عکس آپلود نشد.

سرانه مصرف میگو در ایران بسیار کمتر از کشور های اروپایی است در حالیکه این ماده مغذی به وفور در ایران پرورش می یابد و می تواند بر سرسفره هر ایرانی وجود داشته باشد.

ولی وجود افراد سودجو باعث بالا رفتن قیمت این محصول پروتئینی در بازار شده است خوشبختانه شرکت ما از بنام ترین و منصف ترین فروشگاه میگو خشک سایز متوسط در ایران می باشد که محصولات خود را با قیمتی پایین تر از بازار ارائه می کند.

عکس آپلود نشد.

افزایش انرژی با مصرف میگو خشک اعلا

عکس آپلود نشد.

بیشترین نوع میگویی که در ایران استفاده می شود میگوی پرورشی می باشد در برخی از مناطق ساحلی میگو را با استفاده از کانال به سمت اراضی کشاورزی هدایت می کنند و بستر مناسبی را برای پرورش میگو ایجاد می کنند بنابراین در این انتقال گونه و نژاد متفاوتی از میگو وارد مزارع کشاورزی می شود.

میگوهای پرورشی که در ایران به وفور دیده می شوند عبارتند از:

  1. میگوی ببری
  2. میگوی سرتیز
  3. میگوی موزی
  4. میگوی سفید

میگوی ببری دارای طول 30 تا 40 سانتی می باشد و همچنین به رنگ سبز یا صورتی است و در جنوب کشور پرورش می یابد و در بین انواع میگو بیشترین مقدار فسفر را دارا است.

میگو سر تیز دارای سایز 70-80 می باشد (سایز به معنی وجود 70 تا 80 عدد در یک کیلو) و از ارزانترین نوع در بازار است و این نوع میگو به دلیل سایز کوچک بهترین گزینه برای تهیه میگو خشک است و همچنین به میگو ریز پرورشی هم معروف می باشد

میگوی موزی بیشتر در جنوب کشور پرورش می یابد و دارای رنگ زرد کم رنگ و صورتی است اما میگوی سفید دارای رنگ پوسته سفید است.

میگو سرشار از فسفر،کلسیم، منیزیم، زینک و ید می باشد همانطور که می دانید بیشتر

مردم ایران از مشکل کم کاری تیروئید رنج می برند و به طور مداوم احساس خستگی و ضعف می کنند یکی از علل این بیماری به دلیل کمبود ید و زینک در بدن افراد است.

بیشتر بیماری هایی که با آن مواجه می شویم ریشه در نوع تغذیه ما دارد خوشبختانه میگو خشک از آن نوع مواد غذایی است که سرشار از ید و زینک است و به فراوانی در ایران تولید می شود و همچنین این ماده مغذی به دلیل داشتن کالری و انرژی بالا برای افراد که فعالیت روزانه بسیاری دارند مناسبترین انتخاب می باشد

لازم است که این مورد را هم بیان کنیم که میگو سرشار از آهن است و یکی از علائم کمخونی و فقر آهن خستگی و کسالت می باشد بنابراین بهترین نوع درمان اصلاح نوع تغذیه افراد است.

خواص میگو خشک برای زنان

عکس آپلود نشد.

همانطور که می دانید دوران قاعدگی برای اکثر خانم ها با درد همراه می باشد، طی بررسی های انجام شده پژوهشگران متوجه شده اند که این دردها ناشی ازکمبود امگا 3 و ویتامین های B12 می باشد و این درحالی است که میگو خشک سرشار کلسترول و امگا 3 است.

اگر نگاهی به دور و اطراف خود داشته باشیم، بسیار زنانی که دچار سقط جنین و همچنین نوزادانی که با اختلالات عصبی به دنیا امده اند را می توانیم ببینیم، یکی از علل این اتفاق ناشی از کمبود ید در زنان ایران زمین می باشد به طوری که ید لازم برای رشد جنین در رحم تامین نمی شود و باعث سقط می شود.

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در میگو برای بینایی و تکامل عصبی جنین بسیار مفید است و همچنین کلسیم موجود در میگو باعث رشد هر چه بهتر استخوان جنین و مادر در دوران شیردهی می شود و برای افرادی که وارد دوران یائسگی می شوند برای جلوگیری از پوکی استخوان مناسب است.

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد باید متوجه ارزشمند بودن این ماده مغذی در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها علی الخصوص مشکلاتی که خانم ها با آن مواجه می شوند شده باشید و لازم به ذکر است بیان کنیم میگو در درمان بیماری کم خونی که بسیاری از زنان به آن مبتلا هستند حائز اهمیت می باشد.
توصیه پزشکان مصرف دو تا سه وعده ماهی در هفته است.

نکات کلیدی برای خوش طعم کردن میگو

عکس آپلود نشد.

همانطور که می دانید غذاهای دریایی دارای بوی نامطبوعی می باشند که برای بسیاری از افراد خوشایند نیست و این افراد بدون مزه دار کردن قادر به خوردن غذاهای دریایی نمی باشند

در بین غذاهای دریایی طعم دار کردن میگو نسبت به سایر محصولات کار دشوارتری است

اصولا بسیار برای شما اتفاق افتاده طعم میگویی که در رستوران سفارش داده اید با آن چه که در خانه طبخ کرده اید فوق العاده متفاوت است
در ابتدا باید میگو تازه و از بهترین نوع را با توجه به نوع ذائقه افراد انتخاب کنید و در مرحله بعد به درستی پاک و شستشو شود تا مواد زاید به طور کامل از بین برود و یا خرید از فروشگاه های معتبر که به صورت پاک شده و در بسته بندی های بهداشتی ارائه می شود صورت گیرد.

یکی از مهمترین مراحل در اماده سازی میگو ، مزه دار کردن است که این امر دارای اصول و ترفندهای خاصی می باشد در زیر تعدادی از این نکات را به اختصار توضیح می دهیم که عبارتند از:

  1. میگو را چند ساعت قبل از پخت در پیاز ، سیر و جعفری بخوابانید
  2. ده دقیقه قبل از طبخ به میگو آبلیمو اضافه کنید
  3. استفاده درست و به اندازه از ادویه ها ازجمله فلفل، زنجبیل که با طبع سرد میگو ترکیب و باعث هر چه دلپذیرتر شدن این ماده مغذی می گردد
  4. اضافه کردن چاشنی و طعم دهنده هایی مانند روغن زیتون، آب گوجه و فلفل دلمه باعث خوشمزه تر شدن میگو می شود

مرکز عرضه میگو خشک سایز متوسط

عکس آپلود نشد.

میگو سرشار از پروتئین است و خوشبختانه در کشور ما به دلیل وجود سواحل دریای خزر و خلیج فارس بازار پرورش این آبزی پررونق می باشد ولی نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است وجود دلالان مابین پروش دهنده و مشتری است به طوری که محصول چندین دست چرخیده می شود و هر کدام از این افراد هزینه ای را بر محصول اضافه می کنند بنابراین با این اوصاف قیمت پایانی برای مصرف کننده بسیار بالا تمام می شود

در این سایت فروشگاهی تمامی قیمت ها علی الخصوص قیمت میگو خشک پایین تر از نمونه موجود در بازار است و علت آن فقط حذف واسطه ها در این چرخه است، حذف دلالان مساوی است با پایین امدن قیمت و اضافه شدن این ماده مغذی و پرفایده در سبد غذایی مردم است.
در این فروشگاه اینترنتی می توانید سفارش میگو خشک را به صورت آنلاین ثبت و در هرکجای کشور با کمترین هزینه دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *