قیمت میگو منجمد رگ گرفته ۱۱۰ گرمی عمده، کمتر از قیمت خرده آن می‌باشد. البته عواملی مانند مرغوبیت، تورم و تغییرات نرخ ارز نیز روی قیمت این محصول تاثیر گذار هستند. میگو منجمد رگ گرفته همان میگوی تمیز شده می‌باشد که رگ سیاه پشت آن گرفته شده است. میگو جزو سخت پوستان آبزی می‌باشد و مصرف آن خواص بی شماری برای بدن دارد. به همین دلیل به مصرف آن تاکید فراوانی شده است.

قیمت عمده میگو منجمد رگ گرفته 110 گرمی

نکاتی برای استفاده از میگو منجمد رگ گرفته

برای استفاده از میگو منجمد رگ گرفته ابتدا باید آن را از فریزر خارج کنید و در قسمت پایین یخچال که دما زیاد سرد نیست بگذارید تا از حالت منجمد بیرون بیاید. سپس میگو را بشویید تا آب آن برود و بعد آن را سرخ و مصرف کنید. در نهایت از اثرات درمانی آن بهره مند شده و همیشه سالم و تندرست بمانید. به عنوان نمونه این محصول برای کنترل فشار خون بالا مفید است. برای این منظور باید از نمک و روغن کمی برای سرخ کردن میگو استفاده نمایید.

این محصول برای درمان کم خونی نیز فوق العاده می‌باشد. میگو سرشار از امگا۳ است. به همین دلیل از بیماری آلزایمر و اختلال حواس جلوگیری خواهد کرد. به علاوه سرشار حاوی بوده و از ابتلا شدن شما به سرطان پیشگیری خواهد کرد.

مصرف به اندازه میگو خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نیز کاهش می‌دهد. این محصول منبع غنی از ید نیز می‌باشد. به همین دلیل مانع از اختلال در غده تیروئید می‌گردد.

این محصول برای کاهش وزن نیز مفید است و این به دلیل وجود ویتامین های D، ویتامین B و پروتئین موجود در آن می‌باشد. به علاوه باعث تنظیم چربی، ذخیره انرژی و اشتها می‌شود. زیرا سطح لپتین را افزایش می‌دهد.

میگو برای افزایش ضریب هوشی، رشد و توسعه مغز جنین مفید است. از آنجایی که امگا۳ فراوانی دارد، از زایمان زودرس هم جلوگیری می‌کند. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که خانم های باردار باید حتما میگو را به صورت پخته شده مصرف کنند. چون اگر خام و نیمه پخته باشد میکروب هایی دارد که برای جنین مضرر است.

مصرف میگوی سالم، کیفیت روابط زناشویی را بالا می‌برد و این به دلیل وجود عناصر روی، آهن، کلسیم و ویتامین های گروه Bموجود در آن می‌باشد. تمامی این موارد باعث شده‌اند خرید میگو منجمد بهداشتی افزایش یابد.

نکاتی برای استفاده از میگو منجمد رگ گرفته

توزیع کننده انواع میگو منجمد رگ گرفته ۱۱۰ گرمی

 

توزیع کننده انواع میگو منجمد رگ گرفته ۱۱۰ گرمی، توانسته است بازار هدف خود را گسترش دهد و حتی به بازار های خارجی راه پیدا کند. چون مرغوب ترین میگو را در اختیار مشتریان می‌گذارد. علاوه بر این مواد مغذی موجود در میگو باعث شده توزیع کننده آن بتواند بازار گرمی را کسب کند که به گزینه های زیر می‌توان اشاره کرد:

  • ید و مس
  • فسفر و سلنیوم
  • ویتامین ب ۱۲
  • سلنیوم
  • آهن
  • انرژی

توزیع کننده انواع میگو منجمد رگ گرفته 110 گرمی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *