میگو خشک پلویی با پوست، از جمله آبزیانی است که گوشتی بسیار لذیذ، ترد و خوشمزه دارد و علاوه بر این ها خواص بسیار زیادی برای بدن را داراست. میگو سرشار از انواع ویتامین ها، مواد و املاح معدنی ضروری برای بدن می باشد که بسیاری از افراد از خوردن آن غافل هستند. میگو خشک را می‌توانید هم به‌صورت تنقلات مصرف کنید و هم در انواع خورشت ها و پلو ها استفاده کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. میگو خشک از جمله آبزیانی است که دارای بوی زهم نمی باشد و افرادی که به بوی آنها حساس آن با خیالی راحت و آسوده می توانند آن را میل کنند بدون اینکه نگران بوی آن باشند.

عکس آپلود نشد.

میگو خشک اعلا سرشار از پروتئین

عکس آپلود نشد.

میگو سرشار از پروتئین می باشد که خوردن آن سبب می شود که بدن خود را در برابر بسیاری از بیماریها ایمن کنید و بدین صورت از مبتلا شدن به انواع بیماری ها پیشگیری کرده و با برخی از آن ها نیز مبارزه کنید و حتی دیگر نیازی به خوردن گوشت قرمز نداشته باشید و از‌ میگو به عنوان جایگزینی عالی و کامل برای گوشت قرمز استفاده کنید. میگو دارای طعمی معتدل است.

برای مثال پروتئین های موجود در میگو می‌تواند برای قلب و عروق بسیار مفید باشد و به کارکرد بهتر آنها کمک کند و در نتیجه شما را از ابتلا به انواع سکته های قلبی و حتی کلسترول خون در امان نگاه دارند .سلنیوم یکی دیگر از موادی است که در میگو به وفور یافت می‌شود و قدرت بسیار زیادی در جلوگیری از ابتدا به بیماری افسردگی دارد ،و حتی کسانی که مبتلا به دیابت یا بیماری قند خون هستند نیز می تواند با خوردن میگو بر این بیماری غلبه کنند از طرف دیگر مواد مغذی موجود در میگو کمک می‌کند که از رشد سلول‌های سرطانی در بدن جلوگیری شود.

اما مهم‌ترین ماده‌ای که در میگو همانند ماهی وجود دارد، امگا ۳ است .امگا ۳ برای تقویت هوش و مغز بسیار موثر است و از طرف دیگر سلامت سیستم عصبی انسان را تضمین می کند. میگو خشک با مقادیر زیاد پروتئینی که با مقادیر زیادی پروتئین که دارد ، می تواند برای رشد ناخن ها و مو بسیار موثر باشد. همچنین با خوردن آن می توانید عضلات بسیار قدرتمند داشته باشید. این موجود آبزی می تواند تمام میاز بدن شما به مواد معدنی را تأمین کند.

همانطور که اشاره کردیم میگو سرشار از آهن است که می تواند در درمان بیماری کم خونی به شما بسیار کمک کند .همچنین ویتامین b موجود در میگو خشک قادر است به کنترل فشار خون کمک کند. افرادی که بدنی ضعیف دارند با خوردن میگو در غذاهای خود و یا به صورت تنقلات می‌توانند قوای از دست رفته خود را بازیابند و بدن قوی داشته باشند و به راحتی بتوانند به انجام امور روزمره خود بپردازند.

هرآنچه باید درباره خشک کردن میگو بدانید

عکس آپلود نشد.

هنگامی که میگو را صید میکنند آن را به تولیدی ها و کارخانه هایی که در زمینه تولید انواع تن ماهی و خوراک دریایی فعالیت دارند می‌فرستند، در آنجا میگوها را ابتدا پاک کرده دست و پا و دم آن ها را جدا می کنند و سپس به روش سنتی و یا صنعتی به خشک کردن آن می پردازند، که روش سنتی به دلیل اینکه طبیعی تر است می تواند تمام خواص موجود در گوشت میگو را حفظ کند. اما در روش صنعتی نیز که چندان تفاوتی با روش سنتی ندارد هم خواص میگو همچنان حفظ خواهد شد ضمن اینکه این روش سریع تر می‌باشد.

میگو هایی که دارای سایز بزرگ ترین هستند گوشتی ترند و دارای بافتی نرم و بسیار خوشمزه هستند میگو هایی که به رنگ خاکستری و یا قهوه ای می باشند را بهتر از خریداری نکنید و همچنین دقت داشته باشید که میگوها بیش از اندازه خشک نباشند بلکه باید مقداری نرمی خود را حفظ کنند. به هنگام خشک کردن میگو ها از نمک استفاده می کنند تا مانع از حساب آنها شوند اما باید توجه داشته باشید که میگوهای که خریداری می‌کنید خیلی شور نباشد وگرنه غیر قابل استفاده خواهند بود.

میگو خشک فله یا بسته بندی شده را می توانید از بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و یا فروشگاه هایی که به فروش انواع مواد پروتئینی مانند مرغ و ماهی مشغول هستند، خریداری کنید فقط دقت داشته باشید که میگو هایی را انتخاب کنید که رنگ و ظاهر آن ها طبیعی باشد و عاری از هرگونه بوی بد باشد ،چون که میگو هیچگونه بویی ندارد و به همین دلیل است که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند بدون اینکه نگران بوی آن باشند.

افزایش سیستم ایمنی بدن با مصرف میگو

عکس آپلود نشد.

همانطور که گفتیم میگو سرشار از مواد مغذی است و می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند ،زیرا قادر است از آزاد شدن رادیکال‌هایی که برای بدن مضر هستند، جلوگیری کند و از طرف دیگر سلول های بدن را با تمام ویتامین های موجود در خود تقویت کرده و به آنها در مبارزه با انواع بیماری ها باکتری ها و ویروس ها کمک کند که در نهایت منجر به افزایش سیستم ایمنی بدن می شود.

همچنین میگو سرشار از آنتی اکسیدان است که یکی از آنها آنتی اکسیدان آستاگزانتین نام دارد، که خود برای بدن بسیار مفید است و می تواند سلامت دستگاه های مختلف بدن را تضمین کند این ماده همچنین می‌تواند از سیستم عصبی انسان نیز محافظت کند ،افرادی که دارای بیماری پوکی استخوان هستند ،یا دچار آرتروز و روماتیسم می باشند و یا حتی مادران باردار، می توانند با خوردن میگو به تحکیم استخوان های خود کمک کرده و از بروز مشکلات نام برده شده جلوگیری به عمل آورند.

فروش ویژه میگو خشک پلویی با پوست

عکس آپلود نشد.

در حال حاضر مجموعه های بسیاری به فروش ویژه میگو خشک پلویی با پوست و یا به صورت تمیز کرده در حال فعالیت هستند که مجموعه الخلیجی یکی از این مجموعه هاست که با دارا بودن سال ها تجربه در این عرصه فعالیت می کند و توانسته است دراین مدت زمان فعالیت خود با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان عزیز را کسب کند. انواع میگو خشک پلویی با پوست یا بدون پوست را می توانید به صورت بسته بندی در وزن های مختلف و یا به صورت فله ای از این مجموعه خریداری کنید. اگر قصد خرید این محصول را به صورت فله ای و عمده دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید. میگو پرورشی درجه یک و میگو خشک صادراتی در شرایطی کاملآ بهداشتی خشک و بسته بندی می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *