الخلیج با در دست داشتن بهترین صادرات و پخش مستقیم میگو خشک آجیلی 500 گرمی، توانسته است در این عرصه موفقیت های زیادی را کسب کند. الخلیج با ارائه ی انواع خدمات در زمینه پخش میگو خشک بدون پوست، تجربه ایی عالی را از همکاری با این مجموعه برایتان به ارمغان بیاورد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین میگو خشک آجیلی

شاید تعجب کنید که چگونه ممکن است! میگو هم نوعی آجیلی داشته باشد! به طور کلی میگوی آجیلی اغلب از میگو های سر تیز و ریز تهیه میشود، اما میتوان از میگو های درشت نیز هم استفاده کرد. معمولا میگو و فراورده های دریایی در محیط های جنوبی و مناطق گرم زیست، محبوبیت بالایی دارد. این هدیه ی دریایی خوش طعم جز غذاهای اصلی مناطق چین، هند و … است. میگو خشک آجیلی ماندگاری طولانیی دارد حتی میتوان آن را از شش ماه تا یک سال بدون یخچال و در محیط بیرون، نگهداری کرد و کیفیت خود را از دست ندهد.

برای خرید بهترین نوع میگو آجیلی شما باید از مراکز معتبر آن را تهیه کنید. میتوانید از رنگ ظاهر و بوی آن پی به کیفیت درونی آن ببرید. اگر بوی بدی داشته باشد طبیعتا کیفیت خوبی نخواهد داشت. با خرید از الخلیج میتوانید خیالتان را از این بابت آسوده کنید.

  • میگو پرورشی خشک معرفی شده به بازار از میگوی سالم تهیه می شود. اگر از نمونه های جدید استفاده نکنند ممکن است این نمونه به مرور زمان کیفیت خود را از دست بدهد و طعم آن را تحت تاثیر قرار دهد.
  • بسته بندی در نظر گرفته شده نمونه به قدری مهم است که می توان آن را به گونه ای نگهداری کرد که کیفیت آن در طول زمان تغییر نکند. اصول بهداشتی و استاندارد نیز در فرآیند تولید نمونه موثر است، اگر محیط های بهداشتی بسته بندی آنها را در نظر گرفته و در هنگام بسته بندی نمک اضافه کنند، می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد.
  • نحوه توزیع نمونه ها نیز بر کیفیت آنها تأثیر می گذارد، توزیع عمده و مستقیم می تواند کیفیت آنها را بهبود بخشد، اما اگر افراد مختلف بخواهند آنها را به روش های مختلف بازاریابی کنند، می توانند کیفیت آنها را تغییر دهند.

میگو خشک ضد آلزایمر است

میگوی خشک بسیار مغذی و دارای مواد معدنی و مفید فراوانی است. این محصول دریایی کم کالری است و به طور شگفت انگیزی ویتامین ها، مواد معدنی، مقدار زیادی پروتئین و چربیهای سالم را در خودش ذخیره کرده است.

میگو آنتی اکسیدان های فراوان و مفیدی دارد.میگو حاوی آنتی اکسیدانی به نام آستاگزانتین است که به دلیل نقش آن در ارتقاء سلامت مغز و قلب مورد مطالعه قرار گرفته است. لازم به ذکر است که نرم تنان، سخت پوستان و به ویژه میگوها می توانند در افراد مبتلا به آلرژی ایجاد حساسیت کنند، بنابراین به کودکان و افراد مبتلا به آلرژی توصیه می شود در مصرف آنها احتیاط کنند.

میگو حاوی بسیاری از مواد مغذی است که در حفظ سلامت استخوان موثر و مفید هستند. علاوه بر تامین مقادیری کلسیم، منیزیم و سلنیوم. میگوی جنوبی منبع عالی پروتئین است و مطالعات گسترده نشان می دهد که شکستگی استخوان پس از خوردن میگو بهبود می یابد. میگوی خشک جنوب منبع منحصر به فردی از آنتی اکسیدان های مغذی، ضد التهابی و کاروتنوئیدها است. یک وعده 80 گرمی میگو می تواند حاوی 1 تا 4 میلی گرم آستاگزانتین باشد. مطالعات نشان داده اند که آستاگزانتین از سیستم عصبی و اسکلتی عضلانی پشتیبانی آنتی اکسیدانی می کند.علاوه بر این، محتوای بالای امگا 3 موجود در آن از بیماری آلزایمر و حواس جلوگیری می کند که این یعنی ضد آلزایمر است. ضعف در اثر افزایش سن و تقویت حافظه را این موجود کوچک رفع میکند.

علاوه بر این، برخی آزمایشات نشان داده اند که خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ با مصرف آستاگزانتین کاهش می یابد و همچنین برخی از مشکلات مرتبط با دیابت را کاهش می دهد.

مکمل های غذایی موجود در میگو

شما عاشق میگو هستید اما نگران کلسترول خود هستید، اجازه دهید ما در مورد آخرین تحقیقات بشنویم. دانشمندان فرضیه قدیمی در مورد خطرات کلسترول ناشی از خوردن میگو را رد کردند و یک متخصص قلب به بیماران توصیه کرد هفته ای یک بار میگو بخورند.

میگوی خشک شده آجیل جنوبی فواید بی شماری برای سلامتی دارد. میگوی گردوی جنوبی منبع خوبی از کولین است که بر سطح هموسیستئین که یک نشانگر مهم بیماری قلبی است، تأثیر می گذارد. میگوی خشک یکی از مناسب ترین مواد مغذی دریایی به حساب می آید زیرا حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی، پروتئین، ویتامین ها و امگا 3 برای حفظ سلامت در دوران بارداری و تقویت قلب و بدن است. امروزه به دلیل سبک زندگی و غذاهای آماده، اضافه وزن در جامعه افزایش یافته و حفظ وزن ایده آل یکی از مهم ترین مسائل روز است. خوشبختانه غذاهای پر پروتئین مانند میگو به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد که پروتئین بر مسیرهای هورمونی مختلف برای اشتها تأثیر می گذارد و می تواند به کاهش وزن کمک کند. شواهدی وجود دارد که کولین موجود در غذاهایی مانند میگو برای عملکرد شناختی مفید است. اگرچه تحقیقات محدود است، کولین موجود در میگوی جنوبی در درمان زوال عقل و آسیب عصبی در بیماران سکته مغزی مورد توجه قرار گرفته است.

 

مرجع خرید میگو خشک آجیلی 500 گرمی

متخصصان تغذیه همیشه غذاهای دریایی ماهی و میگو را توصیه می کنند زیرا می توانند بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند. میگو حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که به کنترل فشار خون و بهبود سلامت قلب کمک می کند. افرادی که به دلایل مختلف گوشت قرمز نمی خورند بیشتر در معرض ابتلا به کم خونی ناشی از فقر هستند. آنها حاوی آهن هستند و از آنجایی که خوردن 100 گرم میگو 19 درصد نیاز به این ماده مغذی را تامین می کند، بهتر است میگو را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند. همچنین میگو به دلیل طعم خوب و انواع روش های طبخ، انتخاب خوبی برای کودکان است، زیرا پروتئین بالایی دارد و رشد بهتر کودکان را نیز تضمین می کند.الخلیج مرکز جامع خرید میگو خشک درجه 1 است که شما میتوانید با اعتماد به سابقه ی درخشان این مجموعه، بهترین میگو خشک آجیلی را با بهترین قیمیت تهیه بفرمایید. برای دانستن نرخ میگو شما میتوانید با همکاران ما در مجموعه تماس داشته باشید تا آنها شما را در خرید از مجموعه درخشان الخلیج، راهنمایی بفرمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *