بسیاری از مردم در صدد خرید مواد غذایی و دریایی مورد نیاز خودشان به صورت فریز شده می‌باشند.

میگو از جمله این محصولات خوراکی بی رقیب می‌باشد که از سوی فروشگاه اصلی و معتبر، به طور یخ زده در سراسر ایران به مردم ارائه می‌گردد.

فروشگاه مرکزی میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی، می‌کوشد که این نمونه غذایی بی نظیر را به طور بسته بندی شده و با دوام از طریق اینترنت در شهرهای مختلف ایران به فروش برساند.

 

میگو پاک شده همراه سس در بشقاب

آشنایی با بهترین نوع میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی

آشنایی با بهترین نوع میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی برای تمام افرادی که خریدار این ماده غذایی منحصر به فرد هستند اهمیت زیادی دارد. خریدارها بر اساس ویژگی های زیر می‌توانند خریدی منحصر به فرد از این غذای دریایی داشته باشند:

  • این میگو همانطور که در بخش اول اشاره شد در بسته بندی های با دوامی در دسترس مردم قرار داده می‌شود. از این رو، امنیت انتقال این محصول به سراسر ایران بسیار بالا می‌باشد.
  • این محصول دارای گوشتی بسیار خوشمزه، ترد و سفید رنگ می‌باشد و به همین دلیل توجه مردم را به سوی خود جلب می‌کند.
  • این میگو بسته بندی شده، با قیمتی بسیار مناسب در اختیار افراد خریدار گذاشته می‌شود. همچنین ماندگاری این ماده خوراکی و بی نظیر نیز بالا می‌باشد. ضمنا افراد خریدار می‌توانند آن را به مدت تعیین شده در فریزر نگهداری نمایند.

 

میگو فریز شده بسته بندی

توزیع کننده بهترین میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی

مرکز توزیع کننده بهترین میگو فریز شده ۱۱۰ گرمی، می‌کوشد که این نمونه غذایی را به طور عمده در بازار داخل ایران به فروش برساند. از این رو، روند محصول مورد نظر را به میزان زیاد در معرض فروش قرار می‌دهد. اشخاصی که خواهان این ماده خوردنی و خارق العاده دریایی هستند، می‌توانند به مقدار دلخواه این نوع میگو را به طور عمده برای خرید سفارش دهند.

فروشنده میگو که در مرکز اصلی ارائه دهنده این غذای فریز شده مشغول به کار می‌باشد، همواره نمونه های مورد نیاز مردم را به طریق عمده و با قیمتی فوق العاده در اختیار خریدارها می‌گذارد. افرادی که خواهان این نمونه دریایی ۱۱۰ گرمی هستند.

می‌توانند بابت خرید این نوع میگو، هزینه هایی قابل توجه را پرداخت نمایند. همچنین خریدی کاملا به صرفه از این ماده خوردنی را داشته باشند. اگر شما نیز خریدار این محصول دریایی فریز شده هستید، می‌توانید به طور کلی خرید نمایید.

 

میگوی پاک شده در کاسه شیشه ای

20 دیدگاه

  • میگو جز غذاهای دریایی پرطرفدار می باشد که بسیار خوشمزه و باخاصیت است که اگر به صورت اصولی فریز شود به صورت تازه و ترد در اختیار مشتریان قرار میگیرد
    میگو به صورت پاک کرده هم دارید؟

  • میگو از اون دسته غذاهاییه که طرفدار بسیاری داره ولی اگه درست نگه داری شه
    میگو پاک شده هم موجود است!

  • با سلام
    میگو یکی از غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت هست البته باید طرز درست کردنش رو بلد باشین

  • سلام من برای خونه خودمون سفارش دادم واقعا هم به صرفه بود هم با کیفیت بهترین راه اینه چنتا خونواده باهم سفارش بدیم که در این صورت به صرفه تر هم میشه .ممنون

  • با عرض سلام اگر از مجموع میگو خریداری کنیم چقدر زمان میبره تا به دستمون برسه؟

    • سلام حامد عزیز
      وقت بخیر
      محصولا در اسرع وقت بررای شما ارسال میشوند. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  • میگو ازخوراکی های محبوب دریاست وطرفدارای زیادی داره ایا بافریز شدن فواید خودش رو ازدست نمیده؟

    • سلام خانم علی پور
      وقت شما بخیر
      برای راهنمایی در مورد محصولات با واحد مشاوره فروش تماس بگیرید.

  • وقت بخیر، شهرهای جنوبی میگو دارند و میگوی بندرعباس از همه خوشمزه تر میباشد ،میگوی عرضه شده مربوط به کدام شهر است ؟!!!

  • سلام وقت بخیر.یه تشکر بکنم از تیمتون به علت اصول بهداشتی ایا میگوی ۱۱۰گرمی‌ عمده ای‌ هم به صورت پستی برای رستوران میفرستید؟

  • سلام وقتتون بخیر . در رابطه با میگوی فریز شده خواستم بگم که واقعاً یک غذای دریایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت است و اکثر کسانی که در نزدیک به دریا سکونت دارند مانند مناطق شمالی و جنوبی کشور از میگو بیشترین استفاده را می کنند . کسانی هم که در شهر های مرکزی ایران زندگی می‌کنند به دلیل گران بودن میگو کمتر استفاده می کنند . متاسفانه دست دلالان و واسطه گران بسیار زیاد است و کسانی که دسترسی به میگو ندارند مجبور هستند از دلالان و واسطه‌گران این ماده غذایی پرارزش را تهیه کنند. از شما که میگوی فریز شده را به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسانید من تشکر می کنم. خواستم بپرسم انواع میگو های فریز شده که شما ارائه می کنید به چه صورت هست میگوی پلویی چه قیمتی دارید و میگو هایی که درشت هستند مانند شاه میگو چه قیمت هایی دارند در این مورد اگر ممکن است توضیحاتی بفرمایید با تشکر

  • سلام .میگوها بسیار عالی بود و چون وزن مناسب داشت از اسراف و دور ریزی جلوگیری شد .ممنون

  • سلام
    میگو یک خوراک دریایی پر کالری واقعا از خوردنش لذت میبرم اندازه اش خوبه و بسته بندی عالی نحوه خرید به چه صورت آیا حضوری هست یا اونلاین و ارسال به شهرستان دارید

    • سلام علی عزیز
      وقت بخیر
      فروش فقط به صورت اینترنتی می باشد. ارسال به شهرستان داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد کافیست فرم مربوط در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • اگر چه استفاده از میگوی تازه طعم و خواص بهتری داره، ولی برای مناطقی که دسترسی به میگوی تازه ندارند، میگوی فریز شده گزینه مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *