مراکز پخش و توزیع کنندگان میگو فریز شده 110 گرمی باید تمهیداتی در جهت پخش عمده و بدون واسطه این محصول همراه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نموده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند با سایر رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند.

توزیع کنندگان میگو فریز شده 110 گرمی

بررسی مواد مغذی موجود در میگو فریز شده

بررسی مواد مغذی موجود در میگو فریز شده

میگو نوعی غذای مقوی می باشد که مصرف آن برای همه سنین مختلف بسیار مناسب است. البته قابل ذکر است افرادی که کلسترول یا چربی خون بالا، بیماری نقرس و یا سنگ کلیه دارند، نیاز است ضمن مشورت با متخصص تغذیه و پزشک مخصوص به بیماری خود، از مصرف زیاد و بی رویه این ماده غذایی جدا پرهیز کنند.

فواید میگو به شرح زیر است:

  • ضد فشار خون
  • سرشار از سلنیوم
  • ضد آلزایمر
  • ضد کم خونی
  • منبع بسیار خوب پروتئین
  • حاوی کلسترول مفید است

قابل ذکر است که بدن میگو از پوسته بسیار سختی تشکیل شده است. میگو، دارای چهار جفت پا برای راه رفتن دارد. نکته قابل ذکر این است که ‌میگو های دراز، در زمان احساس خطر کردن، دم بدن خود را به سرعت زیادی به زیر بدنش می‌برند، با این کار، آب بدن آن ها را به جلو هل می دهد و همچنین شاه ‌میگو را به طرف عقب هدایت و کنترل می‌کند تا این جانور بتواند به سرعت فرار کند.

شاه میگو ها در جهت مخفی شدن و پنهان ماندن از چشم، در میان سنگ‌های موجود در بستر دریا یا رودها پنهان می گردند و از جانوران بسیار کوچک زنده یا مرده موجود در ته دریا تغذیه و استفاده می‌کنند. یک شاه میگو دراز از نوع ماده، توانایی این را دارد که تعداد هزاران تخم در آب دریا بگذارد.

میگو، یکی از گران ترین غذاهای دریایی در جهان محسوب می شود و در بسیاری از کشورهای دنیا جزو غذاهای اعیانی به حساب می آیند. پختن شاه میگوی زنده، تاثیری در کیفیت نهایی آن ندارد و به همین سبب کشتن آن قبل از زمان پختن لازم نیست.شاه میگو را می‌توان بعد از صید کردن برای مدت زمان طولانی درون ظرفی پر از آب دریا یا آبی که همانند به ترکیبات موجود در آب دریا می باشد نگهداری کرد.

مواد مغذی میگو:

  1. ویتامین B12
  2. پروتئین
  3. امگا3
  4. فسفر
  5. آهن

صادرات بهترین میگو فریز شده 110 گرمی

صادرات بهترین میگو فریز شده 110 گرمی

با توجه به کیفیت بالای میگو تولید شده در کشورمان در سال های اخیر، بازار فروش میگو فریز شده ایرانی بسیار پر فروش و خوب شده است و حتی صادرات این محصول هم امکان پذیر شده است، میگو صادراتی دارای درجه A است.

عرضه میگو به صورت بدون واسطه با حذف واسطه ها باعث افت شدید قیمت آن شده و این امر سبب رضایت مشتریان می شود و این امکان را به وجود می آورد که همه مردم امکان خرید این محصول را داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *