عکس آپلود نشد.

شاه میگو جز بهترین میگو های خوش طعم و غذاهای دریایی بسیار پرطرفدار است که کیفیت بالایی داشته و این محصول همواره به عنوان یک محصول صادراتی شناخته می شود. توزیع شاه میگو کیلویی به صورت عمده، باعث شده خریداران عزیز به راحتی بتوانند این محصول را سفارش داده و از طریق خرید و فروش آن به قیمت مناسب، به سود بالایی دست یابند که این روش از معامله هم برای خریداران و هم برای فروشندگان به صرفه بوده و این گونه می توان در خرید خود صرفه جویی کرد.

عکس آپلود نشد.

شاه میگو موثر در حفظ سلامت پوست

عکس آپلود نشد.

سلامت پوست و مو برای همه افراد اهمیت زیادی دارد که تا حدود بسیار زیادی با استفاده از یک روتین پوستی مناسب و تغذیه سالم، داشتن پوست خوب چیزی دور از انتظار نیست. از جمله مواد غذایی که در حفظ سلامت پوست بسیار موثر است و در واقع سلامت و شادابی آن را به طور کلی تضمین می‌کند، آبزیان دریایی از جمله شاه‌ میگو بوده که دارای ترکیبات و عناصر و شفابخش برای شادابی و تقویت پوست صورت و بدن است.

شاه میگو درجه یک دارای انواع ویتامین و مواد مغذی است که از جمله آنها می‌ توان به چربی‌های سالم امگا ۳ و ۶ اشاره کرد که این چربی ها در حفظ رطوبت پوست بسیار موثر است و از ایجاد چین و چروک های سطحی روی پوست جلوگیری کرده و در نتیجه باعث جوانی و شاداب ماندن آن می گردد.

یکی از ویتامین هایی که نقش بسیار مهمی در سلامت پوست و جلوگیری از التهابات، حذف لکه و جوش است که پوست ما برای جوانسازی به این ویتامین نیاز مبرم دارد، ویتامین ای می باشد. این ویتامین با حفظ رطوبت و آب رسانی کامل به پوست همانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و پوست را در برابر هرگونه اثرات زیانبار نور خورشید و آلودگی های محیط حفاظت می کند.

ویتامین c یک ویتامین مورد نیاز دیگر برای پوست است که به افزایش کلاژن سازی و تحریک آن کمک می کند. در واقع کلاژن نوعی پروتئین جوانساز برای پوست است که هر چقدر سن انسان افزایش پیدا می کند، میزان تولید کلاژن هم کاهش می یابد از این رو هم معمولاً پوست انسان پس از سی سالگی شادابی خود را از دست می دهد و چین و چروک های روی آن پدیدار خواهد شد.

به این منظور مصرف شاه میگو با ویتامین c فراوان به تولید کلاژن کمک کرده و از خشکی پوست هم جلوگیری می کند. در واقع ویتامین سی یک ضد لک قوی و طبیعی است که اثرات ضد پیری آن بسیار بالا است و مصرف آن در دوران بارداری از ایجاد لکه های پوستی جلوگیری می کند.

بهبود ضعف عضلانی با مصرف میگو

معمولاً بسیاری از افراد پس از بیماری با مشکلاتی همچون ضعف عضلانی روبرو اند یا برخی از افراد هم به دلیل رژیم غذایی نامناسب این مشکل را دارند همچنین، تقویت عضلات برای همه ورزشکاران اهمیت زیادی دارد زیرا عضلات قوی علاوه بر اینکه فرم و شکل زیبایی و بدن می بخشد، به سلامت آن هم کمک خواهد کرد در واقع استفاده از غذای مناسب در کنار ورزش دو فاکتور بسیار مهم است که به حجیم شدن عضلات و تقویت آن ها کمک خواهد کرد.

یکی از بهترین مواد غذایی که انرژی بسیار فراوانی دارد و سرشار از ویتامین و مواد مغذی و بهترین منبع پروتئینی است، میگو بوده که نیاز بدن را به خوبی تامین می نماید. در واقع به دلیل دارا بودن مواد معدنی بسیار فراوان حتی جایگزین گوشت هم بوده و ارزش غذایی آن پر پروتئین تر از گوشت هم می باشد تا افرادی که مبتلا به کلسترول و تری گلیسیرید بالا هستند هم بتوانند این محصول را میل کند.

برخی از افراد به دلیل مشکلات مختلف با بی اشتهایی و تهوع روبه رو هستند که این مشکلات گوارشی به مرور عضلات را ضعیف کرده و ضعیف شدن عضلات هم به منظور نرسیدن پروتئین کافی به آنها است که مصرف میگو بی اشتهایی و تهوع رفع نموده و با دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های فراوان به خوبی نیاز بدن را تامین می کند.

میگو وانامی به چه افرادی توصیه می شود؟

میگو وانامی ریز یکی از بهترین ارقام و گونه های میگو در کشور است که به دلیل طعم بسیار مطلوب و پرفروش بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مصرف این میگو معمولاً به اکثر افراد توصیه می شود زیرا با دارا بودن ویتامین ها مواد معدنی فراوان پروتئین نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته و از این طریق توانسته باعث سلامت فرد شود.

افرادی که به دلیل یک سری محدودیت ها نمی تواند گوشت قرمز مصرف کنند، به راحتی می توانند میگو وانامی را در رژیم غذایی خود قرار دهند. این میگو سرشار از پروتئین است در واقع پروتئین این محصول به رشد عضلات بدن کمک کرده و بدن همه افراد به مقدار پروتئین لازم جهت سلامت پوست و مو و عضلات بدن نیاز دارد.

مصرف این میگو به ورزشکاران بسیار توصیه می‌شود زیرا، جزو مقوی ترین مواد غذایی کم کالری بدون کلسترول و چربی های مضر است زیرا سرشار از امگا ۳ و ۶ بوده که این ویتامین‌ها از باعث پایین آمدن کلسترول خون گردیده و در نتیجه نقش بسیار مهمی در کنترل فشار خون و بیماری‌های قلبی و عروقی دارد.

با مصرف میگو از کودکی می توان از بیماری آلزایمر و زوال عقل در پیری و سالمندی جلوگیری کرد. همچنین، آنتی‌ اکسیدان‌ های بسیار فراوانی داشته و نقش بسیار مهمی در سلامت بدن دارد و افراد که به گوشت قرمز حساسیت دارند می توانند میگو را به راحتی در رژیم غذایی خود را ای دهند میگو آهن فراوانی دارد و نقش بسیار مهمی در درمان کم خونی داشته بنابراین افراد کم خون و مبتلا به بیماریهای این بیماری می تواند تا حدود بسیار زیادی در درمان بیماری خود موثر باشند.

مراجع عرضه شاه میگو کیلویی

عکس آپلود نشد.

از آنجایی‌ که میگو خشک فله ای در بازار فروش بالایی دارند، همواره خریداران این محصول را به روش‌های گوناگون تهیه می‌کنند یکی از این روش ها کمک معمولاً با استقبال خوبی روبه‌رو است، خرید محصول به روش اینترنتی می باشد. مراجع عرضه شاه میگو صادراتی به عنوان شرکت‌ معتبر در این زمینه فعالیت داشته و توانسته آنها را در حجم بالا به صورت عمده با تخفیفات ویژه و قیمت مناسب به فروش برساند. تجار و صادر کنندگان گرامی هم می‌توانند این محصول با کیفیت را به کشورهایی که جز تولیدکنندگان میگو درجه یک نیستند، صادر کرده و از این طریق به سود بالایی دست پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *