میگو از دسته آبزیانی است. همچنین خواص فوق العاده و منحصر به فردی دارد. به همین دلیل مورد استقبال زیادی از سوی خریداران قرار گرفته است. این آبزی دارای گونه ها و کیفیت های مختلفی می‌باشد. این تفاوت رنگ، گونه و سایز باعث اختلاف قیمت در این محصول نیز شده است. همچنین خریداران با نگاهی به لیست قیمت ها از این تفاوت قیمت آگاه خواهند شد. ما می‌خواهیم مرکزی را به شما معرفی کنیم که شرکت توزیع میگو یخ زده بهداشتی می‌باشد.

شرکت توزیع میگو یخ زده بهداشتی

اطلاعاتی مفید درباره میگو یخ زده بهداشتی

گران ترین و ارزان ترین نوع میگو بسته به گونه آن متفاوت است. میگو هر چه درشت تر باشد چون ضایعات کمتری دارد، گران تر است. همچنین نمونه های ریز آن قیمت کمتری خواهند داشت.

میگو های منجمد ارزان ترین و نمونه های تازه، گران ترین آن ها می‌باشند. میگو ها جانورانی خونسرد هستند که در آب های کم عمق دریاها تا عمق ۱۸۰ متری و در خلیج فارس تا عمق ۲۲ متری، در مناطق کم عمق زندگی می‌کنند. فعالیت فیزیولوژیکی آن ها با محیط آبزی مطابق بوده و درجه حرارت محیطی بدن آن ها با درجه محیط اطرافشان یکسان است.

گوشت میگو برای بدن بسیار مفید است. به علاوه سرشار از فسفر می‌باشد. این ماده برای بدن بسیار الزامی است. این محصول دارای خواص بیشماری می‌باشد و از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است.

اندازه میگو بسیار و کوچک می‌باشد. اما، با وجود این که جثه کوچکی دارد، خواص بسیار زیادی دارد. معمولا سایز آن ۱۵ سانتیمتر است. دارای سر و دم و سینه نیز می‌باشد. قسمت سینه این آبزی خواص بالایی دارد. در نتیجه برای بدن بسیار مفید می‌باشد. به همین دلیل است که قیمت میگو کمی بالا است.

میگو دارای دو جنس نر و ماده است. هر میگو ماده تا دو میلیون تخم ایجاد می‌کند. این تخم ریزی ها بیشتر در اوایل بهار و اواخر تابستان انجام می‌شود.

این آبزی از نظر غذایی همه چیز خوار است و از فیتوپلانگتون، کرم های گرد، صدف ها، جلبک، لارو نرم تنان و دیاتومه تغذیه می‌کند. به علاوه جانوری ضعیف و کند ذهن است که در برابر آب شیرین بسیار حساس است. میگو منجمد دریایی بسیار باکیفیت می‌باشد. این محصول داخل فریزر نگه داریم می‌کنند تا به مدت طولانی تری بتوانند از آن استفاده کنند.

اطلاعاتی مفید درباره میگو یخ زده بهداشتی

پخش کنندگان انواع میگو یخ زده بهداشتی

پخش کنندگان انواع میگو یخ زده بهداشتی، انواع میگو را به بازار ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از انواع میگو هایی که در این سایت تولید و به بازار ارائه می‌شوند، دیدن کنید.

میگو هایی که از دریا صید می‌شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. میگوی یخ زده میگویی می‌باشد که بعد از صید از دریا آن را داخل فریزر نگهداری می‌کنند تا ماندگاری طولانی داشته باشد. در نتیجه به آن میگو یخ زده می‌گویند. عرضه میگو پرورشی باکیفیت در این سایت در حال انجام است.

پخش کنندگان انواع میگو یخ زده بهداشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *