مرکز تولید میگو فریز شده صادراتی،با توجه به محبوبیت این محصول در بین مردم که شامل خواص متعدد تغذیه ای نظیر؛ انواع مواد معدنی من جمله فسفر زیاد است، در مجموعه ماهی کارون انجام می‌گیرد. به منظور تهیه میگو درشت منجمد با قیمت تولیدی، با ما در ارتباط باشید.

 

مرکز تولید میگو درشت فریز شده صادراتی

نگاهی کلی بر مزایای میگو درشت فریز شده صادراتی

میگوها با آنتن های بلند، چشم های گرد، سیاه و پنج جفت پا روی شکم، از خانواده دکپاد هستند. این حیوانات باریک و منحنی می‌توانند تا ۳۰ سانتی متر طول داشته باشند. معمولاً دارای رنگ خاکستری مایل به آبی هستند که هنگام پخت به صورتی سفید مایل به صورتی تغییر می‌کنند. فقط میگوهای اعماق دریا در حالت خام صورتی هستند.

 

میگو های آب شیرین تقریباً همیشه از آبزی پروری، حاصل می‌شوند در حالی که میگو های آب شور به طور عمده در دریا صید می‌شوند. طعم گوشت آن ها نیز با هم فرق دارد. هنگامی که میگو در طبیعت صید می‌شود، اغلب با تراول های کف ماهی صید می‌شود. این یک روش مشکل ساز از نظر اکولوژیکی با تعداد زیاد افتادن ماهی در تور به طور ناخواسته است.

 

آبزی پروری فشرده، اغلب در سواحل آسیا نیز ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌کند. یک گزینه جایگزین میگو های پرورش آبزیان ارگانیک است که در شمال آلمان نیز یافت می‌شود. گونه های متعدد میگو به شرایط زندگی بسیار متفاوتی احتیاج دارند، بعضی از آن ها از اعماق دریا، سرد و برخی دیگر مناطق گرم را ترجیح می‌دهند.

 

مزیت های پرسود صادراتی میگوی منجمد، نشات گرفته از خواص بسیار این محصول، به ویژه داشتن فسفر می‌باشد. میگو را به قصد صادرات بایستی فریز کرد تا دچار فساد نشود.

 

میگوی فریز شده را چگونه سرخ کنیم

 

میگوی تازه نباید بوی زهم داشته باشد و باید فقط به صورت مختصر و تا حد ممکن سرد نگهداری شود. با این حال، میگو ها به طور منجمد، اغلب با لعاب یخ در اطراف هر میگو، فروخته می‌شوند. آن ها باید قبل از آماده سازی ذوب شوند.

 

در مورد نمونه های کوچکتر کافی است آنها را با آب سرد بشویید. میگو های بزرگتر می‌توانند در غربال آب شوند، اما نباید در آب قرار بگیرند. همچنین به محض ذوب شدن، باید سریعاً آنها را بجوشانند، سرخ کرده یا کباب کنند. زمان پخت کوتاه است و به اندازه آن بستگی دارد.

 

نگاهی کلی بر مزایای میگو درشت فریز شده صادراتی

عمده فروشان میگو درشت فریز شده صادراتی

 

مجموعه ماهی کارون در تلاش است تا میگو فریز شده را در کیفیتی بی نظیر به مشتریان خود ارائه دهد تا سطح دغدغه های مشتریان برای انتخاب محصول فوق پایین بیاید و نگرانی بابت انتخاب و خرید محصول نداشته باشند.

 

این مجموعه توانسته است حجم زیادی از برجستگان حوزه صنعت میگو و تولید کنندگان بزرگ آن را گرد هم‌ بیاورد. همچنین این امکان و قابلیت را پیدا کرده که مرجعیت قیمت و فروشنده میگو درشت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، برای مشتریان روزافزون این محصول به دست آورد. مجموعه ما تحت یک مدیریت واحد و یک سیستم عرضه و فروش، توانسته بخش زیادی از نیازهای فکری مشتریان را به فرصت همکاری و خرید تبدیل نماید.

 

عمده فروشان میگو درشت فریز شده صادراتی

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *