مرجع پخش میگو فریز شده ۱۵۰ گرمی، به صورت اینترنتی محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می‌کند. این محصول علاوه بر ویژگی های خاص خود، طرح و مدل های بسیار گوناگونی نیز دارد .

که موجب شده  افراد به راحتی بتوانند آن را انتخاب نمایند. این محصول را می‌توان به تعداد بالا خریداری کرد که در این صورت کاهش قیمت ها را به دنبال دارد.

 

مرجع پخش میگو فریز شده 150 گرمی

آشنایی با مراحل رشد میگو دریایی

میگو دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر رشد می‌کند. معمولا در حوضچه های بسیار بزرگ و مجهز تولید می‌شوند. میگو دریایی از نظر ظاهری و مراحل رشد، تفاوت هایی با نوع پرورشی دارند که به راحتی می‌توان به تشخیص آن ها پرداخت.

میگو دریایی دارای یک رگ در قسمت پشت است ولی میگو پرورشی دو رگ دارد که یکی در قسمت پشت و دیگری در زیر شکم وجود دارد. از نظر رنگ، میگو دریایی صورتی می‌باشد ولی گونه های پرورشی اغلب به رنگ سفید دیده می‌شوند.

میگوهای پرورش یافته به دلیل تغذیه اصولی ممکن است در اندازه های بزرگ تری دیده شوند اما میگوهای تازه در هر دو نوع هیچ بوی زننده ای ندارند و سالم می‌باشند. این محصول دارای خواص و فواید دارویی است که سرشار از امگا ۳ بوده و مصرف آن ۲ الی ۳ بار در هفته توصیه می‌شود.

 

آشنایی با مراحل رشد میگو دریایی

پخش مستقیم میگو فریز شده ۱۵۰ گرمی

پخش مستقیم میگو منجمد فریز شده ۱۵۰ گرمی به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد، با استقبال بسیار گرمی از سوی مشتریان مواجه شده است. این محصول علاوه بر بازار داخلی، در بازار خارجی نیز به فروش می‌رسد. برای سفارش این محصول می‌توانید با فروشندگان در مرکز، ارتباط برقرار نمایید.

راه ارتباطی ما با مشتریان عزیز به صورت تلفنی می‌باشد. شما می‌توانید سفارشات عمده خود را به ثبت برسانید و از قیمت‌های پایین آن بهره‌مند شوید. تمامی این محصولات با کیفیت بسیار بالایی عرضه می‌شوند که از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه شده‌اند. ارسال کالا به تمامی استان‌های کشور وجود دارد. از این رو، می‌توان آدرس و نشانی دقیق محل خود را با کارشناسان فروش در میان گذاشت.

میگو دریایی دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشد. همچنین طرح ها و مدل های گوناگونی را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و درآمد خود، هریک از آن ها را انتخاب نمایید. امروزه خرید از راه دور در بین مصرف‌ کنندگان رایج شده است که به دلیل مزایا و ویژگی های آن می‌باشد. با خرید اینترنتی می‌توان در هزینه و زمان به خوبی صرفه جویی نمود.

 

پخش مستقیم میگو فریز شده 150 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *