سلام و عرض ادب

    باید اول تشکر کنم به خاطر سایت خوبی که دارید و بعد هم یک سؤال داشتم یکی این که تا چه میزان میگو می‌تونیم سفارش بدیم؟ یعنی سقف خرید چقدر است؟ ممنون میشم در این باره راهنماییم کنید، مرسی مچکرم

  • سلام، وقت بخیر، به نظر من میگو لذیذترین گوشت هستش، من که علاقه شدیدی بهش دارم! بماند که سرشار از خاصیت هم هست و برای افرادی که تحصیل میکنند و فعالیت فکری دارن خیلی خوراکی مهم و مفیدی هستش

  • باسلام
    طبع میگو در بین گوشت های دریایی و برخلاف آن ها گرم و تر است،برای کاهش بیماری های قلبی و عروقی مناسب است، سرشار از :امگا۳،ویتامین ها(ب،دی،فسفر،منیزیوم،آهن،روی)

  • میگو بی نظیر مخصوصاً اگر به صورت پاک شده و بسته بندی شده باشه که خیلی بهتر و عالی تر هست هست بخصوص خصوص باید از مرکز معتبر این ماده غذایی ارزشمند تهیه بشه

  • سلام خسته نباشید
    میگو یکی از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای دنیاست . اگر هم که حرفه ای طبخ میشه که دیگه عالی و حرف نداره . چقدر خوب که محصول شما پاک و تمیز شده است . چون تمیز کردن وشستن میگو یه مقدار کار سختی هست .
    ممنون ازتون و کسب تون پر رونق . موفق باشید .

  • سلام وقت شما بخیر سایتتون رو مطالعه کردم اطلاعات خیلی کامل و جامع توش بود کامنت ها و نظرات دوستان و مشتریان رو خوندم خیلی خوشم اومد میخواستم از شما خرید کنم میخواستم ببینم چگونه باید با شما ارتباط بگیرم و نحوه ارسال محصولات به صورت هستش یا فروش عمده هم دارین فقط به صورت تکی می‌فروشیم و نمی‌شود یک تایمر بذارید بند راهنمایی بفرمایید متشکرم خداحافظ

    • سلام همراه گرامی
      برای کسب اطلاع از محصولات فرم موجود در سایت را تکمیل کرده تا مشاورین مجموعه با شما در تماس باشند و با از طریق شماره مندرج تماس بگیرید.

  • سلام وقت بخیر مطالب پر ارزش که راجب میگو بالا صفحه عرض کرده بودید خواندم بسیار عالی
    بود من فقط میگو پاک کرده کارون می خرم که بسیار تمیز ولذیز برای طبخ اماده هست ممنون بابت تمیز بودن وفریز کردن میگوها پر برکت باشید ??

  • با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت ادمین و مدیریت سایت خوبتون .
    اول از هر چیز از شما برای فراهم کردن بستری ک بتوان با خیال راحت و با اطمینان و از همه مهم تر بدون واسطه خرید کرد بسیار سپاسگذارم .
    در باره مطالب فوق میتوان گفت که دیدگه خریدار را بسیار باز کرده واطلاعات کافی را برای خرید ان پیدا میکند /
    از انجایی میگو یکی از پر طرفدار ترین غذا های دریایی می باشد پس کیفیت ان نیز برای خریدار بسیار مهم است که سایت شما تواسته این اطمنیان را درباره کیفیت محصول بدهد . همچنین اینکه سایت شما قابلیت این را دارد که با فروشنده ارتباط سریع بگیریم بسیار نکته مهم و مثبی است . با تشکر از سایت کارون .

  • همه ما میدونیم که میگو یکی از غذاهای دریایی هستش که علاوه بر خوش مزه ای بسیار بالا برای بدن نیز بسیار مفیده. معمولا پزشک به افرادی هم که لاغر هستن این غذای خوشمزه رو توصیه میکنه، چرا که مصرف منظم میگو باعث افزایش وزن هم میشه! از آنجایی که ما خیلی به دریا نزدیک نیستیم و برای خرید این محصول خوشمزه باید از فروشگاه و مغازه های سطح شهر استفاده کنیم، معمولاً میتونیم میگو رو به صورت عمده بخریم که همین مسئله باعث شد تا از سایت خوب شما برای خرید استفاده کنیم. مرسی بابت سایت خوبی که طراحی کرده اید

  • سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون من خیلی وقته دنبال همچین محصولی می گشتم ولی ای کار به صورت کامل محصولاتتون میذاشتید که سریع بتونیم خرید کنیم میخواستم بپرسم شما فقط میگو بسته بندی دارید یا اینکه به صورت فله هم میگوی پاک شده دارید؟ من مقدار زیادی ماهی و میگوی پاک شده می خواستم برای مغازم اگه میشه ازتون حضوری خرید کنیم لطفا اطلاع بدید چون حتما باید محصولاتتون رو از نزدیک ببینم که خیالم از بابت تاریخ مصرف و کیفیتش راحت باشد و اینکه شما محصولات دیگه ای هم دارید اگه دارید ممنون میشم واسم کاتالوگ بفرستید ممنون از پاسخگوییتون

  • بنظرم استفاده از غذاهای دریای خیلی برای سلامتی مفید هست. مخصوصا آبزیانی مثل ماهی و میگو.
    من حقیقتا خیلی میگوی سرخ شده دوست دادم ولی چون یکم پاک کردن میگوی پاک نشده برام چندش آوره هیچ وقت نمیخرم. چقد خوب که شما این محصول رو به صورت پاک شده و تمیز ارائه میکنید. کار مارو آسون کردین واقعا‌. خیلی ممنون.

  • با سلام و وقت بخیر. میگو خواص فوق‌العاده ای دارد و شما به خرید این محصول دعوت میکنم، خواص میگو میتوان به رژیم لاغری و کاهش وزن، سلامت پوست و مو، کاهش ابتلا به کم خونی، رفع خستگی و افزایش انرژی، پیشگیری از افسردگی، سلامت و استحکام استخوان‌ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از پیری زودرس، سرشار از امگا سه، تنظیم هورمون های بدن و پیشگیری از سرطان پروستات اشاره کرد.

  • سلام
    میگو پاک شده خیلی راحتر هستش
    همسرم راضی هست از محصولاتی که دارین
    ممنون از کیفیتی که دارید

  • عادات خریداران و مصرف کنندگان روزبه‌روز در حال تغییر است. در شرایط فعلی خریداران فروش آنلاین میگو تقریبا بیشتر از کسانی هستند که به فروشگاه‌های حضوری میگو و محصولات دریایی مراجعه می‌کنند. به همین دلیل، هم افراد حرفه‌ای به دنبال راه‌های آنلاین فروش میگو هستند و هم مشتریان به دنبال سایت معتبر فروش آنلاین میگو می‌گردند من هم دنبال سایت معتبری بودم که با سایت شما مواجه شدم و خوب دیدن سایت خوبتون نشان دهنده کیفیت خوب هست و میخام از سایت شما خریداری کنم.

  • امار جهانی نشان می دهند که میل به غذاهای دریایی در بین مصرف کنندگان به بالاترین سطح خود (افزایش ۱۴درصدی) رسیده است. این آمار امیدوارکننده است و بدون شک چنین اشتیاقی در آینده‌ای نه چندان دور بازاری پر رونقی را به سایت های فروش آنلاین میگو می‌رساند. لطفا در قسمتی از سایتون نوع بسته بندی و قیمت را هم مشخص کنید ممنون میشم.

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام خانم صفی زاده
      وقت شما بخیر
      مجموعه ما در تلاش است محصول را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

  • من چند وقتی به جای استفاده از گوشت قرمز روی به استفاده از میگو فریز شما اورده ام محصول به شکل بهداشتی و تازه به دست میرسه که میخواستم تشکر کنم از شما

  • باعرض سلام واحترام.میگو سرشار از فسفر ونیاز شدید بدن.بخصوص برایه فرزندان در حال رشد و تحصیل.باتشکر از سایت خوبتون

  • جز طعم لذیذ میگو فواید زیادی برای بدن ماانسانها داره ک باید ان را در رژیم غذایی خود بگنجونیم.

  • بخاطر محصولات فوق العاده عالیتون کمال تشکر رو دارم. از وقتی با شما آشنا شدم در برنامه غذاییمون هفته ای دوبار میگو داریم.

  • سلام من از سایت شما خرید داشتم خیلی عالی بود خیلی تمیز و استفاده اون راحت بود ممنون از شما

  • سلام روزتون بخیر، خدا قوت میگم به مجموعه ماهی و میگو کارون، محصولات آبزیان از محصولات خوشمزه و دارای خواص محسوب می شوند که فریز کردن آن باعث میشه برای ماهایی که در نزدیکی دریا نیستیم، بتوانیم محصول رو دریافت کنیم بدون اینکه آسیب دیده باشد و ماندگاری محصول حفظ می شود، فقط در صورت امکان اعلام بفرمایید که چه مقدار می تونیم از شما خرید داشته باشیم؟ اگر اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارید ممنون میشم.

    • سلام خانم محمودی
      وقت شما بخیر
      فروش به صورت عمده انجام می شود. برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود درسایت تماس بگیرید.

  • سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام
      وقت بخیر
      فروش عمده داریم. برای اگاهی از قیمت محصولات در خرید عمده با واحد فروش تماس بگیرید.

  • سلام و وقت بخیر و شادی
    یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردنشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد
    با آرزوی موفقیت بیشتر برای دوستان

  • با عرض سلام و درود بسیار ،ما از این سایت پنیر پیتزا فله ایی سفارش دادیم ،خیلی کیفیت خوبی داشت و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار دارد و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این سایت دیدن کنند

  • با عرض سلام و درود بسیار ،ما از این سایت میگو فریزر شده سفارش دادیم ،خیلی کیفیت خوبی داشت و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار دارد و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما از این سایت دیدن کنند

  • برای افرادی ک دیابتی هستن میگوی فریز شده هم میتونه انتخاب خوبی باشه چون چربی پایینی هم داره و خاصیت درمانی بالایی داره

  • کیفیت میگو خیلی خوب بود. میگو پلو وقتی میگو تمیز شده دستت باشه خیلی راحت درست میشه و وقت کمتری میگیره

    • سلام خانم صفی زاده عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

  • درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    • سلام خانم دارابی عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

  • سلام
    امکانش هست بعد از دریافت جنس و درب منزل یا محل کار تسویه کنیم یا حتما باید قبل از ارسال کل مبلغ رو واریز کرد؟

    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تسویه لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

  • یکی از موارد پر دردسر برای طبخ میگو پاک کردن آن است. برای پاک کردن میگو نیاز به دقت، وقت و حوصله زیادی است. همین عامل باعث شده تا میگو فریز شده پاک شده بین خریداران بسیار طرفدار پیدا کند.

  • با سلام و وقت بخير
    من از این سایت میگو تهیه کردم . بسیار خوشمزه و تازه بود . ممنون از خدمات خوبی که ارائه می‌دهید. لطفا در مورد خرید حضوری بیشتر راهنمایی بفرمایید.

    • سلام خانم بابایی عزیز
      برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند

  • سلام یک سؤال داشتم یکی این که تا چه میزان میگو می‌تونیم سفارش بدیم؟ یعنی سقف خرید چقدر است؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا جهت پاسخگویی به سوال شما فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام و خسته نباشید من از این سایت خرید کردم و بسیار راضی هستم و واقعا محصولاتشون عالی هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *