اصولا میگو فریز شده بی پوست از بهترین و خوشمزه ترین میگو ها به حساب می‌آید که از بالاترین قیمت میگو ها نیز هستند. این میگو ها دارای خاصیتی ضد سرطانی، ضد فشار خون و همچنین ضد آلزایمر هم هستند. همچنین در نظر داشته باشید که این میگو بسیار مفید و نیز دارای ویتامین B12 و D است.

نکته : هیچگاه میگو های پوست گرفته خریداری نکنید، چرا که میگو های پوست گرفته پس از چند روز از خاصیت آن ها کاسته شده و نیز طعم اصلی از این میگو گرفته می‌شود.

 

فروشنده انواع میگو فریز شده بی پوست

روش تشخیص میگو تازه از میگو فاسد شده

میگو یک غذایی دریای است، که بسیار خوشمزه و نیز خوش طعم می‌باشد. علاوه بر آن، میگو خاصیت های زیادی نیز در خود دارد. اصولا میگو ها در عبارتی ساده از خانواده ی سخت پوستان هستند که در دریا زندگی می‌کنند و همونطور که همه می‌دانیم یک غذای دریایی نیز به حساب می‌آیند.

از انواع میگوهای صادراتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • میگو ببری ها، این میگو ببری ها، معمولا در شهر بوشهر یافت و صید می‌شوند.
  • میگو سفیدهای هندی، که در شهرهای جاسک و هرمزگان یافت می‌شوند. میگو سفیدها، اصولا این میگو ها در شهرهایی همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان صید می‌شوند.
  • میگو ببری های سیاه یا در عبارت دیگری موندون، که در شهرهای چابهار، جاسک و خلج گواتر صید می‌شوند.
  • میگو سر تیزها، این میگو ها در شهرهای قشم و خوزستان یافت می‌شوند.
  • میگو موزی ها، این میگو ها اصولا در شهر هرمزگان صید می‌شوند.

دقت کنید که این میگو ها معمولا از همان شیوه ی قدیمی و سنتی ای که داشتند، در اطراف مناطق جزیره قشم و خوستان، صید می‌شوند. سفارش میگو صادراتی، به صورت عمده و خرده برای مشتریان عزیز امکان پذیر می‌باشد.

همچنین امکان خرید این میگو ها به صورت حضوری و یا غیر حضوری، به صورت آسان و همچنین آنلاین نیز، برای مشتریان عزیز امکان پذیر می‌باشد.

 

روش تشخیص میگو تازه از میگو فاسد شده

شرکت صادرات میگو فریز شده بی پوست

میگو فریز شده بی پوست صادراتی، از جمله میگو های بسیار پرفروش و پر طرفداری هستند که در معمولا در شهرهایی همچون بوشهر، خوزستان و نیز هرمزگان صید می‌شوند. دقت کنید که این میگو ها دارای خاصیت و جذابیت های بسیار زیادی نیز هستند.

همچنین توجه کنید که این میگو ها به صورت بسیار ریز و درشت با ظاهر و رنگی متفاوت در بازار به فروش می‌رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت فروش میگو تازه صادراتی و همچنین دیگر میگو ها، در مدل، سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در تماس باشید.

 

شرکت صادرات میگو فریز شده بی پوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *