عکس آپلود نشد.

میگو یکی از غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت است که به صورت تازه و خشک شده تولید و روانه ی بازار می شود. یک نوع میگو که بسیار طرفدار داشته میگو خشک آجیلی 500 گرمی است، این نوع میگو نسبت به میگو خشک پلویی ریز تر و خشک تر می باشد و همچنین ماندگاری بالایی داشته و برای استفاده به جهت تنقلات سالم عالی است. توزیع کننده میگو خشک آجیلی 500 گرمی در سراسر کشور وجود دارد و محصول را به روش حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عکس آپلود نشد.

پیشگیری از پیری زودرس با مصرف میگو

عکس آپلود نشد.

صنعت ضد پیری مملو از مکمل‌ها، کرم‌ها و محصولاتی است که به دلیل توانایی آن‌ها در جلوگیری از چین و چروک، تقویت تولید کلاژن پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی و حفظ ظاهری جوان، تبلیغ می‌شوند.

اما همانطور که می گویند، شما همان چیزی هستید که می خورید، بنابراین وقتی نوبت به مبارزه با ساعت می رسد، آنچه در بدن خود می گذاریم می تواند حتی مهم تر از محصولاتی باشد که برای کمک به ما در این بخش پول خرج می کنیم.
متخصصان خاطرنشان می کنند که انواع غذاهای ضد پیری وجود دارد که می توانید بخورید که می توانند به مبارزه با رادیکال های آزاد آسیب رسان پوست، ترمیم کلاژن در بدن و کاهش التهاب کمک کنند. به عنوان نمونه میگو یکی از محصولات دریایی بسیار مفید برای پیشگیری از پیری زودرس است. میگو حاوی کاروتنوئید است. کارتنوئیدها برای سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس بسیار مهم هستند.

میگو یک غذای زیبایی واقعی محسوب می شود زیرا حاوی آستاگزانتین است، یک کاروتنوئید که به آنها رنگ صورتی می دهد و می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کند و از پوست در برابر پیری زودرس محافظت کند. همچنین اسیدهای چرب امگا 3 موجود در میگو از آنتی اکسیدان محافظت می کند. میگو نقش مهمی در تولید سلول های جدید (از جمله سلول های مو و سلول های پوست) دارد. همچنین به حفظ غدد ترشح کننده چربی در پوست سر کمک می کند که موها را براق نگه می دارند. علاوه بر این، میگو منبع خوبی از مس است که می تواند به جلوگیری از ریزش مو، کمک به ضخامت مو و تشدید رنگ مو کمک کند.

خواص بی نظیر میگو در طب سنتی

عکس آپلود نشد.

حال به خواص بی نظیر میگو در طب سنتی می پردازیم،

  1. استحکام استخوان: مقدار فسفر و ویتامین D حاصل از خوردن میگو همراه با کلسیم می تواند استحکام استخوان های شما را افزایش دهد. این امر منجر به کاهش خطر ابتلا به شکستگی پوکی استخوان می شود.
  2. سلامت زنان: میگو نوعی غذایی است که برای سلامت زنان بسیار مفید است. گرگرفتگی، درد مفاصل را کاهش می دهد و خلق و خوی را در دوران یائسگی افزایش می دهد. همه اینها به دلیل آستاگزانتین موجود در میگو امکان پذیر است. با این حال، اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است نوسانات خلقی، خستگی، افسردگی، سینه های حساس و تحریک پذیری را در زنان تنظیم کند.
  3. برابر بیماری های قلبی محافظت می کند: به دلیل کلسترول پایین مرتبط با مصرف میگو، مشاهده شده است که خوردن میگو ضرری ندارد. از سوی دیگر، خطر ابتلا به بیماری های قلبی، کاهش کلسترول LDL و افزایش کلسترول HDL را کاهش می دهد. میگو همچنین دارای برخی از خواص ضد التهابی به دلیل اسیدهای چرب امگا 3 است.
  4. مفید برای زنان باردار: اسید فولیک موجود در میگو مسئول سلامتی زن و بارداری سالم است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان طبیعی است، برای جلوگیری از ایجاد نقایص مادرزادی در کودکان ضروری است. همچنین به عنوان بخشی از ظرافت بسیاری از ویتامین های گروه B، آنها نه تنها بر سیستم عصبی مادر، بلکه بر سیستم عصبی کودک نیز تأثیر مثبت دارند. ترکیبات معدنی ترکیب و گردش خون را بهبود می بخشد و در نتیجه خطر نقص قلبی را کاهش می دهد.

میگو سرشار از مواد معدنی است

عکس آپلود نشد.

میگو یک نوع کوچک اما مغذی از غذاهای دریایی است که بخشی از گروه سخت پوستان می باشد. از جنبه مثبت، میگو حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی ضروری است و همچنین فواید منحصر به فردی را ارائه می دهد.

میگو سرشار از مواد معدنی است، میگو در هر 100 گرم شامل: سلنیوم 54 درصد، فسفر 20 درصد، آهن 13 درصد، مس 13%، منیزیم 9 درصد، روی 7 درصد، سدیم 6 درصد، پتاسیم 5 درصد، کلسیم 5 درصد و منگنز 3 درصد می باشد.

به صورت کلی میگو طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی را با کالری بسیار کمی ارائه می دهد. همچنین منبع خوبی از امگا 3 و پروتئین است. امگا 3 موجود در میگو دارای خواص ضد التهابی است و تصور می شود که خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.

همانطور که اشاره داشتیم میگو مقدار زیادی ماده ی معدنی سلنیوم دارد، سلنیوم به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند و نقش مهمی در ترمیم DNA، مبارزه با استرس اکسیداتیو و تقویت سیستم ایمنی دارد.

تقریباً همه غذاهای دریایی منبع قابل توجهی از مواد مغذی هستند، اما آلودگی جیوه یکی از نگرانی‌های رایج غذاهای دریایی است. در حالی که برخی از غذاهای دریایی حاوی غلظت بسیار بالایی از جیوه مانند کوسه و ماهی تن هستند، برخی دیگر حاوی مقدار بسیار کمی جیوه هستند. از جنبه مثبت، میگو دارای یکی از کمترین غلظت جیوه در بین تمام غذاهای دریایی است.
علاوه بر این، میگو حاوی نسبت بالایی سلنیوم در مقایسه با جیوه است. تحقیقات نشان می دهد که سلنیوم نقشی در “کاهش سمیت جیوه” دارد.

مراکز پخش میگو خشک آجیلی 500 گرمی

عکس آپلود نشد.

مراکز پخش میگو خشک آجیلی 500 گرمی در سراسر کشور وجود دارد این مراکز محصول را به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسانند از آنها می توان به: کارخانه های تولیدی، شرکت های بازرگانی، عمده فروشی ها، سایت ها اینترنتی معتبر، نمایندگی های فروش و … اشاره نمود.

خوشبختانه در کشور ما ایران این محصول با کیفیت بالا تولید می شود به طوری که به سایر کشورهای خارجی نیز صادر شده و میگو خشک صادراتی ایرانی در بازار خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا علاوه بر مرغوبیت قیمت بسیار خوبی نیز دارند.

اگر قصد خرید این محصول را با قیمت مناسب دارید رو به خرید مستقیم از مراکز مربوطه آورید زیرا در این نوع فروش واسطه ای وجود ندارد. مجموعه ی ما یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که انواع میگو خشک شور، آجیلی و … را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

شما می توانید میگو خشک کیلویی را در حجم بالا از ما سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید، برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش میگو خشک آجیلی همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *