میگو یک غذایی دریای است، که بسیار خوشمزه و نیز خوش طعم می‌باشد. علاوه بر آن، میگو خاصیت های زیادی نیز در خود دارد. اصولا میگو ها در عبارتی ساده از خانواده ی سخت پوستان هستند، که در دریا زندگی می‌کنند. همانطور که همه می‌دانیم یک غذای دریایی نیز به حساب می‌آیند.

نکته : هیچگاه میگو های پوست گرفته را خریداری نکنید. چرا که میگو های پوست گرفته پس از چند روز از خاصیت آن ها کاسته شده و طعم اصلی میگو  از آن گرفته می‌شود.

شرکت فروش میگو فریز شده بهداشتی

نکاتی برای خرید میگو فریز شده بهداشتی

اصولا این میگو های فریزی، از بهترین و خوشمزه ترین میگو ها به حساب می‌آیند. به علاوه از گران قیمت ترین میگو ها نیز هستند. این میگو ها دارای خاصیتی ضد سرطانی، ضد فشار خون و همچنین ضد آلزایمر نیز می‌باشند. همچنین در نظر داشته باشید که میگو وانامی بسیار مفید بوده و دارای ویتامین B12 و D است.

از انواع میگو های ریز شده بهداشتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • میگو سر تیز ها ، این میگو ها در شهرهای قشم و خوزستان یافته می‌شوند
  • میگو ببری ها، این میگو ببری ها، معمولا در شهر بوشهر یافت و صید می‌شوند.
  • میگو موزی ها، این میگو ها اصولا در شهر هرمزگان صید می‌شوند.
  • میگو ببری های که در شهرهای چابهار، جاسک و خلج گواتر صید می‌شوند.
  • میگو سفید های هندی، که در شهرهای جاسک و هرمزگان یافته می‌شوند، میگو سفیدها، اصولا این میگو ها در شهرهایی همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان صید می‌شوند

همچنین توجه کنید که این میگو ها به صورت بسیار ریز و درشت با ظاهر و رنگی متفاوت در بازار به فروش می‌رسند.

 

نکاتی برای خرید میگو فریز شده بهداشتی

عرضه کننده بهترین میگو فریز شده بهداشتی

میگو فریز شده بی پوست صادراتی، از جمله میگو های بسیار پرفروش و پر طرفداری هستند که معمولا در شهر هایی همچون بوشهر، خوزستان و نیز هرمزگان صید می‌شوند. دقت کنید که این میگو ها دارای خاصیت و جذابیت های بسیار زیادی نیز هستند.

این میگو ها معمولا از همان شیوه ی قدیمی و سنتی ای که داشتند، در اطراف مناطق جزیره قسم و خوستان، صید می‌شوند. سفارش میگو صادراتی، به صورت عمده و خرده برای مشتریان عزیز امکان پذیر می‌باشد. همچنین امکان خرید این میگو ها به صورت حضوری و  همچنین آنلاین برای مشتریان عزیز امکان پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت خرید میگو یخ زده در مدل، سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در تماس باشید.

عرضه کننده بهترین میگو فریز شده بهداشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *