میگو غذایی مدیترانه ای است و بیشتر در آب های شور یافت شده یا پرورش داده می شود. به لحاظ ارزش غذایی، دارای مواد مغذی همچون کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم و ید بوده و هر عدد از آن تنها ۷ کالری دارد. این غذای محبوب را به صورت های فیله میگو، قلیه میگو، میگو سخاری و کبابی تهیه می کنند. ما در ادامه به معیارهای انتخاب میگو فریز شده نیم کیلویی و نکات مهم هنگام خرید میگو فریز شده نیم کیلویی خواهیم پرداخت تا با خیالی آسوده آن را تهیه و طبخ نمایید.

فروشنده انواع میگو، محصولات خود را با بهترین کیفیت در بسته بندی های مختلف با برند های معتبر و قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بازار فروش میگو فریز شده نیم کیلویی، به دلیل کاربرد و کیفیت بسیار بالایی که دارد، رونق زیادی پیدا کرده است. این محصول علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی، در بازار های جهانی میگو نیز بسیار پر فروش و پر طرفدار می‌باشد.

 میگو پاک شده

معیارهای انتخاب میگو فریز شده نیم کیلویی

میگو یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی مدیترانه‌ای است. این جاندار دریایی سرشار از آنتی اکسیدان است. چربی اصلی موجود در آن اسید های چرب اشباع نشده بوده که کارشناسان آن را یک چربی مفید و ضروری برای بدن می‌دانند.

آنتی اکسیدان های موجود در میگو به محافظت از بدن در برابر آسیب های سلولی کمک می کنند. همچنین می‌توانند منجر به بهبودی و درمان بسیاری از بیماری ها شوند. میگو بسیار خوش عطر بوده و طعم جالب و دلچسبی دارد. همچنین حاوی آنتی اکسیدان های فراوانی می‌باشد.

هنگام خرید باید به این نکته دقت کنیم که یک میگو خوب باید تازه باشد و رنگ پوستش تغییر نکرده باشد. به تاریخ های درج شده روی بسته بندی ها توجه نموده و دارای اعتبار زمانی باشد. بوی بد و یا گندیدگی از آن احساس نشده و فرم مناسبی داشته باشد. نکته مهمتر اینکه، از مراکز و یا فروشگاه های معتبر خرید نماییم.

مصرف میگو در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است. ما با مصرف روتین و مرتب آن می‌توانیم به سیستم ایمنی بدنمان بسیار کمک کنیم. میگو سرشار از آنتی اکسیدان است. در نتیجه به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد، کمک می‌کند. رادیکال های آزاد موادی هستند که بدن در طی متابولیسم و ​​سایر فرآیند ها تولید می‌کند.

 میگو پاک شده در کاسه شیشه ای

سفارش بهترین میگو فریز شده نیم کیلویی

شاید بهتر است برای خرید میگو نیم کیلویی اطلاعاتی را کسب کنید. زیرا این میگو در تنوع رنگی و کیفیتی بالایی تولید و عرضه می‌شود.

تولید میگو در ایران با مشکلات زیادی رو به رو است. زیرا تولید نوع مرغوب این محصول نیازمند به یک سری مواد اولیه وارداتی است که باید از طریق بازار های جهانی وارد کشور شود.

تحریم های اخیر ایران باعث شده است تا تولید کنندگان برای خرید مواد اولیه باکیفیت به سراغ بازار های قاچاق بروند و مواد مصرفی خود را با قیمت های نجومی خریداری کنند. این عمل باعث افزایش قیمت نهایی محصولات خواهد شد.

کیفیت میگو تا حدودی به روش تولید آن بستگی دارد. بدین صورت که اگر تولید کننده با بهترین روش اقدام به تولید کند، قیمت نهایی میگو بالا خواهد رفت و ممکن است از نمونه های خارجی و وارداتی میگو نیز گران تر شود. این گران بودن میگو نباید تنها فاکتور کیفیت حساب شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید تمامی جنبه های کیفیتی میگو را بررسی کنید.

میگو پاک شده در سایزهای مختلف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *