همانطور که می‌دانید امروزه مصرف غذاهای دریایی به دلیل داشتن امگا۳ و امگا۹ توسط پزشکان بسیار تاکید می‌شود.

 

یکی از غذاهای دریایی که طعم بی نظیری دارد گوشت میگو می‌باشد. به شما توصیه می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. برای راحتی کار می‌توانید میگو منجمد رگ گرفته ۴۰۰ گرمی را انتخاب کنید که در ادامه به مزایای این نوع میگو می‌پردازیم.

 

تولید کننده میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی ارزان

فواید مصرف میگو منجمد در دوران نوجوانی

شاید بعضی از شما نام میگو را شنیده اید ولی تا کنون مزه آن را نچشیده باشید و یا مشتری همیشگی این نوع محصول باشید. شناخت از این محصول به منطقه و جغرافیای محل زندگی نیز بستگی دارد. برای مثال: افراد جنوبی کشور غذای ثابت آن ها میگو می‌باشد و در مرکز ایران خیلی شاهد مصرف میگو نیستیم.

 

شاید یکی از دلایلی که افراد به میگو و پخت آن علاقه‌ای ندارند، تمیز کردن و پاک کردن میگو می‌باشد. امروزه برای این مشکل راه حلی پیدا شده است و آن هم عرضه میگو پاک شده به بازار می‌باشد. تولید کنندگان این نوع میگو بعد از صید میگو از دریا و یا استخر های پرورش میگو، آن ها را تمیز می‌کنند که هم توسط نیروی انسانی و هم توسط دستگاه‌ صورت می‌گیرد و آماده بسته بندی می‌شود.

 

پاک کردن میگو به این صورت می‌باشد که ابتدا سر میگو جدا می‌شود و در انتهای دیگر آن دم میگو که قابل مصرف نیستند، جدا می‌شود و بعد از آن، قسمت رویی میگو که معمولا سیاه رنگ است و حاوی مواد دفعی و مضر می‌باشد باید جدا شود که اصطلاحا رگ میگو گفته می‌شود. بعد از عمل رگ گیری، میگو با آب شسته می‌شود و میگو بهداشتی آماده بسته بندی و عرضه می‌شود. گاهی برای عمر بیشتر میگو و همچنین برای انتقال به مراکز دور تر، آن را منجمد می‌کنند و کار را برای خانم‌های خانه‌دار راحت می‌کنند.

 

یکی از فواید میگو که بسیار حائز اهمیت است مصرف آن توسط جوانان و نوجوانان می‌باشد. چرا که به دلیل حساس بودن سن رشد آن ها، از اضافه وزن و انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند و نوعی انرژی زای سالم و بدون کلسترول می‌باشد.

 

فواید مصرف میگو منجمد در دوران نوجوانی

فروش مستقیم میگو منجمد رگ گرفته ۴۰۰ گرمی

گفتیم تولید میگو امروزه در استخرها نیز صورت می‌گیرد تا نیاز مشتریان برآورده شود. از مرحله پرورش میگو تا پاک کردن و بسته بندی همگی می‌تواند نوعی شغل و منبع درآمد برای افراد باشد.

 

برای تهیه میگو منجمد و رگ گرفته می‌توانید به فروشگاه ها و نمایندگی‌ های معتبر در سراسر شهر مراجعه و میگو را با وزن و بسته بندی دلخواه تهیه نمایید. همچنین در این صورت از پاک کردن محصول مذکور نیز در امان خواهید بود.

 

فروش مستقیم میگو منجمد رگ گرفته 400 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *