انواع غذا های دریایی، امروزه نظر مردم و به ویژه کارشناسان تغذیه را به خاطر منابع سرشار از اُمگا ۳ و فسفات و سایر منابع مغذی جلب نموده است. میگو یکی از پر خاصیت ترین این غذا ها می‌باشد.

 

شیلات ایران، گروه تولیدی و توزیع کننده بین المللی ما محصولاتی همچون: میگو یخ زده سایز متوسط و بسیاری از مشتقات دریایی این محصول را با پیشرفته ترین تجهیزات انجماد و بهداشتی ترین روش های تولید و پرورش روز دنیا عرضه می‌کند.

 

مراکز توزیع میگو یخ زده سایز متوسط

معیارهای انتخاب میگو یخ زده سایز متوسط

ممکن است تا کنون با میگوی منجمد و پاک شده آشنایی پیدا کرده باشید و یا بار ها از این محصول استفاده نموده باشید. گریدهای متفاوت کیفی و انواع مختلف این نوع محصول،سبب شده تا با بهره گیری از بهترین نیروی کار جوان و متخصص ایرانی و نیز استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه نسبت به تولید و عرضه انبوه این کالا اقدام نماییم.

 

انواع مختلف میگو صادراتی منجمد و پاک شده، در بازار داخلی و خارجی وجود دارد. گروه تولیدی به عنوان فروشنده انواع میگو یخ زده سایز متوسط و عرضه کننده میگو با افتخار اعلام می‌کند که به دلیل اولویت کیفیت و حقوق مشتری همیشه تلاش نموده تا رتبه نخست را در ایران داشته باشد.

 

به منظور پشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولید ملی، علاوه بر تامین میگو منجمد صادراتی مورد نیاز، بازار داخلی اقدام به صادرات گسترده این محصول نیز نموده است. همچنین برای کشور ارز آوری مناسبی داشته است.

 

گروه صنعتی ما آمادگی خود را به منظور بستن قرارداد با کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی، برای تامین میگو ی مورد نیاز آن ها اعلام می‌نماید. همچنین از کلیه همکاران و صنعتگرانی که در زمینه کاری مشترک با ما فعالیت دارند نیز، دعوت به همکاری می‌نماید.

 

معیارهای انتخاب میگو یخ زده سایز متوسط

صادرات کلی میگو یخ زده سایز متوسط

شما مصرف کنندگان محترم، عمده فروشان، تاجران و بازرگانانان گرامی می‌توانید برای تهیه و خرید بهترین و مرغوب ترین گرید کیفی مطابق با استاندارد های روز دنیا اقدام نمایید. همچنین از طریق همین وب سایت و با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل، پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان با تجربه ما در این زمینه، نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش، اقدام نمایید. ضمنا محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز، از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است که پرسنل ما در واحد پخش طی مدت زمان ۲۴ الی ۴۸ ساعت، محصول خریداری شده شما را در محل و آدرس مورد نظر خودتان به شما تحویل خواهند داد.

 

صادرات کلی میگو یخ زده سایز متوسط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *