انواع میگو در بازار ایران و جهان وجود دارد که در این میان میگو رگ گرفته به علت سرعت عمل و سهولت در طبخ، طرفداران بیشتری دارد. مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگترین مرکز تولید و عرضه میگو منجمد رگ گرفته در ایران، خاور میانه و جهان فعالیت دارد.

 

در ادامه مطلب شما را با روش های تولید و انجماد انواع میگو مرغوب و نیز مهم ترین مراکز عرضه این محصول آشنا خواهیم نمود با ما همراه باشید.

 

فروشگاه مرکزی میگو منجمد رگ گرفته

روش های تولید میگو منجمد رگ گرفته بسته بندی

ممکن است تا کنون با میگو منجمد آشنایی پیدا کرده باشید و یا بار ها از این محصول استفاده نموده باشید. اما جالب است بدانید که گرید های متفاوت کیفی و انواع مختلف این نوع محصول، مجموعه ما را بر آن داشته تا با بهره گیری از بهترین نیروی کار جوان و متخصص ایرانی و نیز استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه نسبت به تولید و عرضه انبوه این کالا اقدام نماییم.

 

میگو پس از صید، تمیز و شسته شده، سپس رگ آن گرفته می‌شود و به اصطلاح پاک می‌گردد. در نتیجه میگوی رگ گرفته شده را منجمد کرده و آن را بسته بندی می‌کنند. انواع مختلف میگو منجمد رگ گرفته شده در بازار داخلی و خارجی وجود دارد. مجموعه ما با افتخار اعلام می‌کند که به خاطر اولویت کیفیت و حقوق مشتری همواره کوشیده است تا رتبه و جایگاه اول را در ایران و منطقه داشته باشد.

 

برای ارتقای فرهنگ اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از تولید ملی، علاوه بر تامین و فروش میگو منجمد مورد نیاز، بازار داخلی اقدام به صادرات گسترده این محصول نیز نموده و همواره برای کشور ارز آوری مناسبی داشته و داریم.

 

مجموعه تولیدی و عرضه کننده ما آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی اعلام می‌نماید. همچنین از کلیه همکاران و صنعتگرانی که در زمینه کاری مشترک با ما فعالیت دارند نیز دعوت به همکاری می‌نماید.

 

روش های تولید میگو منجمد رگ گرفته بسته بندی

پخش کننده انواع میگو منجمد رگ گرفته

شما مصرف کنندگان عزیز، عمده فروشان، تجار و بازرگانان گرامی می‌توانید برای تهیه و خرید بهترین و مرغوب ترین میگو ی منجمد رگ گرفته شده، از طریق همین وب سایت و با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل و غیره و پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان و مشاوران خبره ما در این زمینه، نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر می‌باشد که همکاران ما در واحد پخش طی مدت زمان ۲۴ الی ۷۲ ساعت محصول خریداری شده شما را در محل و آدرس مورد نظر خودتان به شما تحویل خواهند داد.

 

پخش کننده انواع میگو منجمد رگ گرفته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *