بعد از ماهی، میگو از پر مصرف ترین و مقوی ترین آبزی های کشورمان می باشد که به شکل های مختلفی طبخ می شوند. یکی از فرآورده های جذاب این آبزی، میگو خشک آجیلی بدون پوست است که به صورت بسته بندی و فله تولید می گردد. تیم تخصصی فروش ما فرصت خرید مستقیم از تولید کننده را از طریق همین سایت فراهم کرده ایم. در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید.

عکس آپلود نشد.

تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف میگو

عکس آپلود نشد.

میگو یکی از غذاهای دریایی پرطرفدار است. پزشکان سنتی طبع آن را گرم و تر می دانند. از جانبی دیگر خواص بی شماری در این آبزی نهفته است، به همین دلیل مصرف آن بسیار از سوی پزشکان برای گروه های سنی مختلف توصیه می شود.

مهم ترین خاصیتی که برای این آبزی در نظر می گیرند تقویت کننده قوی برای سیستم ایمنی بدن است.در این بخش می خواهیم به طور اختصاصی در مورد چگونگی تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف میگو صحبت کنیم.

اسید آلفا و دوکوزاهگزانوئیک موجود در میگو نقش تقویت کنندگی در بدن را بر عهده دارند. به همین منظور مصرف آن به گروه های مختلف سنی سفارش می شود. از جمله افرادی که در حال گرفتن رژیم لاغری هستند. پشت سر گذاشتن رژیم لاغری و کم کردن وزن باعث ضعیف شدن بدن می شود به همین دلیل خوردن میگو به عنوان یک تقویت کننده به این افراد بسیار توصیه می شود.

گروه دیگر افرادی هستند که به دلیل داشتن بیماری های طولانی مدت سیستم ایمنی آن ها رو به ضعف رفته است مثل افرادی که به سرطان مبتلا شده اند، افراد دارای دیابت یا بیماری قلبی هم در این گروه قرار می گیرند. خانم های باردار به دلیل اینکه منبعی هستند برای تغذیه جنین احساس ضعف را بسیار تجربه می کنند به همین دلیل نیاز است حتما به نوع تغذیه خود توجه داشته باشند و از غذا های مفیدی استفاده کنند که هم تقویت کننده برای خودشان باشد و هم برای جنین در حال رشد مفید باشد.

یکی از عواملی که می تواند سیستم ایمنی را ضعیف کند یا خود نشان سیستم ایمنی پایین باشد، مشکلات گوارشی چون هضم سخت است. وقتی معده قادر به هضم بافت غذا نباشد اسید بیشتری را ترشح می کند، این میزان اسید در بلند مدت می تواند آسیب زا باشد. میگو از آن جهت توصیه می شود که بافت گوشتی هضم راحتی دارد و مانند گوشت قرمز که افراد بسیاری با مصرف آن مشکل دارند، نمی باشد. وقتی سیستم گوارش به درستی عمل کند مواد غذایی هضم شده به درستی به بخش های مختلف می روند تا کارکرد بهتری داشته باشند.

سه فایده بی نظیر میگو برای بدن

بعد از ماهی، میگو از پر مصرف ترین و مقوی ترین آّبزی های کشورمان می باشد که به صورت های مختلفی طبخ می شوند. جالب است بدانید میگو آبزی هست که طبع آن گرم و تر می باشد. به دلیل طبعی که این آبزی دارد مصرف آن در فصل های سرد بر خلاف ماهی توصیه می شود به همین دلیل اگر در فصول سرد هوس غذای دریایی کردید می توانید روی میگو حساب باز کنید.

طبع گرم میگو ریز باعث شده است که خواص بسیاری را برای آن به همراه داشته باشد. یکی از اثراتی که طبع گرم میگو به همراه دارد تقویت حافظه است به این شکل که مصرف میگو مغز را گرم نگه می دارد و باعث افزایش قدرت یادگیری و به خاطر سپاری و یادآوری مطالب می شود، به همین مصرف آن برای دانش آموزان بسیار توصیه می شود.

علاوه بر حافظه طبع این غذا باعث شده است که هضمش نسبت به گوشت های دیگر راحت تر صورت گیرد و به راحتی جذب بدن شود. ویژگی دیگری که میگو به خاطر طبع گرمش دارد و پزشکان سنتی مصرف آن را توصیه می کنند بهبود مشکلات جنسی مانند سرد مزاجی می باشد.

موارد مصرف میگو خشک مرغوب

عکس آپلود نشد.

میگو جزو غذاهای دریایی می باشد که شیوه های مختلفی برای مصرف آن وجود دارد. فرآوری های مختلفی که به روی آن صورت می گیرد کاربرد های آن را وسعت بخشیده است. میگو تازه عمر کوتاهی دارد و حتی اگر شرایط نگهداری درستی هم داشته باشد بازهم زمان اندکی می توان آن را تازه نگه داشت. امروزه میگو خشک شده یکی از اقدامات مفید برای بالا بردن زمان نگهداری میگو به ویژه برای زمان هایی که دسترسی به آن مقدور نیست می باشد.

عمر میگو های خشک بیشتر است و زمان طولانی تری فرد می تواند از آن استفاده کند، حتی در صورت شرایط محیطی مناسب می تواند آن را خارج یخچال نگه دارد. علاوه بر این، خشک کردن میگو ها باعث حمل و نقل راحت به ویژه برای صادرات آن به کشورهای دیگر می گردد. اما از میگو خشک شده به چه صورت استفاده می شود؟ در زیر به تعدادی از موارد استفاده آن اشاره می کنیم:

  • میگو خشک شده اگر طعم دار شده باشد به عنوان میان وعده ای فوق العاده می توان آن را استفاده کرد.
  • در بسیاری از غذاهای جنوبی از انواع میگو خشک شده استفاده می گردد.
  • یک پای ثابت سالادهای ویژه ای که در رستوران های بزرگ سرو می گردد میگو خشک شده است.
  • استفاده جالب دیگر از میگو خشک شده، پودر شده ی آن است که برای پخت کتلت های متفاوت به کار برده می شود.

میگو خشک سایز متوسط یکی از فرآوری های پر طرفدار میگو است که خوراکی مقوی و خوشمزه برای تمام گروه های سنی است. در بخش های بعدی با خواص معجزه آسای میگو آشنا می شوید.

مراکز فروش میگو خشک آجیلی بدون پوست

میگو های ریز پرورشی به دلیل خوش خوراک بودن مناسب برای سوخاری کردن و چیپس های میگو می باشد به همین دلیل میگو خشک بدون پوست آجیلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و تبدیل به یک میان وعده جذاب برای افرادی که غذاهای آبزی دوست دارند می باشد.

خریداران بسیاری در داخل و خارج به خود اختصاص داده است. به دلیل آن که میگویی که می خرید از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشد نیاز است به پرورش دهنده آن توجه کنید و از پرورش دهنده معتبر خرید خود را انجام دهید. پرورش میگو نیاز به تجربه و مهارت دارد به همین دلیل تولیدکننده معتبر و باتجربه محصولی با کیفیت را عرضه می کند تا با خیالی آسوده خریداری کنید.

هنگام خرید میگو وانامی ریز می توانید به فاکتورهایی که نشان دهنده تازه بودن آن است توجه داشته باشید. خرید مستقیم از تولید کننده فرصتی را فراهم می کند تا با نرخ میگو خشک واقعی رو به رو شوید و هزینه ای به صرفه تر را بپردازید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *