عکس آپلود نشد.

میگو خشک فله و یا میگوهای منجمد بسته بندی از جمله آبزیانی هستند که بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و دارای خواص فوق العاده ای می باشند. میگوهای تازه را به منظور اینکه دارای مدت زمان بیشتری برای نگهداری و مصرف باشند، خشک می کنند. این غذای دریایی دارای خواص فوق العاده مفیدی برای بدن است. با میگو می توان انواع پلو و خورشت راتهیه کرد و از طعم لذیذ آن لذت برد. میگو خشک پلویی را تهیه کرده و با آن غذایی لذیذ را تهیه کنید.

عکس آپلود نشد.

کاهش ابتلا به کم خونی با مصرف میگو

عکس آپلود نشد.

میگو علاوه بر اینکه بسیار لذیذ است ، برخی مصرف کنندگان عزیز عقیده دارند که میگو همچون پفک ترد و لذیذ است، علاوه بر این سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین ها و پروتئین ها برای بدن است. مواد معدنی موجود در میگو سبب کی شود که جذب آهن در بدن به خوبی انجام شود، بنابراین مواد موجود در آن به رقیق شدن خون کمک می کند و در نتیجه باعث بهبود عملکرد دستگاه گردش خون در بدن انسان می شود. از طرف دیگر خود میگو سرشار از آهن است.کم خونی مشکلی است که به خصوص بانوان عزیز بسیار با آن درگیر هستند که عوامل مختلفی چون زایمان و قاعدگی در بروز آن بسیار تأثیر گذار است.

کم خوبی سبب می شود که انرژی لازم و کافی برای انجام کارهای روزانه خود را نداشته باشید و احساس بی حوصلگی و پوچی کنید. ممکن است سرگیجه، گز گز شدن دست و پا و رنگ پریدگی داشته باشید و یا به صورت مداوم احساس سرما کنید و دست ها و پاهای شما سرد باشند. همه این علائم نشان می دهند که شما دچار کم خونی و فقر آهن هستید که می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از خوردن میگو غافل نشوید و به کمک آن کم خونی خود را رفع کنید تا انرژی لازم برای انجام کارهایتان را داشته باشید. زیرا میگو سرشار از آهن است.

می توانید با خوردن دو الی سه بار میگو در ماه بر بیماری کم خونی و فشار خون غلبه کنید. زیرا علاوه بر آهن همانگونه که گفتیم میگو سرشار از ویتامین های ب است. جالب است بدانید که میگو به صورت خشکبار و آجیل نیز به فروش می رسد و بسیار ترد و خوشمزه است. هر ذائقه ای که دارید و حتی اگر از غذاهای دریایی خوشتان نمی آید، خوردن یک مرتبه میگو را با شما پیشنهاد می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که شیفته آن و از طرفداران و مصرف کنندگان همیشگی آن خواهید شد.

 

آیا میگو واقعا بر هوش تاثیر دارد؟

عکس آپلود نشد.

می دانید که آبزیان به عنوان بک منبع کامل برای امگا 3 محسوب می شوند که تأثیر بسزایی در تقویت هوش انسان و عملکرد آن دارد. میگو وانامی ریز از جمله این موجودات دریایی است که سرشار از مواد معدنی و انواع پروتئین های لازم و ضروری برای بدن است و می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد. میگو سرشار از ویتامین های گروه خانواده ب، ای، اِی، فسفر، منیزیم، سلنیوم و.. می باشد که همه این مواد نقش مهمی در تقویت سلول های مغز دارند. میگو را می‌توانید به صورت یک میان وعده میل کنید یا در پخت غذاها از آن بهره مند شوید.

آستاگزانتین یکی از آنتی اکسیدان هایی است که برای حفظ سلامت قسمت های مختلف بدن به ویژه قلب و مغز بسیار لازم و ضروری است. امگا 3 نیز به عنوان ماده ای که برای این بخش از بدن و کارکرد آن مفید است تنها در مواد غذایی کمی موجود است که میگو یکی از آن هاست. میگو را می توانید به صورت میگوی تازه نیز مصرف کنید اما اگر آن را به عنوان غذا و بخار پز دوست ندارید می توانید همانند تنقلات از خوردن آن لذت ببرید.اگر فرزندان شما در سن رشد هستند و یا به تحصیل مشغولند برای اینکه در خواندن درس هایشان موفق باشند نیاز است که حافظه ای قوی داشته باشند.

میگو علاوه بر آهن دارای مقادیر بسیار زیادی کلسیم است که برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها به خصوص برای مادران باردار و جنین آن ها بسیار توصیه می شود. بنابراین اگر باردار هستید و یا به کودک خود شیر می دهید با خوردن میگو علاوه بر اینکه می توانید تأثیر بسزایی در رشد هوش جنین و نوزاد داشته باشید، به او کمک خواهید کرد که استخوان هایی محکم و عضلاتی قوی نیز داشته باشد. همچنین به دلیل اینکه کالری کمی دارد. نگران افزایش وزن نباشید.

آشنایی با پنج خاصیت میگو خشک

عکس آپلود نشد.

اگر بخواهیم درباره خاصیت میگو خشک سخن بگوییم باید به این موارد اشاره کنیم:

  1. میگوهای خشک دارای خواص بسیار بیشتری نسبت به میگو منجمد هستند.
  2. میگو خشک را می توان مدت زمان بیشتری نگهداری کرد و نیازی به قرار دادن آن در یخچال نیست.
  3. میگو برخلاف ماهی کاملآ بدون بو است و برای افرادی که از بوی موجودات آبزی متفر هستند بسیار مناسب است.
  4. برای استفاده از میگوی خشک و برای اینکه طعمی فوق‌العاده به غذا هایتان بدهد و خواص آن بیشتر شود، باید آن را قبل از مصرف چند ساعت خیس کنید.
  5. میگو به دلیل دارا بودن املاح و مواد طبیعی، برای افرادی که دارای دیابت هستند و یا به افسردگی مبتلا شده اند می تواند مانند یک داروی قوی عمل کند. همچنین از آزاد شدن رادیکال های مضر در بدن و بروز سرطان جلوگیری می کند. همچنین وجود انواع ویتامین های امگا در آن سبب می شود که اعصاب آرامی داشته باشید و به دور از خطر ابتلا به بیماری های قلبی باشید. اگر به زیبایی و سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهید خوردن میگو را در برنامه غذایی خود بگنجانید زیرا منبع کاملی از پروتئین است.

 

مراکز توزیع میگو خشک فله

عکس آپلود نشد.

برای خرید میگو خشک اماده می توانید آن را به صورت حضوری و غیر حضوری از تمامی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و یا تمامی فروشگاه هایی که به عنوان فروشگاه پروتئین هایی مانند گوشت، مرغ و ماهی مشغول هستند آن را خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که از برند های معتبر و فروشندگان مطمئن خرید کنید تا از تازگی میگوها اطمینان خاطر داشته باشید. اما اگر به دنبال خرید خرده و عمده انواع میگوهای تازه و پاک شده به صورت فله ای یا در بسته بندی هایی با وزن های متفاوت هستید می توانید آن را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از این مجموعه خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *