میگو ها با وجود جثه کوچک خود، به دلیل طعم، مزه و بافت گوشتی خوبشان بسیار جذاب و مورد توجه هستند. همچنین به صورت سرد یا گرم در بسیاری از غذا های دریایی به صورت کبابی و یا بخار پز سرو می‌شوند.

میگو جایگزین مغذی و لذیذی برای پروتئین گوشت‌ های قرمز است. به علاوه نسبت به آن ها در وزن مساوی، دارای کالری و چربی اشباع (جامد) کمتری است. پروتئین موجود در میگو کیفیت بالایی داشته و حاوی تمام اسیدآمینه‌ های لازم جهت رشد می‌باشد.

میگو منجمد بهداشتی در مجموعه ما، توسط دستگاه های فوق پیشرفته تخصصی در دمای مناسب کاملا فریز و بسته بندی شده‌اند. باید توجه داشت که این میگو ها کامل شست و شو شده و پاکیزه هستند.

فروشنده انواع میگو منجمد بهداشتی

بهترین نوع میگو منجمد بهداشتی کدام است؟

میگو منجمد صادراتی در مجموعه ما به بهداشتی ترین صورت تولید می‌شود. میگو ها در مرحله اول کاملا شست و شو شده و توسط دستگاه ها فریز می‌شوند تا هیچ چیزی از تازگی آنها کم نکند.

میگو همانطور که می‌دانید از خواص زیادی برخوردار است. البته خواص میگو در صورتی تاثیر مثبت دارد که میگو کاملا تازه بوده و فاسد نشده باشد.

از خواص میگو سالم می‌توانیم به جلوگیری از ریزش مو اشاره کنیم. با افزایش مصرف میگو در رژیم غذایی، روی یا زینک مورد نیاز بدن شما به راحتی تامین می‌شود. زیرا غذا های دریایی یکی از غنی ترین منابع روی در این سیاره هستند.

مصرف میگو می‌تواند به بهبود عملکرد تیروئید کمک فراوان کند. به طوری که غده تیروئید نقش کلیدی در متابولیسم کل بدن را بازی می‌کند. هورمون تیروئید برای سنتز کافی نیاز به ید دارد، میگو نیز حاوی میزان زیادی ید است. در نتیجه بتواند عملکرد تیروئید را بهینه سازی کند.

استحکام استخوان ها از خواص مصرف میگو سالم است. چون خواص میگو شامل تقریبا تمام مواد مغذی ضروری برای ساخت استخوان، از جمله کلسیم، منیزیم، روی، فسفر و ویتامین D می‌شود. این مواد مغذی مانع از دست رفتن استخوان و رشد بافت استخوانی جدید می‌گردند.

بهترین نوع میگو منجمد میگویی است که فاقد بوی تعفن، فاسد شدگی  و شل شدگی، باشد. گرما می‌تواند تاثیرات منفی و تخریب آوری بر روی میگو ها داشته باشد. به همین دلیل ما از میگو ها در دستگاه های تنظیم شده نگهداری میکنیم.

بهترین نوع میگو منجمد بهداشتی کدام است؟

صادرات بهترین میگو منجمد بهداشتی

فروش میگو منجمد و صادرات آن در مجموعه ما امکان‌ پذیر است. ما با تولید میگو با کیفیت دارای مشتریان فراوانی در سراسر دنیا هستیم. همچنین کشور ما توانسته است رتبه پنجم را در صادرات میگو کسب کند.

شما می‌توانید با ثبت سفارش خود میگو ها را در اسرع وقت و با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت در محلی که می‌خواهید تحویل بگیرید. در نهایت با دیدن میگو ها از کیفیت آن ها اعتماد خاطر پیدا کنید.

اصلا نیازی به نگرانی درمورد فاسد شدن میگو ها نباشید. زیرا میگو ها در مجموعه ما کاملا فریز شده هستند. به علاوه می‌توانند ساعت ها در محیط گرم دوام بیاورند. در انتها نیز به صورت کاملا تازه در اختیار شما قرار بگیرند.

صادرات بهترین میگو منجمد بهداشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *